Díjat kaptam! :)



Tudjátok, általában nem szoktam díjakat elfogadni. Nekem sokkal többet jelent, ha valaki ír pár sort egy-egy bejegyzéshez, mert az csak az enyém, tényleg személyes, nem úgy mint egy díj, amit rajtam kívül még sokszázan (ezren?) birtokolnak.
Most mégis elfogadok egyet, mert Ági úgy gondoltam nekem adja tovább az ő első díját. Nagyon-nagyon meghatódtam, mert azt írta, hogy enyém volt az első blog amit olvasott, és ettől azonnal valami csodaszép és különleges értékkel ruházódott fel ez a díj számomra.
Nem hiszem, hogy a jövőben más díjat el fogok fogadni, mert tudom, hogy sokkal több blog van, akik nálam jobban megérdemlik, különösen a kezdők, akiknek szükségük van még biztatásra. Nekem ez a blog egy csodás hobbivá vált, egy olyan közösséggé ahová szívesen járok és a legszebb az egészben az, hogy fantasztikus embereket ismertem meg ezáltal. Szóval ahelyett, hogy mindenféle emblémákkal pakolnám tele az oldalsávot, nekem az a legnagyobb kitüntetés, ha az "ismerős arcoktól" kapok 1-1 kommentárt, vagy épp valaki új bukkan fel és azt látom, hogy utána is visszajár ide. :)
Nagyon-nagyon örülök ennek a díjnak és épp azért lesz majd olyan különleges, mert ez az egyetlen díj amit elfogadok. Szóval ha valaki később úgy gondolná, hogy díjat adna nekem, inkább keressen egy olyan bloggert, aki még viszonylag új, biztatás kell neki, hogy tudja, jól csinálja amit csinál. :)

Szabályok:
1.) Helyezd el a díjat a blogodon
2.) Linkeld be, aki bejelölt téged
3.) Jelölj te is blogokat a díjra
4.) Értesítsd őket a jelölésről
5.) Írj 7 dolgot magadról
 
Az én jelöltem Dóra, aki szerintem egy olyan blogot indított, ami nagyon hasznos témákról szól és szerintem érdemes őt felvenni a követett blogok közé, mert a 20. ugyanazt a parfümöt bemutató sajtóanyag vagy a sok körömlakkos bejegyzés után, üdítő ilyen témákról olvasni. Legalábbis nekem. :)

7 dolog rólam: 
  • Imádom a Marvel képregényeket és filmeket. 
  • Szeretek horgászni, de nincs az az Isten, hogy hozzányúljak egy halhoz, vagy megegyem. :D Fura vagyok, tudom. :D 
  • Általában sokkal fiatalabbnak hisznek, mint amilyen vagyok. (Vagyis vén, de komolyan. Kiskoromban a dínok voltam a játszótársaim! :D) 
  • Imádok sütni és főzni. 
  • Általánosban 1x azzal arcoskodtam, hogy még sosem csípett meg darázs, és kb. 1 perccel később megcsípett egy. :D Karma! :D 
  • Imádom a farkasokat, de tényleg, mindent ami farkasos. :)
  • 14 éves korom óta írok, és ez az amivel foglalkozni szeretnék. 
Köszönöm, ha elolvastátok ezt a bejegyzést! :) 

Megjegyzések

  1. Én is imádok sütni főzni! :D:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól esik, hogy elfogadtad! :) ♥
    Én is imádom a Marvelt! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjhoz! :)
    Én azért is szeretem a blogodat, mert látszik rajta, hogy szereted csinálni, szívesen írsz és foglalkozol vele, ez pedig a tartalmon is érződik :).

    VálaszTörlés
  4. Marvel örök és elpusztíthatatlan! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!
    X-men kollekció az abszolút kedvenc!

    VálaszTörlés
  6. A Vasembert és a Thort én is szeretem. :P

    VálaszTörlés
  7. Grat.:)
    Én is szeretem a Marvelt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)