Rimmel Magnif'Eyes Eye Contouring Paletta Teszt+Smink


 Nude palettából sosem elég, de a kis méretű változatok között nehéz olyat találni, amik valóban kihasználhatóak és nem kell melléjük még egy másik paletta vagy pár mono, hogy egy teljes sminket elkészíthessünk vele. Úgy tűnik ezt a Rimmel kreátorai is tudják, ezért megalkottak egy nyolc színű, kis méretű palettát, amiben minden árnyalat megtalálható egy komplett sminkhez. 
A Rimmel Magnif'Eyes paletták két árnyalatban kaphatóak itthon és a Coty jóvoltából most kipróbálhattam a "001 Keep Calm & Wear Gold" fantázianevet viselő színkombinációt. Ebből a bejegyzésből pedig megtudhatjátok hogy szerepelt nálam élesben és mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket. 




 A paletta csomagolása praktikus, masszív műanyag, fényes bronz betűkkel. Jól záródik, így utazáshoz is tökéletes.


 A hátulján megtalálhatjuk a fontosabb infókat és egy kis útmutatót a színek használatához.


 A palettában helyet kapott egy kis tükör és egy kétvégű applikátor, szerencsére az igényesebb fajtából.




 No de jöjjön a lényeg, vagyis a színek. Nyolc árnyalatot találunk benne, amik között vannak matt, szatén és fényes finisűek is.


 Külön öröm számomra és talán mások számára is, hogy a három matt árnyalat pont az, amik a kis méretű palettákból általában ki szoktak maradni. A kiemelő szín, a satírozó-mélyítővonal árnyalat és a sötétebb, füstösítő árnyalat, ami jelen esetben egy hideg tónusú barna. A Magnif'Eyes ezen színösszeállításában pedig mind megtalálható. No de ne igyunk előre a medve bőrére, nézzük meg őket közelebbről.


 Az első négyesben találjuk a matt törtfehér kiemelőszínt, a satírozószínt, egy bronzos arany árnyalatot és egy világosabb bronz színt.


 A második négyesben egy sötétebb bronz, a matt barna, egy vöröses, arany csillámokkal tarkított barna és egy ezüst csillámokkal megspékelt hideg sötétbarna található.


 A színminták alap nélkül, egy húzással készültek. Itt az első négyest láthatjátok. A legvilágosabb árnyalat nagyon gyengén pigmentált, a szemen szemhéjalap nélkül 1-2 óra elteltével semmi sem marad belőle, de szemhéjalappal ezen lehet javítani. Ettől nem estem kétségbe mert egy matt kiemelőszínnél szerintem a természetesség a legfontosabb. 
A satírozószín a tökéletes hideg tónusú szürkés taupe. Szintén elég gyengén pigmentált, de építhető.


 A bronzos arany kissé porzik, a pigmentáltsága közepes, de szintén építhető. 
A negyedik árnyalat nagyon szépen pigmentált, de hajlamos kissé potyogni, ezért érdemes még alapozó előtt felvinni, vagy sminkelés után korrektorral picit utánatisztogatni.


 A paletta erőssége a második négyesben rejlik. A csillámos csoki bronz szín egy álom. Nagyon pigmentált, szinte krémes, de ez pötyög kissé. 
A matt barna kellőképpen pigmentált, de kell neki egy kis építgetés és egy tömörebb ecset, hogy szépen mutasson.


 Az arany csillámos vörösesbarna is szépen szerepelt és a csillámok is látszódnak még felvitel után is. 
Az eszüst csillámokkal gazdagított sötétbarnáról ez sajnos nem mondható el, de cserébe jól pigmentált, bár kissé porzik.


 A smink előtt összefoglalnám a gondolataimat a palettával kapcsolatban. Szóval, első megállapítás. Mindenképp egy jó szemhéjalappal kezdjetek neki a használatának és az sem árt, ha még az alapozó előtt vagy a szem alatti korrektor felvitele előtt készítitek el a szemsminketeket. A matt árnyalatok kevésbé pigmentáltak, de lehet őket építeni. A többi szín rendben van, csak a porzásra- potyogásra kell egy kicsit figyelni, de ez szerintem menthető.

 Egy hétköznapi sminket készítettem vele, amiből pár változtatással (hangsúlyosabb tusvonal, műszempilla, sötétebb, merészebb ajakszín) alkalmibbat is lehet varázsolni.


 A mélytővonalba a második színt vittem föl. A szemöldökcsontomra a legvilágosabb árnyalat került. A belső szemzugomra alul és felül a harmadik árnyalatot vittem föl, majd a 7. színt került a szemhéjam többé részére a mélyítővonalig. Ezután a matt barna színnel picit füstösítettem a külső V-t és egybesatíroztam a színeket a 2. árnyalatot használva, majd egy tiszta ecsetet.


A szempilláimra a Rimmel Wake Me Up spirál került. Ezután egy nagyon finom, visszafogott kontúrt készítettem és egy natúr pirosítót használtam, végül pedig a számra a Rimmel Kate Moss rúzsok közül az "56 Boho Nude" került. 

A paletta ára a Rossmannban 3499 Forint. Én ezt egy picit sokallom egy 8 árnyalatot tartalmazó palettáért, de mivel gyakran vannak akciók a drogériákban, így kedvezőbb áron is be tudjuk szerezni. 
Összességében szerintem ez egy nagyon jól kihasználható paletta, amivel valóban teljes sminket készíthetünk. A matt árnyalatok kevésbé pigmentáltak, de egy jó szemhéjalap ezen tud segíteni. A mérete miatt praktikus hétköznapokra és utazásra is, így akár remek ajándék is lehet egy olyan rokonnak vagy barátnőnek, aki sokat utazik 1-2 napra. 
De túlzás nélkül állíthatom, hogy szerintem ez a legjobban kihasználható drogériákban kapható kis méretű nude paletta, így ha valaki ilyesmire vágyik, csak ajánlani tudom. :)

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Próbáltátok már a Magnif'Eyes palettákat? Inkább a kisebb, ehhez hasonló méretű, vagy a nagyobb palettákat kedvelitek? Melyik a kedvenc, drogériában kapható nude palettátok? :) 

Megjegyzések

  1. Kb. ugyanez a véleményem róla. Az ünnepekre ezt a palettát fogom magammal vinni, abszolút jól kihasználható nude sminkekhez. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem már renegeteg nude palettám van, de éppen még Rimmeltől sosem próbáltam ilyet. A praktikussága tetszik, a színek is szépek, de mivel tele vagyok így biztosan nem kerül a kosaramba.
    Mindesetre az elkészült sminkes kép is mutatja, hogy jól lehet vele dolgozni és szép a végeredmény. Nagyon jól áll neked ez a szemfestés! :)

    VálaszTörlés
  3. Két dolog: először is nagyon tetszik a sminked, iszonyatosan jól áll, az első gondolatom a teljes arcos képnél az volt, hogy "de szép (vagy)"...:)
    Másodszor: szerintem ezt a palettát megbűvölték, mert az én hulla fehér bőrömön SEMMI nem látszott...alap nélkül se, alappal meg olyan volt, mintha összekoszoltam volna a kezemet...érthetetlen...nézem a szebbnél szebb sminkeket vele, rajtam meg valahogy nagyon nem akar működni...így meg se vettem...

    A kedvenc drogériás nude palettám pedig az Astor eye artist palettája, ami drága is (3000 Ft négy szín, egy alap és egy highlighter), nem is túl erősen pigmentált, de az elmúlt hónapban csak azt használtam (a rémes highlighter ellenére), szóval valamit tud...Plusz véletlenül eldobtam (megijedtem a csengőtől), és semmi baja nem lehet, és én szinte azonnal beleszeretek mindenbe, aminek a csomagolása kibír engem - vannak azok a napok, amikor minden esik ki a kezemből...:D

    Illetve már a Sleek is kapható drogériákban, tőlük a Storm paletta az abszolút nude kedvenc - leköröz minden más nude palettát, csak nem tudom mennyire számít drogériásnak. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)