A nap szettje - Getting Fit


Az év első "nap szettje" (shame on me :-/) mi más is lehetne, mint egy edzéshez készült szett. Teljesen mindegy hogy otthon edzel vagy terembe jársz, szerintem nagyon fontos a megfelelő öltözet az edzéshez.
Ebben a bejegyzésben megosztok veletek pár tippet is, hogy mit érdemes magatokkal vinni, ha terembe edzetek, hogy utána se kelljen azonnal hazarohanni. ;) 

getting fit



A legfontosabb dolog az edzőfelszerelésedben a megfelelő cipő és sportmelltartó. ezekre érdemes picit többet költeni, habár már egészen olcsón is kaphatunk nagyon jó minőséget. A melltartónál fontos, hogy jól tartson, de kényelmes legyen, ne feszítse be a vállizmaidat. 
A cipőnél is a legfontosabb, hogy stabil tartást adjon a gerincednek, kényelmes legyen és viszonylag jól szellőzzön. Edzéshez mindenképpen kényelmes fehérneműt válassz. Ne vágjon be, ne feszüljön, stb. 
A felsőd legyen kellemes anyagból, fontos, hogy jól tudj benne mozogni. 
Az edzéshez viselt nadrág szerintem olyan dolog, amiből sokan nagy ügyet csinálnak, pedig ez az ami szerintem nem olyan fontos. Nem kell húszezer Forintos márkás csodanaci, teljesen jó egy testhezálló, kellemes anyagú melegítőnaci, vagy egy olcsóbb sportnadrág. A lényeg a kényelem.
Ami még nagyon fontos az a melegítőfelső. Ha végeztél az edzéssel, izzadtan könnyen elfáradhatsz. Plusz gyakran előfordul, hogy pihenésként levegőre megyünk, vagy egy hűvösebb előtérbe, szóval érdemes magunkkal vinni egy pulcsit. 

A megfelelő táska is fontos. Biztosan nem akarod az egyik szép táskádba tenni az átizzadt ruháidat. Egy jó kis edzőtáskát, már pár ezer Forintért tudsz venni. ;) Ha már itt tartunk fontos azt is tudni, hogy milyen gyakran és hogyan érdemes mosni az edzéshez viselt ruháinkat. Én azt tudom javasolni, hogy minden edzés után kézzel mosd ki őket. Ezért érdemes a melltartóból akár kettőt venni, így mindig lesz tiszta. A felsők általában 1 éjszaka alatt teljesen megszáradnak. Heti 1x pedig egy alaposabb mosás sem árt nekik. 

Szerintem teljesen felesleges a terembe sminkelni. A héten is láttam egy lányt, akinek az edzés végére a szemöldöke az állán folyt végig. :D A legjobb ha edzés előtt egy sminklemosó kendővel megtisztítod az arcod. 
Ami mindenképp kell az egy tusfürdő és egy dezodor. A legjobb a zuhanyzás közbeni testápolós. A száraz sampon is hasznos dolog. Parfümöt használni szerintem felesleges, mert sokszor még az edzés végeztél is izzadsz. Inkább használj egy testpermetet. 
Ha nem tudsz lemondani a sminkről, vagy még edzés után van valami elintéznivalód és picit rendbe akarod hozni magad, akkor csak töröld át az arcod egy arctisztító kendővel. Használj mattító papírt, ha nagyon muszáj akkor egy kis korrektort. Emeld ki a szemöldököd, egy kis spirál esetleg egy kis szájfény, vagy rúzs és már készen is vagy. Én ilyenkor legtöbbször egy sima messy bun-t készítek a hajamból. 

Ami még nagyon fontos, hogy edzés után mindenképpen igyál és amilyen gyorsan csak lehet, juttasd a szervezeted fehérjéhez. :) 


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést. :) 

Nektek van valamilyen tippetek-praktikátok az edzőtermi edzést illetően? Vagy inkább otthon tornáztok? :) Milyen szettet látnátok szívesen a rovatban legközelebb? :)

Megjegyzések

  1. Abszolút kedvenc minden egyes darabja ennek a szettnek! 5*! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis összeállítás! Én otthon szoktam edzeni, még anno vettem egy jó kis edzőruha szettet a Lidl-ben :))) A fehérje edzés után nagyon fontos és az edzés közbeni vízbevitel is! Viszont smink??? El lehet felejteni! Ha jó az edzés, biztos szétfolyik rajtad, akármilyen márkás és tartós :) Jobb nélküle :)

    VálaszTörlés
  3. Sapka! A smink szerintem is fölösleges.

    VálaszTörlés
  4. Szuper cuccok! :)
    Én inkább otthon edzem, egy jó sportmelltartó az alap és a megfelelő cipő (attól függ, mit csinálok: vagy sportcipő vagy spd cipő biciklizéshez)
    Sminkre semmi szükség, én amint hazaérek, már mosom is le, el nem tudom képzelni, hogy mi a jó abban, ha az izzadsággal együtt a smink is folyik...

    VálaszTörlés
  5. Ez a két h&m-s trikó nekem is megvan és imádom bennük edzeni. Még vettem egy harmadikat is, az pink alapon leopárdmintás. :)

    VálaszTörlés
  6. Itthon tornázom.
    Tavasszal egy új cipőt szeretnék és új sport melltartó is kéne.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)