Haul

Ismét egy zsákmányos bejegyzést hoztam, ezúttal haj, bőr és smink kategóriában. Szóljatok ha unjátok már őket. :D


  •  Garnier Pure Active arctisztító tonik. - Általában a kéket szoktam használni, de most úgy döntöttem adok egy esélyt ennek is. :) 
  • Gliss Kur Ultimate Repair balzsam. - Sajnos nem volt a samponomhoz passzoló, ezért vettem ezt. Van valakinek tapasztalata vele? 
  • Rimmel ScandalEyes Show Off szempillaspirál - Netes képek alapján úgy döntöttem kipróbálom, amúgy is kellett már egy új spirál. Általában Maybelline-t veszek, de 1200Ft-ra volt leárazva, gondoltam ennyit csak megér. :) 
  • Lovely Moulin Rouge lakk - Még sosem volt Lovely termék és szerettem volna egy ilyen karácsonyi hangulatú arany-piros lakkot.


 Nekem rögtön karácsonyi hangulatom lesz tőle. :D


Általában nem rajongok a pelyhes lakkokért mert nehéz őket lemosni, de őt nem tudtam otthagyni. :D


Ti vettetek a héten valamit? :) Használjátok valamelyik terméket a fentiek közül?

Megjegyzések

  1. A Garnier Arctisztitóról írnál majd egy bejegyzést, hogy mennyire vált be? Kíváncsi vagyok...Lassan elfogy a mostani Alverdés tonikom, lehet, hogy kipróbálnám ezt... :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg olyan kis karis az a lakk. :)

    VálaszTörlés
  3. Én tollakat meg ceruzákat, a vizsgaidőszakra valahogy eltűnt mindegyik .. :D Egyébként a pelyhes lakkokról nekem is hasonló a véleményem szépek szépek, de baromira nehéz őket leszedni :D A balzsamról annyit, hogy a lakótársam használja .. derékig érő, festett haja van, de nagyon szép a haja. :) A tonikról meg annyit, hogy használtam nekem abszolút nem tettszett .. :s

    VálaszTörlés
  4. Ezt a körömlakkot megnézném majd akcióban is :) Bár nem kedvenceim a csillámos lakkok, ez szép :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)