Nyereményjáték


 Egy kis játékkal szeretnék kedveskedni nektek, mivel tegnap volt a névnapom, a hónap elején pedig a szülinapom. Néhány kedvenc termékem is megtalálható a csomagban, ezek mellett pedig igyekeztem igazi nyári kellékeket beválogatni. :) A szabályok ismertetése előtt nézzük is meg, hogy mik kerültek a csomagba. :)


 Egy Biovanne napozás és napégés utáni hűsítő spray. Én magam is ilyet használok és nagyon szeretem.


 Egy rose gold szívecskés karkötő, állítható mérettel.


 Egy Yankee Candle tart


 Egy nude Catrice szájfény


 Két ív arany és ezüst tetoválás.


Végezetül pedig a kedvenc fürdősómból egy csomag. :) 

Jelentkezési Feltételek: 

  • Legyél a blog nyilvános követője 
  • Kommentárban írd le, hogy  mi az eddigi legjobb élményed az idei nyárról
Plusz esélyek: 

+1 esély: Like-old a blog Facebook oldalát. (Nevet kérek) 
+1 esély: Oszd meg ezt a bejegyzést nyilvánosan Facebook-on (Linket kérek) 
+1 esély: Kövess Bloglovin'-on (nevet kérek)
+1 esély: Kövess Twitteren 
+1 esély: Kövess Instagramon 
+1 esély: Oszd meg a játékot a blogodon vagy tedd ki a felső képet linkkel a blogod oldalsávjába. (Linket kérek) 
+1 esély: Oszd meg ezt a bejegyzést Twitteren (Linket kérek)  

Összesen tehát nyolc esély szerezhető a játékban. 

A játék augusztus 14-én éjfélig tart. Sorsolás a következő 2 napban várható. A nyertesnek 3 napja lesz jelentkezni a Ms.Stargate@vipmail.hu címen, ha ez nem történik meg, én próbálok meg vele kapcsolatba lépni. Ha ez sem sikerül, akkor új nyertest sorsolok. 

Sok Sikert Mindenkinek! :) 

Megjegyzések

  1. Szia!

    Utólag is Boldog SZüli- és Névnapot! :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    A blogod nyilvános követője vagyok Turcsek Gabriella néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem, hogy van munkám és összeköltöztem a párommal.

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát. (gabcsi-blogja)
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést nyilvánosan Facebook-on (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=509701529188778&id=191314311027503)
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on (Turcsek Gabriella)
    +1 esély: Követlek Twitteren (@gabcsiiii)
    +1 esély: Követlek Instagramon (@vidamgabica)
    +1 esély: Megosztottam a játékot a blogom oldalsávjában. (www.turcsekgabi.hu)
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren (https://twitter.com/gabcsiiii/status/625709657470930944)

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    Gabcsi

    VálaszTörlés

  2. A blogod nyilvános követője vagyok dalmico17 ( Dalma Lippai) néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem a VOLT fesztivál volt :)

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Dalma Lippai néven.
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on Dalma Lippai néven.
    +1 esély: Követlek Twitteren @DalmaLipstic néven.
    +1 esély: Követlek Instagramon @dalmucl néven.
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren https://twitter.com/DalmaLipstic/status/625710843729215488

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)
    Dalma.

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Mia Angel néven követem a blogod.

    Eddigi legjobb nyári élményem, hogy kijutottam Tallinnba.

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Mia Angel néven
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést nyilvánosan Facebook-on: https://www.facebook.com/69RockGirl69/posts/965132143508162?pnref=story
    +1 esély: Megosztottam a játékot a blogom oldalsávjában: http://tundercica.blogspot.hu/

    Utólag is Boldog Szülinapot és Névnapot kívánok Neked!


    VálaszTörlés
  4. Hello szeretnék jelentkezni!
    A blogodra Krisztinka névvel vagyok feliratkozva.
    Az idei nyár legjobb emléke eddig... :D egy kis kerti party a barátomnál. :)
    Plusz esélyek:
    +1 Facebbok Kertész Krisztina
    +1 esély: Bloglovin' Krisztinka
    +1 esély: Twitteren k_krisztike
    +1 esély: Instagramon krisztie
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren
    https://twitter.com/MoonAngel88/status/625707452626042880

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Boldog szüli és névnapot kívánok így utólag is! Álmaid beteljesülését kívánom! :)
    A legjobb élményem Tusványoson volt (fesztivál Erdélyben),mikor a barátnőmmel megbeszélésén nélkül rohantunk a tűzoltócső fele,hogy lelocsoljanak:D. És utána mindenkit megölelgettünk :D
    Bokor Boglárka néven követem a blogod.
    Like-oltam fb-on is ezen a néven, illetve megosztottam:https://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/1100603303301609?pnref=story
    Bloglovinon is Bokor Boglárka néven követlek.
    Twitteren: @bokorboglrka és instán meg bokorbogi93.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia. :)
    Utólag is boldog név- és szülinapot kívánok ^^
    GFC-n GhostGirl néven követlek
    Igazából olyan nagyon jó élmény nem volt még nekem idén nyáron, de még van hátra egy hónap, ezzel biztatom magam. :D

    +1 esély: facebookon lájkoltalak Nikolett Gulyás néven
    +1 esély: Bloglovinon követlek GhostGirl néven
    +1 esély: követlek Instán Lakkjegyzet néven

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!! :D
    Dorka92 néven követem a blogod!
    A legjobb nyári élményem az elmúlt hétvége a páromnál: pancsoltunk, filmeztünk, búcsúba mentünk... :D
    Váradi Dorottya néven követlek Facebookon és Bloglovinon!
    Dorottyasmink néven követlek Twitteren és dorkav néven Instagramon!

    Boldog szülinapot és névnapot!! :D

    Köszi a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
  8. Én nem szeretnék jelentkezni, csak boldog szülinapot illetve névnapot kívánni neked utólag is! :)

    A jelentkezőknek sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia. Boldog Szülinapot előre is! :)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Andrea Pásztor néven követem a blogod.
    Idei legjobb nyári élményem még nem igazán volt, ami különleges lett volna, de még lehet. :) Augusztus végén megyünk párommal, húgommal és sógorommal Balatonra pár napra amit nagyon várok. :)
    Plusz esélyek:
    Andi Pásztor néven like-oltam fb oldalad. Ugyan ezen a néven követem a Bloglovin-on.
    Twitteren: Pásztor Andrea
    Instagram: pasztor_andi
    Megosztottam Twitteren: https://twitter.com/PasztorAndi/status/625729279767281666
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönjük a nyereményjátékot!!
    Hm, számomra még a "java", a nyaralás hátrvan, dee.. ami ide sorolható talán egyik jó kis weekendünk Párommal és családommal. (-:

    Ágnes Katona néven kedvelem a facebook oldaladat, és meg is osztottam ott a játékot: https://www.facebook.com/Myrkkyneito/posts/10208593750667626?pnref=story
    A Bloglovinon Poison Girl néven követlek.
    Az Instagramon @myrkkyneito néven köettelek be.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://banyakarmok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia! :)

    A blogod nyilvános követője vagyok Hegedüs Mariann néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem, a barátommal töltött hét kettesben.

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Hegedüs Mariann néven.
    +1 esély: Követlek Twitteren @h_mariann1 néven
    +1 esély: Követlek Instagramon @hmariann567 néven
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren
    https://twitter.com/h_mariann1/status/625741614166765568


    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Utólag is Isten éltessen Anna! :) Szeretnék jelentkezni a játékra.

    A blogod nyilvános követője vagyok Panni (Panka's beauty) néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem, hogy megvettem életem első fesztiválbérletét, augusztus 10-től irány a Sziget!

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát: Panni Zachár
    +1 esély: Követlek Instagramon: @ponipanni

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Köszi a lehetőséget!

    jeriko rózsája néven követem a blogot
    Eddigi legjobb nyári élményem, a múltheti Velencén eltöltött hétvége:)

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Emi Bányai néven.
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést nyilvánosan Facebook-on https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1457553334568288&id=100009409056372&pnref=story
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on: emibanyai néven
    +1 esély: Követlek Twitteren @emicrazy24
    +1 esély: Követlek Instagramon @banyaiemi
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren
    https://twitter.com/emicrazy24/status/625750932568047616

    VálaszTörlés
  14. Szia! :) Adriána néven követem a blogot. A legjobb élményem pedig a tegnapi szalonna sütés , mert imádok szalonnát sütni! <3

    VálaszTörlés
  15. Szia :) Boldog Születésnapot útólag is :)

    - A blogod nyilvános követője vagyok Reni Bálint néven.
    - A legjobb nyári élményem az egy egész hetes fesztivál.
    -Lájkoltam a blog Facebook oldalát Reni Bálint néven.
    -Meg osztottam a bejegyzést. https://www.facebook.com/reniiibalint/posts/858902890843889?pnref=story
    -Bekövettelek Bloglovin Reni Bálint néven.
    -Bekövettelek Twitteren Reni Bálint néven.
    -Bekövettelek Instagramon @renibalint néven.
    -Megosztottam Twitteren a bejegyzést https://twitter.com/balint_reni/status/625762324637421568

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia! Boldog szülinapot utólag is, és köszi a nyereményjátékot!!

    Legyél a blog nyilvános követője - theodora néven követlek
    A legjobb nyári élmény: két hete a kis vidéki fesztivál, ahol láthattam a kedvenc zenekaraimat

    Plusz esélyek:

    +1 esély: Like-old a blog Facebook oldalát. (Dóri Online Olvasónaplója)
    +1 esély: Oszd meg ezt a bejegyzést nyilvánosan Facebook-on (https://www.facebook.com/dorionlineolvasonaploja/posts/1635603563353030)
    +1 esély: Kövess Bloglovin'-on (Dora W)
    +1 esély: Kövess Twitteren - DoraW
    +1 esély: Kövess Instagramon - theodora 19

    +1 esély: Oszd meg ezt a bejegyzést Twitteren (https://twitter.com/dora_w89/status/625904459160358912)

    VálaszTörlés
  17. Szia!:)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!:)
    Követem a blogod Eszter Darkó néven.A kedvenc nyári élményem eddig a strand volt.:) Nagyon szeretek strandra járni, főleg így nyáron.:3

    + esélyek:
    -Like-oltam a facebook oldalad Eszter Darkó néven:)
    -Megosztottam a bejegyzést itt:https://www.facebook.com/darko.eszter/posts/911084348949632?pnref=story
    -Követem az Instagramod darko.eszter néven.

    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra.

    Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva. Az eddigi legjobb nyári élményem a Balatoni nyaralás volt, imádok ott lenni, bármikor bármeddig.

    - Beauty & Glamour Blog néven likeoltam a Facebook oldalad.
    - Megosztottam a játékot FB-n: https://www.facebook.com/BeautyandGlamourBlog/posts/1131406180209963
    - Beauty & Glamour Blog néven követlek Bloglovinon
    - Beauty & Glamour Blog néven követlek Twitteren
    - barbiii_sz néven követlek Instán.
    - Megosztottam a játékot Twitteren: https://twitter.com/beautyglamblog/status/625982485843845120

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  19. Szia. Ibolya Jankó néven lájkoltalak.
    Neon rider néven követlek :)

    Utólag is boldog név és szülinapot :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!
    A blogodra Zsuzsa Rosta névvel vagyok feliratkozva.
    Az idei nyár legjobb emléke, egy tökéletes randi.:)
    Plusz esélyek:
    +1 Facebbok Zsuzsanna Rosta.
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Facebook-on.
    https://www.facebook.com/kovacs.eniko.927/posts/893742967328943?pnref=story

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  21. Szuper kis nyeremény, köszönöm a lehetőséget! :)

    Azrail néven követlek
    - Találkozás Katymmal és ZsebBoszi Andimmal, és Hajnitól kapott Flash Tattoo meglepetésszerűen.

    Azrail néven lájkoltalak
    Megosztás link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=300548466735598&id=218419578281821
    Azrail néven követlek Bloglovin-on
    Instagramon azrailblog

    VálaszTörlés
  22. Szia! :)

    Utólag is boldog szülinapot és névnapot! :)
    Köszönjük a lehetőséget! :)
    A blogodat Nóra Földvárszki néven követem.
    Eddigi legjobb nyári élményem, hogy megszereztem a szakmám és fejlődik a blog! :)

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like a blog Facebook oldalára: Nóra Földvárszki
    +1 esély: Bejegyzést nyilvánosan Facebook-on ( a blogom Fb oldalán) https://www.facebook.com/sweetthingsbynorah/posts/1470402699922582
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on norah8051
    +1 esély: Követlek Twitteren norah8051
    +1 esély: Követlek Instagramon norah8051
    +1 esély: Bejegyzést Twitteren https://twitter.com/Norah8051/status/626325571237212160

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Szia Anna! Boldog szülinapot kívánok neked utólag! :)
    Jelentkeznék én is a játékra:
    Dóri (nail-maniacs) néven vagyok feliratkozva hozzád.
    Csak egy élményt nem tudok mondani, mert eddig szuperül telik a nyaram, de ha szabad többet is felsorolni akkor ezek lennének azok: utazás Londonba és Párizsba, angol-keresztény tábor a Balatonon, és végül az angol érettségi és nyelvvizsga sikeres megszerzése. Ezek mind nagyon meghatározó dolgok voltak nekem a nyáron. :)
    +Lájkoltam a Facebook oldalad Dóri Birtalan néven.
    +Twitteren is követlek: Dóri Birtalan névvel
    +Instagramon @doribirtalan néven
    +Kiraktam a blogom oldalsávjába a nyereményjáték képét: http://nail-maniacs.blogspot.hu/
    +Twitteren is megosztottam a bejegyzés linkjét: https://twitter.com/BirtalanDori/status/626338872402837504

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia, köszönjük a játékot :)

    DoRcY néven követlek nyilvánosan.
    Az eddigi legjobb élményem a nyáron a vitorlázórepülő EB volt!

    Lájkoltam a blog Facebook oldalát Dóri Szathmáry néven.
    Instagramon követlek dorcy9 néven.
    Követlek Bloglovinon Dóri Szathmáry néven.

    Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Köszönjük a játékot! =)

    Apolka néven követlek.
    Az eddigi legjobb nyári élményem a Balaton Sound második napja és a barátaimmal közös görögországi nyaralás volt. =)

    Facebookon és Bloglovinon Apolka Kovalcsik, Instagramon pedig instapolka néven követlek.

    Boldog szüli- és névnapot! =)

    VálaszTörlés
  27. Szia!Nagyon köszönjük a jàtèkot 😊
    Viktoria Kuzmits nèven követlek,instagramon vikicska nèven ès bloglovinon is viktoria kuzmits nèven 😊

    Eddigi legjobb nyàri èlmènyem mèg folyamatban van,az hogy pàrommal sajàt kuckónk lesz jövőhèttől 😊 minden energia ide van koncentràlódva most!

    Utólagosan is isten èltessen nèvnapod ès szülinapod alkalmàból is!

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nagyon köszönjük a játékot!:)
    Az eddigi legjobb nyári élményem a balatoni nyaralás,fantasztikus volt. :)
    A blogon Flóra Forgács néven követlek.

    Plusz esélyek:

    +1 esély: Like-old a blog Facebook oldalát. (Flóra Forgács néven lájkoltalak)
    +1 esély: Kövess Bloglovin'-on (Flóra Forgács néven követlek)
    +1 esély: Kövess Instagramon (floraforgacs néven követlek itt is :))

    Utólag is boldog névnapot és szülinapot!^-^

    VálaszTörlés
  29. Szia.!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    A blogod nyilvános követője vagyok Nagy Zita néven.
    Az idei év legjobb élménye számomra az volt, hogy egy naping Balatonoztunk.
    +1 esély: Like-old a blog Facebook oldalát. (Nagy Zita)
    +1 esély: Kövess Bloglovin'-on (Nagy Zita)
    +1 esély: Kövess Twitteren (Nagy Zita)
    +1 esély: Kövess Instagramon (nagyzitaa)

    Köszönöm a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  30. Szia! Köszönöm a lehetőséget, szeretnék jelentkezni!

    Laura Matus néven iratkoztam fel, legjobb nyári élményem az volt, hogy a blogom egy éves lett! :)

    Plusz esélyek: Likeoltam a blog facebook oldalát Laura Matus néven
    Megosztottam nyilvánosan: https://www.facebook.com/laura.matus.52/posts/510503685765291?pnref=story
    Követlek Bloglovin' - on Laura Matus néven
    Követlek Twitteren @MLauu21 (Laura Matus) néven
    Követlek instagramon nutellaura21 néven
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://ll-beauty.blogspot.hu
    Megosztottam a bejegyzést Twitteren: https://twitter.com/MLauu21 (remélem így jó)

    Köszi: Laura

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    A blogod nyilvános követője vagyok bidzso75 néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem, amikor a párommal és a kislányommal vadkacsákat etettünk a Városligetben.

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Kolip Krisztina néven.
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on (bidzso75)
    +1 esély: Követlek Twitteren (@k_bidzso75)
    +1 esély: Követlek Instagramon (bidzso75)
    +1 esély: Megosztottam ezt a bejegyzést Twitteren https://twitter.com/k_bidzso75/status/625707452626042880

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  32. Valahogy elkönyvjelzőztem ezt a bejegyzést, aztán elfelejtettem kitölteni... így utólag a boldog szülinapnak már nincs sok értelme, szóval csak köszi a játékot!

    A facebookon like-oltam Noémi Nguyen néven. Bloglovinon Ami Nguyen néven követlek, Twitteren meg @murasakinoAmi (Ami N.) néven:)
    Itt kitettem a blogra, itt pedig megosztottam twitteren.

    (Amúgy most tűnt fel, hogy tumblr-ed is van, habár nem használod:D)

    VálaszTörlés
  33. Szia :)
    Enikő Széles néven iratkoztam fel.
    Az eddigi legjobb nyári emlékem osztálytársam esküvője volt.
    Facebook-on Enikő Széles néven kedveltem az oldalt.
    Bloglovin-on is Enikő Széles néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia Anna! Boldog születés-és névnapot Neked így utólag is!:*
    A blogod feliratkozója vagyok Sarah Bright néven.
    A facebook oldalt Dobszai Brigi néven lájkoltam.
    Facebookon is megosztottam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1649991975214794&id=1505636692983657
    Bloglovin'-on Sarah Bright néven követlek.
    Twitteren @BrigiSarah néven.
    Megosztottam Twitteren: https://twitter.com/BrigiSarah/status/627877053161938944
    Instagramon @brigiis néven követlek.
    A blogom oldalsávjába is kitettem a játékot!: http://bsarahfashion.blogspot.hu/

    Az idei nyaram egyik legjobb élménye az volt mikor a barátommal tölthettem egy napot Egerben.*--*

    További sok sikert és szép blogos évet Neked! Köszönöm a lehetőséget:*

    VálaszTörlés
  35. Boldog névnapot és Boldog születésnapot kisebb-nagyobb csúszással:DDDD
    Köszönjük a játékot , kedves tőled!:)
    A legjobb nyári élményem eddig az volt amikor biciklis táborban voltam és gyönyörű helyeket láthattam , illetve amikor találkoztam azokkal a barátaimmal akiket lassan 1 évvel ezelőtt láttam utoljára:))

    - B Ruhamania néven követlek a Blogon.
    - Bianka Csendes néven követlek facebookon
    - Twitteren is megosztottam a játékot:
    https://twitter.com/biankacsendes/status/627888773267894272

    Email címem: ruhamaniablog@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia,

    Isten éltessen! =)

    Patrícia Kutasi néven követlek a blogon.
    Patrícia Kutasi néven követlek FB-n.
    Patrícia Kutasi néven követlek Blogvinon.

    Az idei legjobb élmény a strandolások voltak finom fagyikkal, egy kis jégkásával és sörrel és rengeteg nevetéssel.

    Üdv:
    Patrcia

    VálaszTörlés
  37. A blogod nyilvános követője vagyok leximax (Soós Alexandra) néven.
    Eddigi legjobb nyári élményem a barátokkal való közös nyaralás volt. :)

    Plusz esélyek:
    +1 esély: Like-oltam a blog Facebook oldalát Alexandra Soós néven.
    +1 esély: Követlek Bloglovin'-on Alexandra Soós néven.
    +1 esély: Követlek Instagramon @soosalexandra néven.

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)
    Szandra

    VálaszTörlés
  38. Szia! a blogodat gabcsy néven követem.
    Legjobb nyári élményem az amikor a barátommal strandolni voltunk :D

    +1 esély: blog Facebook oldalát Gabriella Szöllősi néven lájkoltam.
    +3 esély: Bloglovin'-on,twitteren,instagramon gabcsyyii néven követlek.
    +1 esély: megosztottam a bejegyzést twitteren :) link :https://twitter.com/gabcsyyii/status/628167731590885376

    VálaszTörlés
  39. óó, elfelejtettem írni, de bloglovinon is követem a blogod Dóri Birtalan névvel :)

    VálaszTörlés
  40. Szia! A blogod Aliz Eszter néven követem. Az eddigi legjobb nyári élményem a Balatonalmádiban eltöltött egy hetem. :)A blogomon jobb oldalon lejjebb kint a kép. http://alizesesztiomnis.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  41. Szia! a blogodat Dóra Sáfár néven követem.
    Legjobb nyári élményem az Egri nyaralás a családommal :)

    +1 esély: blog Facebook oldalát Dóra Sáfár néven lájkoltam.
    +1 esély: Bloglovin'-on, Dóra Sáfár néven követlek.

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  42. Szia! Utólag is nagyon boldog szülinapot kívánok!
    Legszebb nyári élményem a balatoni nyaralás volt a családommal.
    A blogodat Anniie néven követem.
    Egy plusz esélyem van, követlek Bloglovin'-on Anniie néven.

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    A blogod Dóra Fazekas néven követem. A legszebb nyári élményem, hogy megkaptam életem első munkáját, egy hónappal diplomaosztó után. :)
    Facen Dóra Fazekas néven
    Bloglovinon Dóra Fazekas néven
    Twitteren Funkydorie87 néven
    Instagramon funkydorie néven követlek

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    A blogod Sz. Lilla néven követem, A legjobb nyári élményem az, hogy elutazhattam Amerikába.
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    A blogod suram néven követem
    Facebook név: Mária Surányi
    Facebook játék megosztás: https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/974316695952084?pnref=story
    Bloglovinon követés: Mária Surányi
    Twitteren követés: Surányi Mária néven

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)