COTW - Pink

COTW



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én télen is szeretek élénk, neon színeket viselni. Egy felső, vagy kiegészítő, egy-egy sminktermék, vagy körömlakk szerintem szuperül feldobja a téli szetteket is. Ezért választottam a hét színének ezt a brutál pink árnyalatot. Ez a szín nagyon jól összeillik a fehérrel, feketével, ezüsttel, arannyal, a nude színekkel, a kobaltkékkel és a farmerszínnel is. :) Egy pink körömlakk szerintem minden lány számára must have darab, ráadásul sminkeléskor, ha nincs sok időd, de bombasztikusan szeretnék kinézni, akkor egy dögös tusvonal és egy vibráló pink rúzs mindig jó választás, minden évszakban. :)

Ti kedvelitek ezt a színt? Válasszatok három kedvencet a képről! ;) 

Nekem a Hunter csizma, az estélyiruha és a Butter körömlakk tetszik legjobban. :)

Megjegyzések

  1. Benevezek a kötött, meleg sapeszra, a Butter London lakkra és a vászoncipőcskére - imádnivalóak! :)
    Szeretek én is hideg időszakban vibráló színeket hordani - ha máshogyan nem, akkor neon körömlakk virít a körmeimen :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Boohoo Molly Diamante Lapel PU Jacket
    Saint Laurent Sac De Jour mini leather tote
    Gwen Stefani OPI Nail Polish Collection All Shades Colours

    :)

    VálaszTörlés
  3. A sál, a felsőrész és a bal alsó táska jöhet :-)

    VálaszTörlés
  4. Nyaklánc, gumicsizma és a bal aló táska jöhet. Annyira nem az én színem, elég hamar túlestem a pik korszakomon, lehet azért, mert túl intenzív volt. :D

    VálaszTörlés
  5. Az én színem *-* Jó ránézni a cuccokra :)
    Hm, mondjuk nem mindent vennék fel, mert nem állna jól, meg nem sok rózsaszín felsőm van, de pl tornacipőből évek óta csak rózsaszínt vagyok hajlandó hordani :)

    VálaszTörlés
  6. Úristeen..ebből szinte az összeset elfogadnám. Nagyon szuper összeállítás :) Egyik kedvenc színem :) nálam ez most talált nagyon!!

    VálaszTörlés
  7. szuper összeállítás, imádom ezeket a pinkes árnyalatokat!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
  8. Imádom! :) A laza felsőt, a Hunter csizmát és alatta lévő táskát kérném szépen! *.*

    VálaszTörlés
  9. Nem szeretem a neon színeket.
    Korlátozódnék a körömlakkra.

    VálaszTörlés
  10. A bőrkabi az alatta lévő táska és Dior szájfény!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)