Elfogytak

Szorgalmasan gyűjtögettem májusban a kiürült flakonokat, hogy mindenről tudjak nektek egy rövid véleményt mondani, nekem mennyire váltak be, újravenném e, stb. Egy picit most hosszabb bejegyzés lesz, mert kiselejtezett termékekről is fogok írni.


  • Balea tejes-mézes tusfürdő - Kellemes illata van, de a Balea tud jobbat is. :P Újravenném e? Nem hiszem hogy újra ezt választanám. 
  • Balea fügés-meggyes tusfürdő. - Ezt sokan macaronosnak ismerik, pedig igazából csak annyira macaronos, hogy rajta vannak a csomagolásán. Hiába ezzel manapság bármit el lehet adni, akkora divat lett. :D Egyébként nagyon szeretem, olyan finom illata van, hogy kedvem lenne megenni. :D Újravenném e? Igen. Isteni. De tényleg. 
  • Dove tusfürdő - Kellemes, klasszikus tusfürdő. Újravenném e? Igen, szeretem az illatát, jól habzik.  

 

  • Garnier bőrfeszesítő testápoló - A kedvencem, tavasszal és nyáron használom. Kellemes az illata, friss, nem ragacsos, gyorsan beszívódik és tényleg érezhetően feszesebbé teszi a bőrt. Újravenném e? Igen, mindenképpen. 
  • Balea fügés-csokis testápoló. - Szintén nagy kedvenc, a tusfürdővel használva még másnap is érzem az illatát magamon. Újravenném e? Szintén egy nagy IGEN! 
  • Schauma Szupergyümölcs balzsam - Nagyon fincsi gyümölcsös illata van és szép fényes lett tőle a hajam, de hatalmas csodát nem tett vele. Egy próbát megért. Újravenném e? Nem hiszem.


  • Schauma Szupergyümölcs sampon - Szintén csak azt tudom róla nyilatkozni, mint a balzsamról. 
  • Garnier Pure Active arctonik - A hideg hónapokra bevált, szerettem, nem szárított nagyon és tényleg szép tiszta lett tőle a bőröm. Újravenném e? Igen, télre nekem bevált, általában akkor szoktak megtámadni a pattanások, de ezzel sikerült eltüntetnem őket. 
  • Zara Chocolate parfüm - Kellemes, édeskés, picit fűszeres illat, amolyan egész évben hordható. Újravenném e? Igen, szerettem, bár most picit nyáriasabb parfümre vágyom.


  • Trind körömerősítő lakk - Szerettem, amikor repedeztek a körmeim 1-2 hét alatt rendbe tette őket. Újravenném e? Igen. 
  • Nivea természetes manikűr lakk - Ajándék volt, párszor használtam csak, de nem voltam vele kibékülve, mert eléggé csíkozott. Újravenném e? Biztos, hogy nem. 
  • Suhada francia manikűr szett - Külön-külön is szerettem a lakkokat, de sajnos beszáradtak, így meg kellett válnom tőlük. Újravenném e? Igen. A barackosnak nagyon szerettem a színét.


  • Essence Blossom etc. lakk - Az első menta színű lakkom volt és nagyon szerettem, sokáig megvolt, de idén tavaszra már beszáradt. 
  • Essence Colour&Go lakkok - Még a régi kiszerelésből valók és nagyon szerettem őket, de sajnos tőlük is meg kell válnom, mert beszáradtak illetve olyan kevés volt már bennünk, hogy felesleges lenne hígítgatni őket. Mivel A Colour&Go lakkok már megújultak, így az újravétel kérdése egyértelmű.


  • Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama szempillaspirál - Már egy ideje kiürült a tubus, de annyira szerettem a kis csipkés mintáját, hogy megtartottam. :P Egyébként a kedvenc spirálom, imádom. A youtube-os guruk is imádják és nem hiába, tényleg tökéletes. Újravenném e? Igen!!!
  • Essence szájfények (2. és 3. a képen) - A második kifogyott, illetve olyan kevés volt már benne hogy nem lehetett kiszedni és rátapadt a tubus falára. Szerettem, szép jeges rózsaszín volt. - Újravenném e? Nem tudom hogy van e most hasonló árnyalata az Essence-nek, de valamilyen hasonló színt szívesen vennék mondjuk télre. A 3. szájfény és mentolos ajakdúsító szájfény volt. Azon kívül hogy csípte a számat és kiszárította, valamint brutál ragacsos volt, nem csinált semmit. Ha ingyen adnák sem kellene. :D 
  • Miss Sporty szájfény - Nem emlékszem már hogy melyik szériából volt, de nagyon szerettem. Egy éve nem használtam már kb. és mikor megszagoltam furcsa savanykás szaga volt, így mennie kell. Újravenném e? Igen, vennék még Miss Sporty szájfényt, mert szeretem őket. :) 
  • Christina Aguilera Secret Potion parfüm - Szerettem és sokáig megvolt, idén tavasszal használtam el. Kellemes, csajos, szexi illat. Újravenném e? Nem tudom, egy picit ráuntam, de pár év múlva lehet. :P :D 

Ismeritek valamelyiket a fenti termékek közül? Ha igen, mik a tapasztalataitok? :) 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)