OOTD + Smink&Frizura

Ezt az outfitet, frizurát és sminket még szerdán viseltem egy vásárolgatós délutánon. Kényelmes és meleg. A kardigánt és a sötétkék farmert nemrég vettem, a legutóbbi ruhás-haul bejegyzésben láthattátok őket. :)


Ugg csizma :)



Farmer: Tally Weijl
Kardigán: New Yorker
Csizma: UGG
Táska: H&M


Az arcomon a L'Oréal Studio Secrets primerjét, Garnier BB-t és NYC porpúdert használtam.


Valamint egy kis Essence bronzosítót, Miss Rose pirosítót és Essence highlightert.


A szememre alapnak a Catrice Coolibri arany színű stickjét, illetve az Essence barna smokey eye szett krémes barna árnyalatát használtam. Erre került egy arany szín a H&M palettámból és a smokey eye szett barna szemhéjpúdere. Használtam egy kis fekete színt is füstösétésre, ez is a H&M palettából van, valamint highlightnak is a H&M paletta egyik világos színét használtam. Fekete Maybelline szemceruzával húztam ki a szemem és az Essence Sun Club filces tusával rajzoltam egy vékony tusvonalat. A szempillámra a Rimmel Scanaleyes ShowOff spirálja került, a számra pedig egy Essence nude szájfény.


A hajamat egy basic Babyliss hajsütővel göndörítettem. Úgy használtam mint egy kúpsütővasat. Nagyobb tincsekkel dolgoztam, a végén pedig hajlakkal fixáltam a hullámokat.

Mit szóltok ehhez a szetthez? :) A smink és a frizura elnyerte a tetszésetek? :)

Megjegyzések

  1. Csini voltál!
    A smink és a frizura is tetszik, csupán az ugg csizma nem - de ez az én hibám, sosem tudtam ezzel a ruhadarabbal megbarátkozni :-)

    VálaszTörlés
  2. wow! a smink,a kardigán,a hajad is szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. Woww,a hajad gyönyörű. Most elhatároztam,hogy megnövesztem.na,nem azért mert megláttam a tiedet,csak egy ideje már nagyon tetszik ez a fazon.
    Szóval elő a ricinusolajjal. :)

    VálaszTörlés
  4. Csini vagy! :9 Nagyon emlékeztetsz Angelique Boyer-re! Neki van ilyen szép nagy szeme! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép vagy, és csini, szuper a kardigánod :)

    VálaszTörlés
  6. A sminked és a frizurád is nagyon szép lett. :)
    Nekem a pulcsid és a táskád tettszik. :)

    VálaszTörlés
  7. a kardigánod nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)