Napi cukiság

Jeffrey Campbell pumps



Szerintem nagyon dögösek ezen a szegecses magassarkúk. És végre nem csak a méregdrága designer-márkák kínálatában érhetőek el. De ha nem szeretnél pénzt költeni és hajlandó vagy feláldozni egy megunt fekete magassarkút, akkor te magad is elkészítheted. Szinte minden méterárú és hobbibolt árul már különféle szegecseket ilyen célra.
Utána viselheted farmerral hétköznapokon vagy a kis feketével ha extravagáns szeretnél lenni egy buliban. ;)

Megjegyzések

  1. nagyon jól néz ki *-* imádom ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez nagyon nem jön be....

    VálaszTörlés
  3. Napi cukiság rovatba egy ilyet betenni elég merész :D De aztán láttam, hogy írtad, hogy dögös, szóval nekem ez nem cuki kategória, hanem dögös, de igen .. elfogadnám! í,)

    VálaszTörlés
  4. nem igazán tetszik :/ túl sok rajta a szegecs szerintem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)