Weekly Inspiration

Gondolkodtatok már rajta, hogy miért van az, hogy egyik nő talpig designer darabokban, full sminkben tökéletesre belőtt frizurával is olcsónak, közönségesnek, slamposnak hat, míg egy másik sima póló-farmer szerkóban, messy bun frizurával, öt perc alatt készített sminkkel is olyan mint egy szikrázó filmcsillag vagy egy Victoria's Secret modell? Vagy miért van az, hogy egyes nők, a sokadig plasztika műtét után vagy x leadott kiló után sem érzik magukat csinosnak, más pedig kis szépséghibával vagy épp teltebb alakkal olyan kirobbanóan gyönyörű? Szerintem a titok a magabiztosságban rejlik, abban, hogy elfogadjuk önmagunkat olyannak, amilyenek vagyunk, ha pedig ez nem sikerül, akkor megpróbálunk változtatni. Ha pedig még ez sem elég, akkor belülre nézünk. Miért érzem így magam? Mi az, ami miatt nem tudok megbékélni a külsőmmel? Aztán, ha megtaláltuk a választ és helyre tettük a dolgokat, akkor szép lassan elkezdjük szeretni azt 1-2 kiló pluszt, vagy a picit ferde orrunkat, vagy épp rájövünk, hogy nincs szükségünk Prada táskára vagy fenékig érő póthajra, hogy szexisek és kívánatosak legyünk. Mosolygunk, sőt nevetünk és magabiztosan lépkedünk az utcán. És egy nap, arra ébredünk fel, hogy kilók ide vagy oda, turkálóból vásárolt bőrkabáttal is tökéletesen boldogok vagyunk. :)


Az alapszabály! :)


Jó is lenne egy ilyen havas napfelkelte. :)


Ettől a táskától meg vagyok halva. :D Tally Weijl. :P


Gyönyörű mani és cuki ujjpercgyűrű. ^^


Tökéletes páros. :)


Még mindig fáj érte a szívem, hogy nem sikerült megvennem. Pedig olyan szééép! *.*


Reggeliztél már? Nem? Akkor tessék keresni valami finom, laktató reggelit! ;)


Nem vagyok egy nagy pirosító-őrült, de ezeket elfogadnám. :)


Oh! *.*


De jó lenne pár napot egy ilyen hegyi házikóban tölteni... :)


Hát nem csodás? :)


Miranda Kerr egy zsákban is csinos lenne, nem még ebben a gyönyörű ruhában! :)


Heti álomházikó... :)


Azt hiszem itt kényelmesen elfőzőcskéznék minden nap. :D


Heti álomtáska. *.*


Ez a smink valami csodás! :)


Gyönyörűséges ez a hajszín. :)


Szerintem őket mindenki elfogadná! ;)


Milyen cukik már? :D Komolyan kell ilyet csinálnom! :D


Térdzoknimánia! :D


Laza de csini outfit. :)


Oh ez a bögre! *.* Meghaltam!


Imádom ezt a filmet! :D


Hölgyeim! ;)


Szép Hetet Mindenkinek! :)

Melyik a kedvenc képetek? Mi az amitől ti magabiztosnak érzitek magatokat? :)

Megjegyzések

  1. Nos, khm, természetesen az utolsó kép a kedvencem. :-D Amellett pedig az ujjpercgyűrűs-manis kép :-)

    VálaszTörlés
  2. A házikó a medencével, a gardrób no és a havas napfelkelte :-)

    VálaszTörlés
  3. Havas tájra már napok óta vágyok :( Előbb utóbb csak elér hozzánk is az igazi tél! :) Klassz képek, a kavicsos baglyok nagyon tetszenek azon már én is gondolkoztam, hogy elkészítem :)

    VálaszTörlés
  4. A manikűrös most a kedvencem, meg a házikó is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az egyik kedvenc filmem. :)
    3. képen a táska ♥ Nagyon cuki.
    Meg alatta a mani is nagyon tetszik. )

    VálaszTörlés
  6. A havas házikó a kedvencem :).
    De számomra a hét leginspirálóbb tényezője, hogy sikerült az államvizsgám! :)Szerintem ez (eddig) az év legjobb dolga.
    És köszönöm a szombati biztatást!

    VálaszTörlés
  7. Kedvencem a smink, és a pirosítók. Csodásak :)

    VálaszTörlés
  8. Miata, Jujj de jó! *.* Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  9. Miata: gratulálok! Mivel ajándékoztad meg magad? ;)
    Kell egy olyan táska.
    Magabiztos voltam 58 kilósan pedig akkor nagy fenekem volt. Mégis mindenki azt nézte, nem a melleimet. Alig merem leírni, hogy majdnem hússzal vagyok több, pedig tornázom. Nem értem miért. Manapság már szerintem attól is hízok, ha süteményre gondolok.

    VálaszTörlés
  10. Piros, köszönöm! :) Egyelőre csak két kiárusított essence szemhéjpúderrel.

    VálaszTörlés
  11. Melyik filmről van szó pontosabban???
    Az a konyha és ház ♥ imádat!

    VálaszTörlés
  12. Egy boltkóros naplója. :)

    VálaszTörlés
  13. A smink az káprézatos.:)
    Itt pedig egy kicsi hó már esett, de elolvadt.:(

    VálaszTörlés
  14. A boltkóros naplóját nagyon szeretem! :D
    A Tally táskát majdnem megvettem 2000Ft-ra le volt árazva de aztán otthagytam. Bánom is. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)