Essence "Night Club" paletta teszt


 A kifutó termékek között szerepeltek az Essence nyolcas palettái is, ezek közül kettő került hozzám. A másikat nyereménynek szánom, de ezt a lilát, úgy döntöttem megtartom magamnak, így alig vártam, hogy kipróbálhassam. :D
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan teljesített, a lenti linkre kattintva megnézhetitek. :)





 A paletta egy jól záródó, átlátszó műanyag tokban rejtőzik, amit ezüst felirat és minták díszítenek.


 A paletta neve "03 dance-til-dawn. Egy ecsetes és szivacsos végű applikátor is tartozik hozzá. 


 Az első négy szín, egy pezsgőszín, egy fáradt, füstös lila, egy ezüst és egy ezüstszürke.


 A második négyesben egy egészen szép, különleges padlizsános lila, egy sötétlila, egy grafitszín és egy feketés lila szín található. Már ekkor voltak félelmeim, hogy a színek felkenve, vajon mennyire fognak érvényesülni, mert a 4;7 és 8-as színek a palettában szinte ugyanolyanok.


 A hátoldalán minden infóval.


 Itt alap nélkül vittem fel a színeket egy rétegben. Eléggé porzanak.


 A lila árnylatok azért érvényesülnek.


 Alap nélkül a legjobban az első szín érvényesül. Itt ablaknál láthatjátok.


 Itt pedig kinti fényben.


 Itt pedig már alappal csináltam a swatchokat. Így már jelentősen javult a pigmentáltság, habár a porzás megmaradt.


 Az utolsó két szín, szinte teljesen ugyanaz, valamint a két lila is nagyon hasonló.


 Az pezsgőszín és az ezüst nagyon szépek. Szintén ablaknál fotózva.


Kinti fényben. Ennyi pénzért azt gondolom, hogy egészen jó kis paletta ez, bár nem lesz kedvencem. Utazós palettának jó, hiszen sima füstös szemet és lilás sminket is lehet vele készíteni.

Összegzés: A kedvencem a palettából a pezsgőszín és a padlizsánlila. Én kicsit sajnálom, hogy minden szín csillámos és sok a hasonló árnyalat. A 4. szín helyett például tehettek volna bele egy matt világos színt. Az egyik lila helyett pedig egy élénk lilát. Úgy már elég korrekt lenne.
Eldugottabb, kevésbé forgalmas drogériákban szerintem még fel lehet lelni, ha valakinek megtetszett.

Értékelés: 5/4

A porzás és a nagyon hasonló színek miatt voltam le egy pontot. Azért csak egyet, mert szerintem egy ilyen árkategóriájú palettától már ez is szép teljesítmény.


Mit szóltok hozzá? Megvettétek ezt a palettát? :)

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, de van egy csomó szemfestékem, szóval nem vettem már meg...:6

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem fogott meg, ezért is tettem vissza a polcra, és nem is bánom így a teszted alapján, semmi extra, ilyen színeim már vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Most már nem bánom, hogy nem találtam. :) Én úgy vagyok vele, hogy inkább gyűjtök pénzt és veszek jobbat, mert mikor használom, és összeporolja az arcom, nem az fog eszembe jutni, hogy hát jó, olcsó volt. :( Persze ki lehet fogni olcsón is jókat, meg drágán is rosszat.

    VálaszTörlés
  4. Nem találtam a polcokon, de nem is bánom. A teszt alapján semmi különös ez a paletta. Ugyan nem drága a kifutó áron, de inkább veszek kevesebbet és gyűjtök egy drágábbra.

    VálaszTörlés
  5. micsoda neve van :D :D
    nekem tetszik ez a paletta. szuper sötét színek vannak benne!!!!

    VálaszTörlés
  6. Hát, engem sem hatott meg különösebben.

    VálaszTörlés
  7. Nekem még régebbről van meg, Zsu blogján nyertem egy játékon. Szeretem, bár már nem gyakran kerül elő. Én a kéket vettem meg leárazáson.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)