NOTD

Ismét új lakkokkal készítettem egy színes, vidám körömdíszítést.


Az új Colour&Go lakkok nekem bejönnek, a formula is, az ecset is passzol. 3-4 nap után kezdett lepattogni, ami azért elég jó eredmény.
A kék repedezős lakknak gyönyörű színe van, fejben más sok más színnel párosítottam. :)


A gyűrűsujjamra a Hello Holo fedőlakk került, ami csodaszép színes csillámokat tartalmaz. Nagyon kis vidám körömdíszítés lett, biztosan fogom még viselni ezt a párosítást. :)

Mit szóltok hozzá? Szeretitek a repedezős lakkokat? :)

Megjegyzések

  1. Mostanában nem tetszik a repedezős lakk, pedig sok van mert régebben nagyon szerettem :-)
    Viszont a körmeiden tetszik ez a párosítás :-)
    És most épp megbántam, hogy nem vettem meg a Hello Holo-t ... :-D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, nekem is van repedezős lakkom, és imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. nem vagyok egy nagy repedezős fan,de a Hello Holo love :)

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok oda a repedezős lakkért, de neked jól áll :)

    VálaszTörlés
  5. Jó lett tetszik. :)
    Nincsen repedezős lakkom,de nem bánom,mert nem az én világom.

    VálaszTörlés
  6. nekem csak fekete repedezős lakkom van, de majd egy ilyen kéket is be kéne szereznem, mert nagyon jól néz ki :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)