Neogence N3 Fátyolmaszk Teszt/Vélemény





A Neogence az egyik legismertebb és legsikeresebb Ázsiai márka és eddig csak jót olvastam a termékeikről. Ezért is örültem a lehetőségnek, hogy kipróbálhattam az új N3 fátyolmaszkokat. Ezekről olvashattok majd bővebben ebben a bejegyzésben. :) 


"Az innovatív biotechnológiát alkalmazó Neogence, kutatásai és fejlesztései során a hatékonyság, biztonság és gyors eredmények hármas koncepcióját ötvözi minden egyes arcápolási termékében. Többszörösen díjnyertes termékei mára egész Ázsia egyik legismertebb kozmetikai márkájává tették a tajvani alapítású céget. Magas gyógyszerészeti tisztaságú, aktív hatóanyagai, egyedi hyaluronsav technológiája, látványosan kiemelik még a minőségi, luxuskozmetikumok közül is." - Neogence



 Kollagénes arcfeltöltő fátyolmaszk.


 Vízmegkötő-hidratáló kollagént tartalmaz, valamint sodium hyaluronate-et, ami a hyaluron só formája és képes vizet vezetni a bőrbe. 
Ez volt a kedvencem a kipróbáltak közül. Az illata visszafogott, kellemes, kicsit a gyógyszertári kenőcsökre emlékeztet. A használata egy igaz feltöltődés volt, nagyon kellemesen ellazított. 
A bőröm télen általában nagyon fakó és sápadt. Idén pedig kifejezetten érzékeny volt, hámlott, húzódott, de közben zsíros is lett, szóval kész rémálom.
A használat után azonnal egészségesebbnek láttam és éreztem és napokon át sokkal szebb volt. Az alapozó és a BB krém is valahogy jobban belesimult és az arckrémem hatását is jelentősen fokozta. 

Itt tudjátok megrendelni, egy tasak vagy egy doboz (10 tasak) mennyiségben.


 Multi-peptides fátyolmaszk




Peptideket tartalmaz, amik a sejteket kollagéntermelésre ösztönzik, így segítve a ráncok enyhülését és a bőr hidratáltságát. A hyaluron só jótékony hatásai pedig itt is jelen vannak.Őt még élesben nem volt alkalmam kipróbálni, de ami késik, nem múlik. :)


Ceramidos fátyolmaszk


A ceramide segít helyreállítani a a bőr természetes védőrétegét, így segíti a vízmegtartó képességét. 
Én ezt kifejezetten vízhiányos, érzékeny bőrre ajánlanám. Fantasztikusan puha, rugalmas és lettel teli lett tőle a bőröm és ez a hatás napokon át kitartott. Állandó heti rendszerességű használatra is el tudom képzelni, de ha valakinek vannak olyan időszakok, amikor a bőre érzékenyebb, vízhiányosabb, akkor kúraszerűen is beválhat. Illetve egy hosszabb repülőút után én biztosan ezt tenném fel. ;) 


Q10 Bőrfiatalító fátyolmaszk


Késlelteti a ráncok megjelenését és halványítja a már meglévőeket. Feszesíti a bőrt. 
Ez a maszk olyan mint plusz két óra alvás. A fakó, fáradt bőrt azonnal élettel telivé teszi, kisimult és feszes lesz tőle. 
Kisgyerekes anyukáknak, munkamániásoknak vagy épp vizsgaidőszakban szenvedőknek igazi holy grail termék. 

A maszkok használata roppant egyszerű. A megtisztított bőrre kell feltenni, miután eltávolítottuk a védőfóliát. Egy maszk 2-3 alkalommal is használható, ha visszatesszük a tasakba és hűvös, fénytől óvott helyen tároljuk. 

Összegzés: Szerintem egyáltalán nincs eltúlozva a hype ezek körül a termékek körül. Maximálisan elégedett vagyok velük, és szerintem abszolút megérik az árukat. Inkább fizetek egy kicsivel többet egy olyan termékért, ami valóban használ, mint kevesebbet egy olyanért, ami semmit sem csinál. Nálunk a családban már nagyon szeretve vannak, anyukám a Q10 maszkokat használja és én is rendelni fogok belőlük, mert tényleg beváltak. 

Értékelés: 5/5

Sőt, csillagos ötös! Ha tehetitek próbáljátok ki, mert tényleg zseniálisak. 

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Próbáltatok már valamit a Neogence kínálatából? Ezeket a maszkokat próbáltátok már? :) 

Megjegyzések

  1. Én egy kicsit sokallom az árát. De egyetértek azzal, amit írtál hogy inkább költeni olyanra ami tényleg hatásos, mint kevesebbet fizetni olyanért ami nem használ semmit. Köszi a bejegyzést!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)