OPI Hawaii Collection "That's Hula-rious!"


 Azonnal beleszerettem az OPI Hawaii kollekciójába, így nagyon örültem a lehetőségnek, amikor az enails.eu felajánlotta, hogy tesztelhetem a kollekció egy darabját.
A választásom a "That's Hula-rious!" árnyalatra esett, ami egy csodás pasztell zöld szín, tökéletes tavaszra és nyárra. 
A teljes bejegyzésből megtudhatjátok, hogy élesben hogyan teljesített. ;) 

I immediately fell in love with OPI's Hawaii collection, so I was thrilled to have a chance to collaborate with enails.eu when they offered me one nail polish from the collection. 
A picked out the shade "That's Hula-rious!" which is a fantastic pastel green colour, perfect for spring and summer. 
If you wanna see the swatches and read my opinion about it, click on the link below! ;) 


 A csomagolás a klasszikus, elegáns OPI üveg. Én nagyon szeretem.

The packaging is the classic, sleek OPI bottle. I very like it.


 Az ecsettel könnyű dolgozni, a lakk állaga szinte krémes, nagyon egyszerű felvinni és gyorsan meg is szárad. Két rétegben teljesen fed. A finise szinte gél-szerű, nagyon fényes. 

The brush is very handy, makes very easy to apply the nail polish, which is creamy, almost gel-like. It dries very quickly, two coats perfectly enough for full coverage. The finish is shiny even without a top coat.


 A színe egyszerűen csodás, pasztelles zöldalmás, mentás. 

The colour is a perfect blend of pastel green apple and mint.


 A színe fényviszonyoktól függően változik, néha egészen halvány, máskor pedig élénk. 

The colour changes by the lights. Sometimes it looks more pastel and in different lighting it's more of a brighter shade.


 A tartóssága szuper, 3. napja viselem és még egyáltalán nem változott, még a fényéből sem veszített. 

It's very long-lasting. I wore it for 3 days and it doesn't chipped or lost from it's shine at all.


 Teljesen beleszerettem ebbe a lakkba és simán el tudom képzelni, hogy ez lesz az egyik kedvenc lakkom idén tavasszal. Egy elég egyedi, különleges zöld árnyalatról van szó, nem is nagyon tudok hasonlót, ami nálunk is hasonló.

I completely fell in love with this nail polish and I can see myself wear this shade all the time this spring. It's a very unique, rare green shade I can't even name a simular one availabe in our country.


 Szerintem hagyom is a képeket magukért beszélni. :) 

I think the pictures speak for themselves.



Nekem nagyon tetszik ez a szín, kívánságlistás darab volt. Különleges árnyalat, nagyon egyszerű felvinni, gyorsan szárad és tartós is. Nekem ennél több nem is kell egy körömlakkban. :)

I really like this nail polish, it was on my wishlist. It's a very amazing shade, easy to apply, it dries very fast and lasts a long time. I can't wish for more in a nail polish. 


*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 
*I received this product for testing, but it doesn't influenced my opinion.

Mit szóltok ehhez a lakkhoz? Tetszik Nektek ez a kollekció?  :)

What you guys think about this nail polish? Do you like the Hawaii Collection? :)

Megjegyzések

  1. Amazing! Very Nice Blog!!! xxx

    VálaszTörlés
  2. Bár a színe fura, a kezeden mégis jól mutat!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a lehetőséghez, megérdemelted! :) A színe nem az én világom, de a kezeden jól mutat. :)

    VálaszTörlés
  4. Építő kritika: találtam egy-két (nem vészes) hibát az angolodban, erre próbálj meg majd figyelni és még egyszer átolvasni-javítgatni. Példa: It's very lasting - gondolom arra akartál kilyukadni, hogy tartós, ami longlasting, nem lasting. Ezekre figyelj egy picit jobban legközelebb, ha angolul is közzéteszed! :)

    VálaszTörlés
  5. @Mea, köszi, javítom is. :D Fel sem tűnt, hogy kimaradt egy szó. Ebből látszik, hogy az sem garancia, ha az ember folyékonyan beszél. :D
    De amúgy videókban hallottam már, hogy így is használják. Habár néha meglepődöm, hogy az angol-amerikai youtube guru lányok még egy twitter üzenetet sem tudnak leírni hiba nélkül, pedig az az anyagnyelvük. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a kollekció. Bár nekem ez a szín annyira pont nem tetszik. De ez én vagyok.
    Engem ez fogott meg elsőre:
    http://www.enails.eu/is-mai-tai-crooked-opi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a lakk, pedig nem áll hozzám túl közel a zöld szín.
    Nagyon örülök, hogy ilyen szuper lehetőséget kaptál, igazán megérdemelted. :)

    VálaszTörlés
  8. Huh, szép ez a mentaszín. Talán még a lilák tetszenek a kollekcióból, de hát ez nyilván nem meglepetés.
    (Amúgy tényleg van több hiba is az angolban, de hát általában nem szoktál angolul írni, és ebbe is bele kell jönni. Tovább tart úgy írni, hogy gondolkozni kell a hogyanon is... Amikor későn írok, nekem is szoktak tök random hibáim lenni, pedig azt mondanám, hogy én nagyon jól tudok angolul.)

    VálaszTörlés
  9. Ez egy szuper szín, tavaszra, nyárra, nagyon tetszik, de elrettent a 15 ml, bár tudom, OPI évekig eláll, nekem is vannak több éves lakkjaim.

    VálaszTörlés
  10. Az első kép alapján azt hittem szürke a lakk, de a körmeiden már nagyon szépen kijön, hogy nem az. Nem áll hozzám annyira közel, de a kollekcióban van pár nagyon szép szín, amin elgondolkoztam.

    VálaszTörlés
  11. @Ami, igyekszem majd jobban figyelni máskor. Az az igazság, hogy ezt a bejegyzést 3 perc alatt írtam meg, amíg arra vártam, hogy felforrjon a víz a vacsorafőzéshez. :D

    @Audrey, igen a mennyiség tényleg nagyon sok, de én is úgy tapasztaltam, hogy az OPI lakkok sokáig elállnak. Emlékszem nekem volt egy piros lakkom tőlük ami 4 évig használható volt. :)

    @Nóri, nekem nagyon tetszik ez a kollekció, lehet vásárolok még belőle 1-2 színt. :)

    Köszi Lányok! :) <3

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem erre a bejegyzésre és persze a lakkra is.
    Csak ennyit mondok: így kell ezt viselni (nem úgy, mint a kifutókon). ;-)

    VálaszTörlés
  13. Izgalmas szín, nem a kedvencem de pl a gyűrűsujjamra egy korallos szín mellé eltudnám képzelni. :)

    VálaszTörlés
  14. Ez valami csodaszép és abszolút nem hétköznapi. Értem ezt arra, hogy nem futsz vele össze az utcán.

    VálaszTörlés
  15. Valóban egy nagyon érdekes kis lakkról van szó, szép darab és jó választás tavaszra, az biztos :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)