Parfüm Pillanatok: Avon - Little Sequin Dress


Az Avon egy egész illatcsaládod alkotott a női ruhatár különféle alap ruhái köré. A mára klasszikussá vált Little Black Dress  után idén tavasszal a kis flitteres ruha ihlette meg őket és megszületett ez a fiatalos, kacér illat, amit ebben a bejegyzésben most bemutatok Nektek. Ha kíváncsiak vagytok rá, olvassátok el a teljes bejegyzést. 




A Little Sequin Dress egy nagyon csajos csomagolást kapott. A flittermintás doboz és üveg szerintem jópofa, igazi dísze lehet a fésülködőasztalunknak. Az üveg klasszikusan szögletes és elegáns. A műanyag kupak viszont nem zár túl jól, így én személy szerint nem ajánlom táskába-dobós parfümnek, ha csak nem az eredeti dobozában szállítjuk. 

A neve hallatán én valamilyen édes, nehezebb illatot képzeltem el, amolyan tipikus buli-parfümöt, de helyette valami egészen mást kaptam. 


Fejillat: Mandarin narancs, Mangó
Szívillat: Gardénia, Egzotikus virágjegyek
Alapillat: Ámbra, Pézsma, Szantálfa

Első fújásra én a mangó, lédus gyümölcsösségét éreztem meg, ami a parfüm teljes jelenlétét végigkíséri. Pár másodperccel később megérezhetjük a szantálfa fűszerességét, a mandarin fanyarságával, ami egy virágos-édes finoman citrusos aromává finomul. Picivel később előbújik az elegáns gardénia, majd a parfüm eléri a végső, karakteres kiteljesedését, amiben a háttérben ott van a pézsma, míg a főszerep a mangóé és az egzotikus virágoké, amik tökéletesen megidézik a nyár hangulatát. 

Ez az illat szerintem egy nagyon szuper tavaszi, de inkább kora nyári kompozíció, ami tökéletes nappalra, vagy akár egy randira is. Fiatalos, így elsősorban a 15-30 közötti korosztályt tudnám célcsoportjának nevezni. Valóban játékos és kicsit pimasz, mint egy flitteres ruha, de én hiányolom belőle a provokatívságot és a pikantériát, hogy valóban méltó lehessen a névhez. 
A tartósságát tekintve átlagosnak nevezném. Bőrön. 5-6 órát kibír, ruhán még másnap is érezni lehet. 


Egy nagyon kellemes kis gyümölcsös-virágos illat, ami szerintem tökéletes a nyár elejére. 
Az ára is igazán baráti, most akciósan 3099 Forintba kerül az 50ml-es kiszerelés. 

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 


Ti próbáltátok már ezt az illatot, vagy az illatcsalád egy másik változatát? :) 

Megjegyzések