Copy Cat


Aki nem ismeri még ezt a rovatot, annak pár szóban szeretném ismertetni. Két ugyanolyan szettet készítek. A bal oldali az "eredeti", amiben drága, designer vagy épp nálunk nem kapható márkák darabjait használom, míg a jobb oldalon található a "másolat", aminél nálunk is elérhető és olcsó márkák kínálatából állítom össze a szettet. Mindig mellékelem a hozzávetőleges árakat és a márkákat is, hogy össze tudjátok hasonlítani. :)

Ma egy romantikus stílusú, de kényelmes szettet készítettem el drágább és olcsóbb verzióban. ezt viselhetitek, üzleti ebéden, randin, családi vacsorán, moziban, családi eseményen, vagy csak úgy, ha kedvetek tartja. ;)

Copy Cat



"Eredeti szett" :
  • Ruha: Chinti&Parker kb. 58000Ft 
  • Táska: Mulberry kb. 600000Ft
  • Cipő: Chloé kb. 114000Ft 
  • Karóra: Michael Kors kb. 65000Ft
  • Fülbevaló: Kate Spade kb. 11000Ft
  • Napszemüveg: Céline kb. 101000Ft
"Másolat":
  • Ruha: H&M kb. 11000Ft
  • Táska: F&F kb. 7000Ft 
  • Cipő: Deichmann kb. 5600Ft
  • Karóra: Geneva kb. 2300Ft 
  • Fülbevaló H&M (szettben) kb. 1500Ft 
  • Napszemüveg: Mango kb. 6700Ft 
Nektek melyik szett tetszik jobban? Vagy kevernétek a kettőt? Ha igen melyik darabokkal? :) 

Megjegyzések

  1. Lehet, én vagyok sóher, de a második jobban tetszik! :D Mondjuk, az a Mulberry táska megdobogtatja a szívem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a második tetszik jobban! :)

    VálaszTörlés
  3. A második nekem is jobban tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy megint van ez a rovat :) A 2. jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Az első tetszik, kivéve a cipőt; ez esetben a második tetszik jobban :).

    VálaszTörlés
  6. Én keverném a kettőt. A ruha jobban tetszik a második esetben,viszont minden másból a drágább verzió tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem az F&F táska sokkal jobb :D

    VálaszTörlés
  8. Második. Nekem az első ruci olyan, olcsó-ez nem lenne baj- agyonhasználtnak hat, ami beszürkült a mosásnál.

    VálaszTörlés
  9. Ez az F&F táska nagyon népszerű, látom nagyon szeretnéd megvenni :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)