A nap szettje

A mai nap szettje egy kényelmes, meleg összeállítás, amit viselhetsz suliba, munkába vagy akár egy kiadós vásárláshoz is.

be nude



Ehhez a szetthez szükséged lesz egy barna farmerra és egy kapucsínó színű basic felsőre. Én egy fehér kötött kardigánt választottam hozzájuk, amit egy hosszú, díszes nyaklánccal dobtam fel. Ebben a havas-jeges időben nem érdemes magassarkúban mutatványozni, válassz inkább egy meleg, kényelmes hótaposót, vagy sportos bokacsizmát. ;) Én a szetthez egy pirosas-bordós árnyalatú táskát választottam. Ehhez a stílushoz egy lágy, kellemes parfüm illik a legjobban, ami melegségérzetet ad. Én nude körmöket viselnék hozzá, hétköznapra munkába-suliba ez a legjobb választás szerintem.

Style:
  • Nadrág: New Yorker
  • Felső: Mango 
  • Kardigán: Esprit
  • Táska: Pimkie
  • Csizma: Pull&Bear
  • Nyaklánc: Mango
Beauty:
  • Parfüm: Estée Lauder "Sensuous" 
  • Körömlakk: Catrice
  • Alapozó: Rimmel
  • Korrektor: Rimmel
  • Púder: Essence
  • Pirosító: MUA 
  • Paletta: Urban Decay
  • Szemöldökceruza: L'Oréal 
  • Szemceruza: Bourjois
  • Tus: Rimmel 
  • Szempillaspirál: Maybelline
  • Rúzs: Rimmel 
  • Szájfény: NYC 
A szetthez illő smink elkészítéséhez az Urbas Decay Naked2 palettát választottam, mivel egyre többen szeretik és használják nálunk is. A szetthez passzoló visszafogott, hétköznapi sminket itt találjátok. 
Szerintem nagyon jól illik ehhez a stílushoz az oldalsávban látható különleges francia csomózott fonatos frizurák egyike. ;)

Mit szóltok ehhez a szetthez? :)

Megjegyzések

  1. Nem jön be a szett. Egyedül a sminkek közül 1-2.

    VálaszTörlés
  2. a pulcsi nem tetszik, de a többi jó :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép színe van ennek a pasztell rózsaszín pulcsinak, jó lenne találni hasonlót valahol :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)