COTW-A hét színe

COTW



Tavasszal és nyáron is hódít a zöldeskék azaz a "teal" árnyalat. Arannyal párosítva luxust sugároz, a zöld és kék különböző árnyalataival pedig egzotikus sellőlányos hatást kelt. Feketével, barnával, fehérrel és bézzsel is nagyon jól mutat. Sminkek terén viselheted a körmödön, szemhéjpúderként vagy szemceruza-tus formájában.
Mi a véleményetek eről a színről? Viselitek?

Válasszatok három dolgot a képről!

Az én kedvenceim a félvállas ruha, az Essie lakk és a nagyobb méretű táska. :)

Megjegyzések

  1. Nagyon szép szín. Nekem innen tetszik a baglyos pulóver, a táskák, smink cuccok, és persze a cipő!(L)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép szín :) nekem a 2 ruha és a nadrág kellene :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a színt is! Egyik kedvenc ez is! Minden jöhet!

    VálaszTörlés
  4. én a nadrágot és a 2 táskát választom, bár nemrég vettem ugyanilyen nacit a New Yorkerben :)

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudtam,hogy ennek van külön megnevezése, mármint a színnek,hogy teal.

    VálaszTörlés
  6. Szuper kis szín. A félvállas ruha az abszolút kedvenc :) De az Essie lakk is jöhetne, és a baglyos pulcsi.

    VálaszTörlés
  7. nagyobb táska,magassarkú, félvállas ruha.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)