Menyasszonyi szett+dekorációs tippek

Ahogy ígértem visszatér ez a rovat is, hiszen már javában zajlik az esküvőszezon. :) Lesznek frizurás-sminkes videók a rovatban, inspirációs képek és persze minden alkalommal 1-1 szett.

bride



Ezúttal egy letisztult, egyszerű verziót készítettem. :) Egy ilyen ruhát szerintem egy ügyes varrónővel meg lehet varratni és az esküvő után esetleg átszabva vagy festve később alkalmi ruhának is használni lehet.
Én ehhez a szetthez néhány látványosabb ékszert tudnék elképzelni, mivel maga a ruha visszafogott. A smink szerintem egy lágy barna füstös szem, visszafogott rózsaszín-nude szájjal. A frizura valami klasszikus, nem túl bonyolult, de mégis nagyon elegáns és látványos.
A tortát is érdemes a dekoráció színéhez és a ruha stílusához igazítani. Én egy nagyon egyszerű tortát választottam, amit csodás virágdíszítés dob fel. :)



 Ez az egyik dekoráció, ami szerintem szuperül illene ehhez a ruhához. Egy picit rusztikusabb így én egy kisebb, meghittebb esküvőhöz tudnám elképzelni.


 Ez a változat már csak a kálák miatt is tökéletesen passzol hozzá. Nagyon modern és letisztult.


Ez pedig egy klasszikusabb, nagyobb esküvőre tervezett változat. :)



Mit szóltok ehhez a szetthez? Nektek milyen az álomruhátok? A három dekoráció közül melyik tetszik a legjobban? :)

Megjegyzések

  1. Gyönyörű a szett, én is kálát választanék hozzá :-)

    VálaszTörlés
  2. Vicces, mert amikor megláttam a ruhát, azonnal a kála ugrott be hozzá. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, és igen, a kála szuper hozzá :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a ruha túl egyszerű. Én különlegeset vennék fel. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)