Napi Cukiság

Socks

Socks   (see more cat socks)


Mit szóltok ehhez az imádni való cicás Bershka zoknihoz? :) Szerintem nagyon cuki. :P Én zokni-függő vagyok, főleg mert nagyon fázósak a lábaim. Az ilyen aranyos zoknikkal pedig meg lehet venni kilóra. :D

Nektek tetszik? :)

Megjegyzések

  1. Ohh, hát ez nagyon imádni való *.* Volt hasonlóm kicsi koromban :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de édi!
    Én nemrég láttam a H&M-ben mopszis zoknikat, de a Tescoban is olyan menők szoktak lenni! :)

    VálaszTörlés
  3. Mopszos zokni???????? *.* Nekem az kell! :D

    VálaszTörlés
  4. Édes. Egy ilyen zokni viselése biztos jobb kedvre derítene :).

    VálaszTörlés
  5. Awwh, imádom a macskákat, ez nagyon édes! =^.^=

    VálaszTörlés
  6. Nyaúúú, szőr nélkül is melegen tart! :)

    VálaszTörlés
  7. Bármi jöhet, ami cicás! :)))
    A New Yorkerben cicamintás zokni multipakk van leakciózva de sajnos one size felirat díszeleg a csomagon, így részemről ott is hagytam, mehh :-/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. A Tally Weijlben vettem egy cicás és egy baglyos zoknit. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)