Vámpír-Bella sminkje

Tanya Burr sminkes elkészítette Bella sminkjét a Breaking Dawn part 2-ből. Szerintem gyönyörű lett. :)



Mit szóltok hozzá? :)

Láttátok a Twilight Saga utolsó részét? Én szombaton néztem meg a barátommal a moziban és mindkettőnknek nagyon tetszett. Én igen, önként vállalkozott rá, nem kellett könyörögni neki! Lehet irigykedni! :P :D

Megjegyzések

  1. Nem láttam és nem is érdekel... :D De a smink nem rossz

    VálaszTörlés
  2. Szépen kisminkelték,meg is lepett. :)

    VálaszTörlés
  3. Szépen kisminkelték,meg is lepett. :)

    VálaszTörlés
  4. Szépen kisminkelték,meg is lepett. :)

    VálaszTörlés
  5. Szépen kisminkelték,meg is lepett. :)

    VálaszTörlés
  6. Nem láttam, majd egyszer talán, és nem irigykedek .. :D ha nem akarja, mert nem tettszik neki akkor ne nézze meg . :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)