Haul (Ruhák-Kiegészítők)

Az elmúlt pár hétben felfrissítettem a ruhatáramat pár új darabbal. :) Ezekről hoztam egy kis bejegyzést most.



A New Yorker-ben vettem ezt a kis fekete szoknyát. Igazi basic darab. :) Ezt a képet még telefonnal csináltam, ezért nem a legjobb minőségű.


Szintén a New Yorkerből van ez a bordó/burgundi kardigán. Ezt a képet már az új gépemmel csináltam, de a beállításokon még dolgozom így nézzétek el hogy nem 100%-os minőségűek a képek. :P


Természetes fényben. Nagyon tetszenek rajta a fém gombok és hogy az ujja felcsatolható, így rövden is lehet hordani. :)


Ez a kötött pulcsi a Tally Weijl-ből van. Szerettem volna egy lila pulcsit. Sajnos a színe nem jött át a képen, ahogy említettem még be kell állítanom az új fényképezőgépemet. Sötétebb de élénkebb lila színe van.


Ez a mustársárga kardigán is a New Yorker-ből van. Szerettem volna egy rövidebb fazont is, plus nagyon tetszett ez a szín.


Tavaszra is tökéletes lesz. :)


Mostanában nagyon rászoktam az ilyen fazonú felsőkre. Kényelmesek és sokféle módon variálhatóak. :) Ez is a New Yorker-ből van.


Ezt a táskát Szivitől kaptam karácsonyra. :) Imádom, régóta szerettem volna egy ilyet.


A pánt levehetős és többféle módon is lehet variálni.Tudom vállra akasztva, átlósan hordva és kézben-alkaron hordva is viselni.


Szerettem volna egy sima sötétkék csőfarmert is, ami mindenhez illik. Ezt a Tally Weijl-ben vettem. Nagyon kényelmes és szuper anyaga van.


Ez a koponyás gyűrű is a Tally Weijl-ből van, nem tudom mennyire látszik, de a szemei pici szívecskék. :)


Nagyon csilli-villi. :) 

Ti vettetek valamit a leárazásokon?

Én még szegecses felsőre és koptatott-szaggatott farmerra vadászom. :)

Megjegyzések

  1. A Never Mind-os felső nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. A kardigánok, a lila pulcsi, és a farmer is tetszik, jókat vásároltál :)

    VálaszTörlés
  3. Még nem vettem semmit, de tervezem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudom mikor voltam plázában legutóbb, ez szokatlan tőlem :D de hamarosan kiátogatok az tuti :) jó kis cuccokat vettél!

    VálaszTörlés
  5. Mustár puli és Never mind jó vétel volt :)

    VálaszTörlés
  6. Ugyanilyen bordó kardigánt vettem!:)
    Majd csinálnál vele outfit-et?

    VálaszTörlés
  7. az a bordó kardigán nekem is love

    VálaszTörlés
  8. A sárga és a bordó kardigánnak egy hatalmas LIKE!!

    VálaszTörlés
  9. a burgundi kardigán nagyon jól néz ki :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)