Essence Kifutó Termékek (2014 őszi szortimentváltás)

Idén ősszel is megújul az Essence állandó termékeinek kínálata, így néhány dologtól el kell búcsúznunk. Ezek listáját hoztam el nektek. Mivel ilyenkor akciósan vásárolhatjuk meg ezeket a darabokat, érdemes betárazni az olyan dolgokból, amik korábban a szívünkhöz nőttek, vagy sokáig csak szemezgettünk velük. ;) Jó válogatást mindenkinek! Az egyes képek alá én is leírom majd, ha kinéztem valamit. :P


A mono szemhéjpúderek közül ők távoznak.


A 3D vonal megújul, így innét minden szín kifutó. Ezekről csak jót olvastam szinte, érdemes beszerezni 1-2 darabot. ;) Én is kinéztem a lilát. :P


Innét (milyen meglepő :D) a lila tust szeretném. :D

A spirálok és szemceruzák közül majd meglepően sok távozik.


 A tubusos spirál sokaknak bevált, ha valaki spirált keres lehet, hogy érdemes kipróbálni. :)



A rúzsok közül valamelyik pinket szeretném. :)


Az ajakbalzsamok közül is távozik néhány.


Kifutó szájfények


Alapozó és púder fronton tőlük kell elköszönnünk.


A bronzosítók és pirosítók is megújulnak így itt is sok árnyalat távozik. Innét biztosan vásárolok majd, főleg kert a krémes pirosítókért (amilyen kicsik és kevés van bennük) korábban sajnáltam a teljes árat, pedig olyan szépek.


A lakkok közül ők a kifutó darabok. A sárga, a narancs és a lila kell első látásra. :P


Még három kifutó darab. :)


Innét nem fogott meg semmi.


A topperek közül lehet hogy veszek majd. Mondjuk a lilát. :P :D

A körmös cuccok közül nagyon sok a kifutó.

Ők sem hoztak kísértésbe. :D


A körömdíszítő guruk most jól járnak. :D


A szegecses-csillagos kis matricákat lehet hogy beszerzem. :)


A Gel Nails At Home vonal is megújul.



A hegyezők közül lehet hogy veszek. :) 

Ti mit szeretnétek beszerezni a kifutó termékek közül? :)

Megjegyzések

  1. Engem is a krémes pirosítók foglalkoztatnak :D Meg talán a bronzosítót is megnézem majd és kb ennyi, ami képről megfogott, aztán élőben ki tudja majd mi lesz :))

    VálaszTörlés
  2. Szemceruza mindig kell :)Abból betárazok.

    VálaszTörlés
  3. Én két kék mono szemhéjpúdert szeretnék és talán egy rúzst, azt majd élőben döntöm el.

    (A kedvencünk megint alkotott az inspirációknál. -.- Az egyik megjegyzést sikerült kitörölnöm)

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem nem fogok könnyeket ejteni egyik kifutó termék után sem, talán a pirosítók miatt húztam fel a szemöldököm. Ha valamelyik nincs még meg, azt beszerzem, esetleg még a bronzosítót, de inkább várom az új termékeket :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem a lakkok közül a Prom-berry-t mindenféleképpen meg kell szereznem, amióta megjelent szemezek vele, csak van egy csomó lakkom...amúgy meg lehet szétnézek a 3d szemfestékek között (a szürkés/feketés/lilás dolgok érdekelnek)...

    VálaszTörlés
  6. Szerintetek mikorra várható a rossmannokban a leárazás? mintha aug, elején már le szokták volna árazni régebben.... :)

    VálaszTörlés
  7. A lakkok közt vannak szépek, de azért sírva nem fogok utánuk fakadni, sem márkatársaikért.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)