Napi cukiság

Beauty product

Beauty product   (clipped to polyvore.com)


A make up plaza oldalon lehet rendelni ebből a legendás palettából ami gyönyörű. Egy ilyen mellett nem valószínű hogy bármilyen más szemhéjpúderre szüksége lenne az embernek. :D Készíthető vele nude, natúr smink, klasszikus füstös szem, finom pasztell árnyalatú, vagy épp extravagáns színes.
Mit szóltok hozzá? :) Örülnétek egy ilyennek?

Megjegyzések

  1. A 88-as paletták szuperek, nekem is megvolt ez is, a matt színekkel kicsit nehezebb bánni, de alappal azok is jól megállják a helyüket. Kísérletezésre ideális:

    Amúgy pedig nagyon tetszik az új elrendezés. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én tuti örülnék egy ilyennek, bár csak otthon tudnám használni. :D
    Épp ezért jók a kis paletták kis helyen is elfér, ezt a palettát félteném cipelni magammal. :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyet kaptam karácsonyra és imádom! :) Szép színek, és tartósak. :)

    VálaszTörlés
  4. szerencsére már van hasonló :)

    VálaszTörlés
  5. Hiába van már palettám, mielőtt megvettem mondtam is, hogy csak ez legyen meg és utána nem veszek már semmi szemre valót :D és mégis képes vagyok elcsábulni és csak veszek egy - egy monot...:S

    VálaszTörlés
  6. De jó lenne, ha lenne egy ilyenem :)

    VálaszTörlés
  7. jól néz ki, de szerintem én a felét nem használnám:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)