Weekly Inspiration

Az írás egészen kicsi koromtól kezdve része volt az életemnek és a személyiségemnek. Óvodásként valami csodálatos, misztikus dolognak tartottam és alig vártam, hogy megtanulhassam a betűket. Már első osztály előtt ismertem a nyomtatott betűket és sokszor rajzolás helyett ezeket gyakoroltam. 
Később a kedvenc játékaim a szókirakó és az írógép voltak. Imádtam a hangját, a tinta illatot, ahogy a billentyűket leütve megjelentek a szavak a papíron. Kissé elmosódva, néha ferdén, de ott voltak. 
Később játékból menedékké vált az írás. Biztonságot, állandóságot adott, amikor minden változott körülöttem. Elkezdtem történeteket, verseket, dalszövegeket írni. Számítógépen, papírfecniken, füzeteken hagytam ott a szavakat, amik kikívánkoztak a fejemből. 
Mindig úgy érzem, hogy akkor vagyok igazán önmagam, amikor írok. Amikor az ujjaim alatt kattognak, sercegnek a billentyűk, és mind az, ami csak gondolat, így kézzel foghatóvá, valóssá válik. Hobbi? Terápia? Hivatás? Vallás? Menedék? Szórakozás? Melyik címkét is ragasszam rá? Nem tudnék választani, hiszen mindegyik igaz rá és még ennél sokkal több is.
 

Hétvégén a viharos szélnek köszönhetően nem volt internetem. Ilyenkor szeretek a legjobban írni, mert semmi sem tereli el a figyelmemet.


Hangulat...


Whao!


Csodás ez a hajszín!


Szerelem első látásra.


Lakkcsoda!


Ez a kép már szerepelt a blogon nem is olyan régen, de annyira csodás ez az outfit, hogy ismét meg kell osztanom veletek!


Bronz tusvonal.


Coachella style... hello!


Álomház!


Nude love. :)


Az egyik kedvenc kerti virágom. :)


Ez a táska! *.*


Púder, fekete és az örök farmer.


Karkötő szerelem.


Nagyon mutatós ez a megoldás.


Fincsiség. Valami ilyesmit készítek én is ma vacsorára, csak feldobom még egy kis bulgurral és bébispenóttal is. :P


Imádom ezt a végtelenül egyszerű, de mégis nagyon mutatós berendezést.


Kényelmes és csajos egyszerre. :)



Nálunk már kinyíltak. :)


Az utóbbi időben a szürke és a kékes zöld a kedvenc színkombinációm a lakberendezésben. :)


Ez az egyik legmegnyugtatóbb látvány a világon. Nekem.


Colourpopot itthonra is!


A táska tutira nem a legpraktikusabb darab, de az outfit telitalálat!


Nagyon vagány ez a tusvonal!


Minimalista egy kis extrával.


Ez! *.*


Nyami!


Fantasztikusan gyönyörű!


Annyira gyönyörű ez a ruha! Mondjuk csak a felsőrészt is elfogadnám.


Csodás ez a kép! :)

Képek: Pinterest/ Weheartit/Tumblr 

Szép Hetet Lányok! :) 

Nektek van olyan hobbitok ami gyerekkorotok óta elkísér benneteket? Melyik a kedvenc képetek a válogatásból? :) 

Megjegyzések

  1. Nekem is az írás a hobbim, de csak akkor, ha nem erőltetett és jöhetnek szabadon a szavak. Nem pedig megszabott, túl sok kötöttséggel- úgy hamar motivációt veszíthetek egy idő után. A képek közül a kristályos tett most nagyon a kedvemre, nagyon szeretem az ilyen szép, eltisztult darabokat, és ha szépen van csiszolva és olyan színű is, akkor simán elegánsabbá tehet 1-1 szettet is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a nyaklánc egy álom! :) Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)