A Nap Szettje - Back to School


Ma egy olyan szettel készültem nektek, ami szerintem tökéletes viselet suliba, akár gimibe vagy fősulira jár valaki, de munkába is megállja a helyét. Kényelmes, nőies, van benne egy kis extra és teltebb alakon is jól mutat. Kell ennél több? :) 


Álljunk meg egy perce, hogy megcsodáljuk ezt a cicás H&M pólót. Hát nem édes? Szeretem az ilyen extravagáns darabokat, hiszen az olyan basic társaikat is remekül feldobják, mint egy fekete farmer vagy épp a sötétkék társa. 
A loafer az egyik legkényelmesebb és legjobban variálható cipellő, hiszen viselheted nadrággal, szoknyával, ruhával, elegánsan és lazán is. AZ őszi-tavaszi 20-25 fok körüli hőmérséklethez tökéletesen illik. A szokásos alap bézs és fekete mellett szerintem izgalmas lehet egy szürke is. Kevésbé komor és szokványos, mint a fekete és nem olyan kényes mint a bézs. 

Egy jó kis hátizsák nem csak a suliba járóknak lehet hű társa, de bizony egy dolgozó lány is jó hasznát veszi, főleg ha biciklivel jár munkába. Manapság nagyon trendik a hátizsákok és egy ilyen elegáns darab a főiskolán vagy az irodában is megállja a helyét. :) 

Kiegészítőnek én egy statement nyakláncot és egy gyűrűszettet választottam. 

Én egy visszafogott lakkot választanék ehhez a szetthez, had érvényesüljenek a cicamicák a pólón. ;) 

Smink terén egy szolid nude szemsminket készítenék egy nem túl feltűnő tusvonallal, visszafogott pirosítóval, kevés highlighterrel és egy nőies rózsaszín szájfénnyel. 

Frizuraötlethez nézzétek meg Ingrid új videóját, amiben két nagyon egyszerű és mutatós fonattal kombinált frizurát mutat be, amiket egészen rövid hajból is el lehet készíteni, de hosszú hajjal is jól mutatnak. :) Szerintem szuperek. :) 


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést és tetszett a bemutatott szett. Az összes képes található darab és termék márkáját és árát megtaláljátok a képre kattintva. ;)

Mit szóltok ehhez a szetthez? Milyen frizurát viseltek legtöbbször suliba/munkába? :) 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)