Food Diary 2. rész

Meghoztam a sorozat második részét amiben a múlt heti étrendem van. :) Az előző bejegyzés alkalmával volt egy kis félreértés. Én ugyanis nem fogyókúrázom, ez az átlagos étrendem. :)
Igyekszem odafigyelni rá, hogy amit lehet teljes kiőrlésű liszttel készítsek, cukor helyett mézet és agave szirupot használok leggyakrabban és ha picit kalóriadúsabb ebédet vagy vacsorát eszek, akkor a többi étkezést picit visszafogom.
Ezen kívül inkább as mozgásra figyelek inkább, nekem ebből áll a beach-body projekt nyárra. Igyekszem hetente legalább 3x egy kiadósat futni, vagy tornázni, de ezen kívül minden nap csinálok valamilyen mozgásformát, legyen az csak takarítás, vagy virágöntözés. Anyukám virág-mániája pedig gondoskodik róla, hogy ez egy kiadós edzésnek feleljen meg. XD
Na jöjjön a lényeg! :)

Hétfő

Reggeli: Reggelire egy szelet pirítóst ettem barna kenyérből, hozzá light vajkrémet és zöldségeket, valamint a szokásos zöld teámat. :)

Tízórai: Egy banánt ettem és pár darab kókuszos zabfalatok kekszet. 


Ebéd: Fetasajttal töltött kaliforniai paprikát csináltam zöld spárgával. Nyami! :P

Uzsonna: Két szelet puffasztott rizst ettem kefírrel, szalámival és zöldségekkel.


Vacsora: Egy smoothie-t csináltam, ami 1 kisebb banánt, fél almát, egy kiskanál reszelt gyömbért, pici fahéjat, 1 evőkanál zabpelyhet, 3 evőkanál joghurtot, kevés agave szirupot és egy kis vizet tettem. Az egészet összeturmixoltam és ennyi. :D Nagyon laktató, egészséges és finom is. :)


Kedd

Reggeli: Egy lágy tojást ettem két szelet puffasztott rizzsel, light vajjal és light szalámival. Hozzá zöldségeket és zöld teát.

Tízórai: Rohanás volt úgyhogy csak egy müzliszeletre és egy joghurtitalra jutott idő.


Ebédre jó kis gyorsbüfés kínait ettem, ez a gyengém. :D Meg a Nutella és a kólás üveges gumicukor, amikre inkább nem is gondolok. :D


Uzsonnára epret ettem és kakaós jóreggeltet. :P Ezek ilyen mutáns óriás eprek. Még beszélni is tudnak, mert állandóan hallom, hogy azt mondják: egyél meg, egyél meg. :D

Vacsora: Vacsira a tegnapihoz hasonló smoothie-t készítettem, de ezúttal alma helyett narancs került bele. :)


Szerda


Reggelire puffasztott rizst ettem vajjal, szalámival, egy pici márványsajttal, zöldségekkel és zöld teával. :)

Tízórai: Kókuszos zabfalatok keksz és eper volt a menü. :P


Ebédre anyu csodálatos gombás rizottója volt. :P

Uzsonna: Müzliszeletet és joghurtot ettem. :)

Vacsora: Eper, banán, alma és kakaós jóreggelt került a tányéromra.


Csütörtök


Reggeli: Ivójoghurtot, müzliszelet és zöld tea, egy kis bodzával megbolondítva. :P

Tízórai: Egy árva banán. :S


Ebédre grillezett fetát csináltam, gyros fűszeres csirkével, salátával és pirítóssal. Az egyik kedvencem. :P

Uzsonna: Puffasztott rizs vajjal, light sonkával és zöldségekkel.

Vacsora: Lereszeltem egy almát és egy répát, ezt összekevertem 1-2 evőkanál müzlivel, citromlével és egy pici fahéjjal. :)


Péntek

Reggeli: Rántotta két tojásból, pici gombával, pirítóssal és bodzás-zöld teával. :)

Tízórai: Epres Activia és kakaós jóreggelt keksz


Ebédre spenótos-paradicsomos lasagne volt. :P

Uzsonna: Banán és müzli szelet


Vacsorára egy smoothie-t csináltam, ami majdnem ugyanaz volt mint a hétfői, de ebbe eper is került. Annyira fincsi, hogy le sem tudom írni! :)


Szombat

Reggeli és tízórai 2in1 volt: pirítós kőrözöttel és zöldségekkel és sok-sok bodzás zöld tea. :P


Ebédre salátát csináltam, amiben jégsaláta, ruccola, narancs és pirított tökmag volt. Erre olívaolaj, citromlé, tökmagolaj és fűszerek kerültek.

Uzsonna: Egy müzli szelet és 2 igán óriási eper. :D

Vacsora: Kínai illatos-omlós csirkét csináltam salátával. :P Ja és muffint. Sokat. Annyit hogy le sem merem írni. :D (Szerencsére a nagy részét Szivi eltüntette :D)


Vasárnap

Reggeli: Maradék muffin tegnapról, zöld teával.

Tízórai: Főzés közben egy kis jóreggelt keksz és ivójoghurt. :D


 Ebédre végre bodzaleves volt, ami a kedvencem. :P Nem fogok hazudni, bodza szezonban hetente többször is elkészítem. :D


Anyu csodás tésztában sült, spenóttal, baconnal és mozzarellával töltött csirkemellet készített, zöldségkörettel és kuszkusszal. Nem értem miért nem nyitott még saját éttermet?! :D

Uzsonna: Bodzaleves! :D :D :D

Vacsora: Ööö... bodzaleves és zöldségköret! :P :D Uh és becsúszott 1-2 szelet csokis fatörzs is. :D


Hát ennyi lenne a 2. rész, a következő részben készüljetek bodzainvázióra. :D :P Ha valakit esetleg érdekelne egy recept, akkor írjatok bátran, szívesen megosztom mindenkivel őket. :)

Szép Vasárnap Délutánt Mindenkinek! :) 


Megjegyzések

  1. Engem most nagyon felcsigáztál azzal a bodzalevessel. :) Kérhetek receptet? ;)

    VálaszTörlés
  2. http://www.nosalty.hu/recept/bodzaleves-habgaluskaval
    Itt van az alaprecept. :) Én annyit változtattam rajta, hogy az eredetit nagyon sűrűnek találtam, ezért a víz mennyiségét felnöveltem 1,5 literre, valamint én nem rakok bele mazsolát, de 1dl fehérbort még szoktam bele tenni, mert sokkal finomabb lesz tőle.

    VálaszTörlés
  3. Úúú köszönöm szépen! Holnap már megyek is bodzát szedni. :) Feltétlenül kipróbálom. Nem kell hozzá nagy kunszt. :D És még finom is.

    VálaszTörlés
  4. Aha, nagyon egyszerű kis recept, de baromi finom és különleges. :)

    VálaszTörlés
  5. Úú, a kínait én is imádom, szerintem pont azt a kombót, amit feltettel :D Éljen a kínai tészta :D :p

    VálaszTörlés
  6. Éljen éljen! :D Csak ne hizlalna ennyire. :( :D De azért néha belefér. ;)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeressem a kínai kaját! :D :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)