Oscar 2013 - Top 5 kedvenc ruhám

Vasárnap lezajlott az Oscar díjátadó és minden papírforma szerint alakult. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én minden évben a ruhákat várom legjobban. Idén csodás szettekben vonultak fel a sztárok és nem is nagyon volt égbekiáltóan nagy divatbaki sem. Elhoztam nektek az én 5 kedvenc szettemet. :)

 5. Hely


Amanda Seyfried ebben a csodás Alexander McQueen ruhában pompázott.

4. Hely


Catherine Zeta-Jones sminkje szörnyű volt, de a Zuhair Murad ruha amit viselt, szerintem csodás.

3. Hely


Naomi Watts is csodás formában volt, és ebben a gyönyörű Armani Privé ruhában tündökölt. Szó szerint.

2. Hely


 Amy Adams ruhája sokakat megosztott, de nekem tetszett. Oscar de la Renta-t viselt. A ruha szerintem nagyon hamupipőkés, a színe kékesszürke. Nekem Penelope Cruz pár évvel ezelőtti rózsaszín Versace ruhája jutott róla eszembe. Itt láthatjátok azt a ruhát.

1. Hely



Szerintem senkit sem lep meg, hogy nálam is Jennifer Lawrence Dior ruhája lett az első helyes befutó. Kérem szépen, egy ruhában Oscar díjat nyerni érkezik az ember lánya! :) Csodálatos az egész outfit, az ékszerei, a sminkje, a visszafogott frizurája és az alakja is. Természetesen nem is JLAW lett volna, ha nem vágódik hasra a színpadra menet, vagy nem beszél csacsiságokat a sajtótájékoztatón. :D Amúgy látta valaki a Jack Nicholson-os jelenetet? :D Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom a csajt! Annyira pozitív jelenség korunk rengeteg beállított-betanított Disney-szökevény sztárocskája között. :)

Nektek kik voltak a kedvenceitek idén? :)

Képek:Google



Megjegyzések

  1. Nekem nem volt igazán senki sem kedvenc...nem is valami sokat fogalakoztam az Oscar átadóval

    VálaszTörlés
  2. Nekem Amy Adams ruhájának a színe annyira nem jön be. Olyan sápadt, színtelen az egész összehatás.

    JenniferLawrence (?) ruhája nekem is nagyon tetszett, szerintem nagyon csinos volt. A Jack Nicholsonos interjút láttam, vicces volt. Meg amikor mondták neki, hogy Hugh Jackmann odarohant hozzá, ő meg észre sem vette :D

    Kristen Stewart viszont idén is borzalmas volt.

    VálaszTörlés
  3. KSTew ruhája nekem tetszett, de valahogy az ő alakjához nem passzolt. Olyan formátlan volt benne.

    VálaszTörlés
  4. Jennifer Lawrence nagyon szép volt :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek voltak az Oscar gálán :)

    VálaszTörlés
  6. Sok szép ruha volt, Amanda Seyfried ruhája nekem is tetszik, meg úgy az egész lénye :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)