A nap szettje

A mai nap szettje egy dögös üzletasszony szett. Abszolút trendi, bevállalós és magabiztosságot sugárzó. ;)

all my business



A bőr szoknya a tavasz egyik nagy befutója, viszont ha úgy érzed túl merész lenne, akkor nyugodtan lecserélheted egy sima fekete ceruzaszoknyára. Fekete alapon fehér pöttyös blúzt választottam hozzá. Az ilyen áttetsző blúzok alá mindig viselj egy kis topot. Jelen esetben a fekete a legjobb választás. Én egy merész pink blézerrel és ugyanolyan színű magassarkúval egészítettem ki a szettet. Végezetül fekete táskát és egy picit rockos stílusú nyakláncot illesztettem bele.
Ehhez a szetthez szerintem egy nőies, picit merész parfüm illik a legjobban. Mivel maga a szett eléggé feltűnő, ezért én egy nude lakkot választanék hozzá.

Style:
  • Szoknya: H&M
  • Blúz: Tally Weijl
  • Blézer: H&M 
  • Cipő: Zara
  • Táska: Mango
  • Nyaklánc: Mango
Beauty:
  • Parfüm: Marc Jacobs "Oh Lola!" 
  • Körömlakk: Essence
  • Alapozó: Rimmel 
  • Korrektor: Essence
  • Púder: L'Oréal
  • Pirosító: L'Oréal 
  • Bronzosító: Maybelline 
  • Szemhéjpúder paletta: H&M 
  • Szemceruza: Bourjois
  • Tus: Rimmel
  • Szempillaspirál: Catrice
  • Rúzs: Essence 
Ehhez a szetthez szerintem szuperül passzol egy picit pin up stílusú smink, csak pink rúzsra lecserélve. Sokan úgy készítik el ezt a sminket, hogy csak tust használnak hozzá. Emiatt a szem gyakran laposnak tűnik, ezért nem árt picit kiemelni, néhány szemhéjpúder segítségével. Az oldalsávban látható pin up sminket vehetitek alapul a szetthez illő smink elkészítésénél.

És hogy milyen frizurát válasszunk a szetthez? Szerintem egy sima konty vagy egy laza hullámos haj tökéletesen passzol ehhez az összeállításhoz. :)

Mit szóltok ehhez a szetthez? Milyen szettet látnátok legszívesebben a következő alkalommal? :) 

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, szuper divatos :D én valami party szettet néznék vagy első randisat.:D

    VálaszTörlés
  2. Hoppá bajban vagyok a bőr szoknyával meg a pöttyös blúzzal XDD. De az a táska (L)
    Szívesen látnék sportos, iskolás szettet vagy éppen bankettre való elegáns összeállítást

    VálaszTörlés
  3. Mindegy milyen szett lesz,de azt rajtad akarom látni :)

    VálaszTörlés
  4. Nem igazán az én stílusom ez a szett, de azért jó lett :) Én is valamilyen sportos szettre szavazok :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik.:) Én is sportos szettet látnék szívesen.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)