Nyereményjáték!!!!!


Február 15.-én 3 éves lett a blog. :) Nem akartam nagy érzelgősködést, összegző bejegyzést, sorra venni, hogy mi történt, stb. De azt tudnotok kell, hogy borzasztóan hálás vagyok, amiért itt vagytok és olvastok. :) Mindíg feldobja a napomat, ha látom, hogy egy cikk, vagy szett, köröm, smink vagy recept nagyon tetszik nektek, sokan szóltok hozzá, stb.
Örülök, ha segíthetek nektek, ha beszélgetünk a bejegyzések alatt vagy ha privát írtok nekem. Annak meg pláne, ha megszólítotok az utcán vagy a bevásárlóközpontban. Mert erre is volt példa. :)


Szóval ennek és a tavasz apropóján indítom ezt a kis játékot, csupa olyan dologgal, amik szerintem szuperek tavaszra. Nézzük is meg, hogy mi szerepel a csomagban. ;)


  • Balea arctisztító maszk: Szerintem a melegebb idő beköszöntével másnak is megkergül a bőre. :D Ilyenkor elkél egy jó kis tisztító masz. Ezt a fajta pakolást már kipróbáltam. Habár a csomagoláson azt írják hogy két alkalomra elég, de nekem 6 alkalomra is kitartott, így kúra szerűen használtam. 
  • Essence Girls On Tour parfüm - Igazi friss, gyümölcsös, csajos illat, ráadásul travel size, így magaddal viheted bárhová. ;)


  • Catrice körömlakk "Mint Me Up" - Csodás menta színű lakk arany és bronz csillámokkal. Szerintem tökéletes tavaszra. :) Itt láthattok róla képet élesben. 
  • Yankee Candle Tart "Garden Hideaway" - Ennek a tartnak olyan illata van, mintha maga a tavasz lenne. Azért, hogy az otthonotok is tavaszi hangulatba kerüljön. :) 



  • Essence Sun Club paletta - Természetesen az Essence kifutók közül is belecsempésztem valamit az ajándékok közé, mégpedig egy Sun Club palettát. Ezeket gyorsan elkapkodták az üzletekből, így szerintem sokan lemaradtak róla. Csupa olyan szín van benne, amik tökéletesen tavaszra-nyárra. Készíthetsz velük színes sminket, vagy sima barna füstös szemet, vagy szexi arany-barna sminket. Itt találtok róla swatchokat! Ugye milyen csodásak a színei? Ha tudtam volna, hogy ennyire pigmentált, tuti hogy magamnak is veszek egyet. :D :P 

Na akkor jöjjön a lényeg, vagyis a jelentkezési feltételek!

  • Legyél a blog nyilvánosan feliratkozott olvasója! 
  • Kommentárban írd le, melyik a kedvenc bejegyzéstípusaid a blogon és mit látnál még szívesen! 
Plusz esélyek: 
  • +3 esély annak, aki a játék ideje alatt rendszeresen kommentál. (Nem kell mindenhova, de lássam, hogy részt veszel a blog életében. :D) 
  • +1 esély, ha megosztod ezt a bejegyzést Facebook-on nyilvánosan! (Linket kérek róla) 
  • +2 esély, ha a legfelső képet a bejegyzésre mutató linkkel kiteszed a blogod oldalsávjába, vagy írsz a játékról egy rövid bejegyzést! (Linket kérek róla! 
  • +1 esély, ha követsz Bloglovin'-on és/vagy Instagramon! (Nevet kérek) 
  • +1 esély, ha bármelyiken követsz a következők közül: Facebook, Polyvore, Twitter. (Nevet kérek!) 
  • +1 esély, ha megosztod ezt a bejegyzést twitteren. (Linket kérek!)
Összesen tehát 10 esély szerezhető. Természetesen a kommentárokért járó plusz esély csak az összesítéskor lép érvénybe.

A játék időtartama: Ettől a bejegyzéstől. 04.02.-ig, a játékot éjfélkor zárom le. 
Sorsolás 1-2 napon belül, a nyertesnek 3 napja lesz jelentkezni a nyereményért. 

Sok szerencsét mindenkinek! :) Ha kérdésetek van, akkor itt vagy emailben, vagy ask.fm-en feltehetitek. Elérhetőségek az oldalsávban! :)

Megjegyzések

  1. Szia!Nyilvánosan Veronika Turi néven vagyok felíratkozva. A körmös bejegyzéseket imádom!(meg persze sok mást is)
    Ezt a bejegyzést nyílvánosan megosztottam:https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fmoonangelstories.blogspot.com%2F2014%2F02%2Fnyeremenyjatek.html%3Fspref%3Dfb&t=Style%26Beauty+by+Moon+Angel%3A+Nyerem%C3%A9nyj%C3%A1t%C3%A9k!!!!!
    A facebook-on szintén Veronika Turi néven követlek!Saját blogom nincs úgyhogy kitenni nem tudom a bejegyzész....remélem,hogy mindent jó csináltam.Köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönjük a játékot!
    bkata/Kata Bácskai néven követlek.
    Szeretem a teszteket és a körömlakkos bejegyzéseket. Ebből még többet! :)
    Bloglovinon és facebookon Kata Bácskai néven követlek.

    VálaszTörlés
  3. dalmico17 (Dalma Lippai) Néen vagyok feliratkozva.
    Kedvenc bejegyzéseim a körmös posztok :)
    Istangramon dalmucl néven követlek.
    Facebookon Dalma Lippai Néven kövelek.
    Twitteren @DalmaLipstic néven követlek.
    Bloglovin Dalma Lippai néven követlek.

    Facebook megiosztás: https://www.facebook.com/dalma.lippai .
    Twitter megosztás https://twitter.com/DalmaLipstic/status/439338622555136000 .

    Boldog Születésnapot :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Először is köszi a játékot, jó kis ajándékokat válogattál össze. Bloglovinon pampuska néven, instagramon pampuska_petra néven követlek.
    Weekly inspiration függő vagyok!Imádom a válogatásaidat.Szeretem a tageket és a személyesebb bejegyzéseket. A kajás és outfites posztokat is nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Először is gratulálni szeretnék az eddigi 3 évedhez! Csak így tovább! :)

    Tímea Szécsényi néven követlek a blogon, Tímea Szécsényi néven követlek Facebook-on. A megosztás linkje: https://www.facebook.com/timea.szecsenyi

    Illetve követlek instagramon is, ott timmcsi néven! :)

    A kedvenc bejegyézseim edig a Style of the Week. Mindig nagyon szuper dolgokat állítasz össze! :) Nagyon szívesen látnék összehasonlító bejegyzéseket! :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. A játékra ugyan most nem jelentkeznék, mert több dolog is meg van nekem, de szeretnék NAGYON BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT KÍVÁNNI! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    dasha néven követlek itt.
    Facebookon:Duda Ivett
    Instagrammon:kiwimaszat.
    Én a teszteket/véleményeket szeretem a legjobban,sokat tudnak segíteni.:)
    Köszönöm a lehetőséget.Szeretem a blogod:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget!
    Bloggerina Egy néven követem a blogot.
    Szeretem az 1 ruha 2 stílus bejegyzéseket, illetve A nap szettje, és a körmös posztokat.
    http://mcsnailisland.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html
    Instagramon Lora010 néven követlek, Facebookon Loretta Toldi néven.

    VálaszTörlés
  9. Most én is jelentkezek. Köszi a lehetőséget! :)
    Az én napomat is sokszor feldobja néhány bejegyzés :). Nekem is segített jó pár poszt.

    Miata néven vagyok feliratkozva.
    Kedvenc posztjaim: Haul, whislist, must have, nap szettje, tippek. Szívesen látnék még a tippekből több bejegyzést. Régen sok poszt volt különböző alkatokhoz (vékony, teltebb, magas, alacsony stb.); szívesen olvasnék megint ilyen tanácsokat :).

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    N. néven követlek.
    Nekem a food diary bejött, és a kívánságlista is inspiráló szokott lenni.


    Bloglovinon+Facebook a saját nevemmel (MezeiÁgnesHanna)Twitter (Nussmuss) követlek.
    Twitteren retweeteltem a te nyereményjátékos csiripedet.

    VálaszTörlés
  11. Sziaa! 
    Boldog Születésnapot ismét! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Dalma ( : néven követem a blogod! ( :
    Dalma Sánta néven követlek Bloglovin'-on,Instagram nincs :D
    Dalma Sánta néven követlek Facebook ( :
    Megosztotam a játékot Twitteren: https://twitter.com/SntDalma/status/439380680665882624
    Köszönöm a lehetőséget! :D
    További napos/tavaszos napsütést!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Boldog blogszülinapot! :)
    Szeretnék jelentkezni.
    Enikő Széles néven íratkoztam fel a blogra.
    Szeretem a körmös/tesztes bejegyzéseket , de ez az instagram mixes bejegyzés nagyon jó lett,szívesen látnék még több ilyet.
    Enikő Széles néven követlek bloglovinon, facebookon.
    Megosztottam a játékot : https://www.facebook.com/eniko.szeles22/posts/637889109593525?stream_ref=10
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Már rég követem a blogodat: Bokor Boglárka néven. Szeretem a manikürös, outfites,tesztelős bejegyzéseket, meg alapjáraton véve mindenevő vagyok :D
    https://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/791601347535141?stream_ref=10 -itt osztottam meg nyilvánosan fb-on!
    Bloglovinon követlek Bokor Boglárka néven, és facebookon is.
    Az utolsó részt nem értem, hisz már egyszer megosztottam Fb-on.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia.
    Szuper nyeremenyek! :)
    Nikóca T. neven kovetlek a blogon.
    Kedvenc bejegyzeseim a kormos, outfit posztok es a TAGek.
    Facebookon Nikoletta Tassi neven kovetlek. Megosztottam a jatekot: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=667799809946134&id=100001483644163&_rdr
    Bloglovinon pedig Nikosz neven kovetlek.
    Koszi a jatekot! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia :)

    Boldog Szülinapot! :D

    - A blogon Turcsek Gabriella néven követlek
    - Kedvenceim a DIY, Weekend Inspiration, Divat tippek, Ékszerek

    Plusz esélyek:

    - megosztottam Facebook-on: https://www.facebook.com/turcsekgabriella

    - blogom oldalsávjába kitettem a játékot: http://www.turcsekgabi.hu/

    - Instagramon: vidamgabica néven követlek

    - Facebook-on: Turcsek Gabriella néven követlek

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Gratulálok a 3 évhez!
    -fashion-and-etc néven követlek
    -a notd postok tetszenek a legjobban
    és outfiteket látnék legszívesebben :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Köszi a játékot.
    Dream néven követlek. A kedvenceim az inspirációs képek és én DIY dolgokat látnék szivesen.

    VálaszTörlés
  18. Szia,anna néven követlek és szeretnék jelentkezni a játékra,grat a szülinaphoz! :)
    +1 esély: https://www.facebook.com/anna.ecser/posts/10201466865383451?stream_ref=10 face megosztás

    +1 esély, ha követsz Bloglovin'-on és/vagy Instagramon! bloglovinin junocka instagramon annaecser néven követlek

    +1 esély,facebookon Ecser Anna twitteren e_anna_ néven követlek

    +1 esély, megosztottam twitteren
    https://twitter.com/e_anna_/status/439485406640214016

    szép napot! :)

    VálaszTörlés
  19. Először is nagyon boldog blogszülinapot, még sokat-sokat! :)
    Másrészt köszönöm a lehetőséget, szeretnék is jelentkezni :)
    Megaera néven vagyok rendszeres olvasód és leginkább az inspirációs bejegyzéseidet szeretem :) Szívesen látnék tőled még több sminkes postot, mert nagyon szépen csinálod :)
    Face-es megosztás: https://www.facebook.com/szilvia.kormendi.54
    Kitettem a játékodat a blogom oldalsávjába is: http://megaera-magical-world.blogspot.hu/
    Facebook-on Körmendi Szilvia néven követlek, és biztos fogok még kommentelni nálad, mert mindig visszanézek hozzád, ha látom, hogy új bejegyzést írtál :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  20. Szia.
    Először is nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok, remélem, még sok ilyen lesz! :) A játék pedig szuper, én is jelentkeznék.
    GhostGirl néven követem a blogod
    Legszívesebben még több körmös bejegyzést olvasnék tőled, azok a kedvenceim.:)
    +1 esélyért megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/nikolett.gulyas.58/posts/650442448349103?stream_ref=1
    +1 esélyért követlek Bloglovinon GhostGirl néven
    +1 esélyért követlek facebookon Nikolett Gulyás néven)

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Adrienn Simon néven követlek. Engem teljesen ráhangol a következő hétre az inspirációs csomagod, remekül válogatod össze a "szereplőket".
    Bloglovin-on Adrienn Simon néven Polyvore-on pedig simon-adrienn-ként vagyok a követőd!
    Köszi a játékot, jó kis indítócsomagot válogattál össze a nyertesnek... már csak Fortuna kegyeibe kellene valahogyan beférkőznöm.... :)

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok a bloghoz még sok blogolással töltött évet kívánok ! :)
    szeretnék én is jelentkezni, cs.szandraa néven vagyok a rendszeres olvasóid között és ugyanezen vagy csszandraa néven bloglovinon követlek (+1)
    kedvencem az inspirációs képválogatások, gyönyörű képeket válogatsz össze mindig.

    a lakk meseszép, de szuper a többi nyeremény is, köszi a lehetőséget ! :))

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szépek:)) Feliratkoztam hozzád. Igazán tetszik a blogod, és minden posztodat szeretem. Email címem:
    ruhamaniablog@gmail.com

    x
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Bianka

    VálaszTörlés
  24. Köszi a játékot! :)
    Ági Niceties néven követlek. Én minden bejegyzésedet szeretem. :)
    Megosztottam a játékon fb-on: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=573003286129278&id=350839218391504&stream_ref=10
    A blogomon kiraktam oldalsávba: http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/
    Bloglovinon Ágnes Váczi, Instán @agica0723 néven követlek
    Facebookon Ágnes Váczi néven követlek.
    Twitteren is megosztottam: https://twitter.com/VacziAgnes/status/440493737827790848

    VálaszTörlés
  25. Szia :)

    Gratulálok a 3 évhez, még sokszor ennyi időt tölts blogolással. :D
    Itt Margaréta néven, Instagramon és twitteren margareta_daisy néven követlek. Szeretem a körmös és az inspirációs bejegyzéseidet. :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Először is nagyon-nagyon boldog szülinapot!!! Gratulálok, csak így tovább!
    A kedvenceim a divat tippek illetve a csináld magad posztok!
    Jasper-Vlaics Éva néven követlek. FB-on: Vlaics Éva néven.
    :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    -Piroska Kocsis ( Gyürüsné) néven vagyok feliratkozva a blogra.
    -Szeretem a dekorációs tippeket, nap szettje, hétvégi és hét eleji inspirációk és a saját outfitt. Meg persze a többit is azért, de ezek a fők.
    -kommentárt, majd a végén meglátod
    -megosztottam facebookon: https://www.facebook.com/piroska.kocsis?ref=tn_tnmn

    -Facebookon Gyürüsné Kocsis Piroska néven követlek

    VálaszTörlés
  28. Szia! Gratulálok, 3 év nagyon szép idő egy blog életében :)
    Jelentkezni szeretnék a játékra.
    T.Andi néven követlek itt, A facebookon MyMomentNails, meg is osztottam a játékot, itt a link is: https://www.facebook.com/mymomentnails/posts/634380373264338?stream_ref=10
    Istagramon mtandi24 néven, bloglovin: T.Andi néven követlek. Én leginkább a körmös posztokat nézegetem, de érdekel a többi írás is :)

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok a 3 évhez! :)
    Igazán kis cuki tavaszi csomag lett. :)
    Thimmyke néven követlek itt, és a kedvenceim az inspirációs, valamint a körmös posztok. :)
    Thimmyke néven követlek Bloglovinon
    thimmykedesign néven követlek polyvore-on.
    Thimmyke lakk-kuckója néven követlek FB-on, itt osztottam meg a bejegyzést: https://www.facebook.com/Thimmyke.lakkjai/posts/657983054247840?stream_ref=10
    Instagramon Thimmyke néven követlek.
    B.Timi néven követlek twitteren, és itt osztottam meg a bejegyzést: https://twitter.com/ThimmykeB/status/441278355715813377
    Poszt a játékról: http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2014/03/jatek-moon-angelnel.html

    Még sokszor ennyi évet kívánok! :*
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Köszi a lehetőséget! Követlek a blogon Dyah néven, Facebook-on Klaudia Szeipl, és Instagramon szeiplklau. :)

    VálaszTörlés
  31. Świetne kosmetyki.
    Have a lovely week :)

    Beautiful holiday in Hungary. http://magdulablack.blogspot.com/2013/09/malowniczy-budapeszt.html

    kisses from Polish

    VálaszTörlés
  32. Szia :)

    A blogra Bius Sz néven iratkoztam fel. :)
    A kedvenc bejegyzéseim a körmös illetve bejegyzések.
    Facebookon megosztottam: https://www.facebook.com/fcentre567/posts/10201417117982345
    Instagramon biuuuus néven, bloglovinon pedig Bius Szi-Pál néven követlek.
    Facebookon Bius Szi-Pál néven, twitteren @biuuus_93 néven követlek. :)
    Twitteren is megosztottam, itt a link: https://twitter.com/biuuus_93/status/441538498643107840

    További sok sikert kívánok a bloghoz, és köszi a nyereményjátékot. :)

    VálaszTörlés
  33. *illetve DIY :D
    valahogy lemaradt, bocsi :D

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. Szia! Ibolya Janko néven követlek, bloggeren, bloglovinen, és fb-n is :)

    A receptes bejegyzéseidet szeretem a legjobban,meg a körmöseket. :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  36. Szia! Először is boldog blogszületésnapot és köszönöm a játéklehetőséget!
    Karolina Nagy néven iratkoztam fel és Facebookon is Nagy Karolina vagyok :) Elkezdtem visszaolvasni a blogodat, hiszen nem a játék miatt kerületem ide. A legjobban most a heti inspirációs bejegyzések tetszenek, illetve a spontán, nem rendszeresen visszatérő tematikájú bejegyzések, amik ugye ritkábbak, így ebből olvasnék többet. További sok sikert a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
  37. Szia !
    Én is jelentkeznék :)))
    A legjobban általában a tesztes posztokat szeretem, mert sokat segít hogyha megszeretnék vásárolni egy terméket.
    :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    -krisztina réka kerekes néven követlek itt
    -szívesen olvasok körmös bejegyzéseket, ezeket szeretem leginkább

    plusz:
    - rendszeres kommentálok
    - kitettem a blogom oldalsávjába a játék képét :http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    - Bloglovinon Kerekes Réka néven követlek
    - Krisztina Réka Kerekes néven követlek Facebookon

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    rone2122 néven vagyok feliratkozva a blogodra.
    Kedvenc bejegyzéseim a körmös posztok.
    Facebookon Schmidt Renáta néven követlek.
    Fb-on megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/269676589868231?stream_ref=10

    Bloglovin Schmidt Renáta néven követlek.

    Boldog Blogszületésnapot :)

    VálaszTörlés
  40. Szia :)
    Most találtam még csak a blogodra, de nagyon tetszik :)
    Feliratkoztam, és a körmös bejegyzések tetszenek a legjobban.
    A facebook oldalad is likeoltam :)
    puszi:Renii

    VálaszTörlés
  41. Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Elíz néven követlek.
    Mindenféle típusú bejegyzéseket szívesen olvasok, legjobban az összeállításokat kedvelem.
    Fb-n megosztottam: https://www.facebook.com/divatesatobbi/posts/691899254181693?stream_ref=10
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://divatesatobbi.blogspot.hu/
    Bloglovin'-on Elíz Csomós néven követlek.
    Facebook-on Divat, szépség és a többi néven követlek.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  42. Szia!

    Boldog blogszülinapot kívánok! :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Soledad néven követlek.
    A körmös bejegyzések a kedvenceim.
    Facebookon Rita Szlovencsák néven követlek és megosztottam: https://www.facebook.com/rita.szlovencsak/posts/619114131502929?stream_ref=10

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  43. Körömlakkos dolgok jöhetnek minden mennyiségben! :)
    És ha minden igaz rovarinvazio . néven követlek :D
    Facebookos megosztós link: https://www.facebook.com/alexandra.torok.984/posts/625871427492611?stream_ref=1

    Sok sikert a blogodhoz a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Körmös bejegyzések a favoritok, abból rengeteg mennyiséget képes vagyok nézegetni. :)
    Írtam posztot a játékról: http://higashiame.blogspot.hu/2014/03/nyeremenyjatekok.html
    Instagramon: bettylav néven követlek
    És tetszikeltelek Facebookon! :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! :)
    Betti néven követlek, bloglovinon és facebookon pedig Kovács Bettina névvel. A blogom oldalsávjába kiraktam a játék képét.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  46. Szia! Gratulálok a 3 évhez! :)
    Kedvenceim a körmös posztok.
    Kati néven vagyok rendszeres olvasód.
    -Bloglovinnon J. Katalin néven.
    -Fb: Flickné Jacobson Katalin
    -Megosztottam a fb oldalamon: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=845926748758156&id=532115830145940&stream_ref=10
    -Twitteren J_Kati_ néven követlek
    -Megosztottam ott is a játékfelhívást: https://twitter.com/J_Kati_/status/445193374459379713
    -Kitettem a blogom oldalsávjába linkkel együtt a játék képét: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    Anna Nagy néven vagyok a blogon!
    Kedvenc bejegyzéseim a tesztek (és ahhoz hasonlóak)!
    Polyvore-n követlek: http://babicki19.polyvore.com/?filter=following
    A blogomba is kint vagy: http://annitippje.blogspot.hu/2014/03/6-nyeremenyjatek.html
    Köszi a lehetőséget!
    Anna:)♥

    VálaszTörlés
  48. Szia (:
    Nagyon jó kis nyeremények!
    Facebookon Bocicsoki SD (ezzel is osztottam meg:https://www.facebook.com/bocicsoki.sd ), polyvore-on bloggerinahanna, instagramon pedig bhanna0308 néven követlek.
    Próbálok majd rendszeresen kommentelni mert nagyon tetszik a blogod! (:
    Ezen kívül a képet is kiraktam a blogom oldalsávjába:
    [url]http://hannas-fashionblog.blogspot.com/[/url]
    Köszi a lehetőséget! (:

    VálaszTörlés
  49. szia! itt, facebookon és bloglovinon is Liza Magyar néven követlek :) megosztottam: https://www.facebook.com/lizalakkjai/posts/776972175653969?stream_ref=10

    Nekem a kedvenceim a körmös bejegyzések. Szerintem a blogod egyre jobb és jobb lesz, csak így tovább! :) a copy cat is tetszett, meg szeretem a különböző wishlist-es és haul-os posztokat is :)

    VálaszTörlés
  50. OMG!! már 3 éve:D
    instagram nevem: roziixx
    fb névem: Rózi Gergely
    (ezeken bekövettelek)

    Én a körmös bejedzéseidet imádom mert körömlakk mániás vagyok:D
    és a többi feltétel is kész:)

    VálaszTörlés
  51. Szia!A blogodat gabcsy néven követem.Kedvenceim a hétvégi inspirációs és a nap szettje posztok.Bloglovin'-on és instagrammon is gabcsyyii névvel követlek.Twitteren:gabcsyyii és meg is osztottam :https://twitter.com/gabcsyyii/status/451044536912199680

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Dóri néven követem a blogod nyilvánosan.Az én kedvenc bejegyzéseim az inspirációs képválogatások és szívesen látnék a blogon még több körmös bejegyzést. :)
    Dóri Birtalan néven követem,lájkoltam a blogod Bloglovinon és Facebook-on.Twitteren @BirtalanDori néven követlek és megosztottam a játék linkjét: https://twitter.com/BirtalanDori/status/451371695107223552

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)