Tökéletes piros árnyalatok az Avontól


 Nektek melyik szín ugrik be, ha azt kérdezem, hogy melyik a legklasszikusabb ajak és köröm szín, amit egy nő viselhet? Mert nekem bizony piros. A nagy hollywoodi dívák színei és egészen biztosan mindenkinek volt kislánykorában legalább egy olyan idősebb rokona vagy ismerőse, akin ámulva figyelte ezeket az árnyalatokat. 
Nem véletlenül kortalan és örök klasszikus ez a szín. Körömformák jönnek és mennek, egyszer a vékony szemöldök, máskor a vastag a divatos. Kontúrozás, strobing és társai, de a piros körömlakk és rúzs sosem megy ki a divatból. Olyanok, mint a kis fekete ruha. Kötelező darabok. 
Az Avon tudja ezt jól, ezért egy egész kollekciót dobott piacra tökéletes piros árnyalatokkal, amikből most két rúzst és egy körömlakkot mutatok meg nektek, amik egész évre, de szerintem különösen az ünnepi időszakra tökéletesek. 




 A Nailwear Pro+ körömlakkvonal hét új piros árnyalattal bővült Közülük a "Tweed" nevezetű, mély, bordót választottam. 

A True Colour rúzsokhoz is hét új szín érkezett. Ezek közül a "Cherry Jubilee" és "Perfect Red" színeket teszteltem. 

A lakk és a rúzsok is az Avon szokásos fekete, fehér feliratos dobozkáiban érkeztek. A lakk a klasszikus Nailwear Pro+ megjelenést kapta, míg a rúzsokra felkerült egy piros felirat is. 

A rúzsok jól záródnak, bátran betehetjük őket a táskánkba is.


 Cherry Jubilee és Perfect Red

Mindkét rúzs nagyon krémes, ezért érdemes alájuk ajakceruzát használni. Könnyedén siklanak az ajkakon, a fedésük tökéletes. A tartósságukat tekintve szuperek, jól bírják az ivást és evést is, nekem hat óra elteltével kellett egy picit igazítanom rajtuk.


 A Cherry Jubilee egy tökéletes meggypiros, nagyon jól mutat a hideg bőrtónus mellett. 
A Perfect Red pedig egy klasszikus, kicsit narancsosabb, melegebb árnyalat.


 A lakk nálam csillagos ötösre vizsgázott. Már első rétegben majdnem tökéletes a fedése, a második réteggel pedig csodálatosan fényes, csíkmentes finisht kaptam. A tartósságát tekintve le vagyok nyűgözve, ugyanis hat azaz 6 (!!!) napig lepattogás nélkül bírta a körmeimen, csak a fényéből veszített egy keveset. A színe egy mély, majdnem barnába hajló bordó, ami a tökéletes őszi-téli árnyalat.


Összegzés: Az Avon nagyon beletalált ezzel a kollekcióval, mert mind a rúzsok, mind a körömlakk hihetetlenül tartósak és pigmentáltak, gyönyörű színekkel. Az áruk is igazán kedvező, hiszen most akciósan a rúzsok 999 Forintba, míg a lakkok 799 Forintba kerülnek. Abszolút ajánlom őket, akár magatoknak az ünnepekre és télre, akár ajándékba is!

Értékelés: 5/5 

Nagyon meg vagyok velük elégedve. A lakk hatalmas nagy kedvencem lett és a rúzsokat is gyakran előveszem.

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Próbáltátok már az Avon Perfect Reds kollekció darabjait? Ha igen, ti is hasonlóképp meg voltatok velük elégedve? :) Melyik a kedvenc piros rúzsotok és lakkotok? 

Megjegyzések

  1. De gyönyörű színek. Ilyenkor mindig eszembe jut a Quimby szám: Nekem mindegy csak a színe legyen vörös. :D

    VálaszTörlés
  2. még keresem a számomra tökéletes piros színt. sajnos nekem valahogy még nem lett meg az igazi, ami se nem bordó, se nem "k*rvás piros" (elnézést, de van ám olyan is.. :D ) nem vagyok rúzsos, inkább az áttetsző ajakápolók híve vagyok, ezáltal azok hidegen hagytak, de ez a mélybordó lakk annyira csodálatos! bár én sajnos eddig rendre csalódtam az Avon lakkoban, valahogy 1-2 napnál tovább egyik sem bírta a körmeimen.. :( (alap+fedő is volt)
    lehet, hogy teszek egy próbát, az ára sem vészes. :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan gyönyörűek, legszivesebben az egész kollekciót felvasaroltam volna - kedvenc színem a piros...
    Dee túl sok piros rúzsom és körömlakkom van, és bár a bejegyzést olvasva megint felv-sárolnám a kollekciót, tusom, hogy az utóbbi időkben nagyon nem működtek jól rajtam az Avon rúzsok...szóval szüneteltetem a dolgot...
    Körmöt lakkozni meg semmi időm nincs, és inkább az 'uj' bronz árnyalat birizgálja a fantáziámat, mint ez a piros...Az Avon már rég legyartotta a tökéletes piros körömlakkot nekem - igazából bordó mondjuk, a Vamp it az, de nagyon közel áll ehhez a színhez szerintem (kép alapján). :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)