TheBalm "Bahama Mama" Bronzosító Teszt/Vélemény


A TheBalm márka hazánkban talán még annyira nem ismert, de aki kedveli a sminktermékeket, az biztosan találkozott már a retro-pin up ihletésű, nagyon mutatós termékeikkel. 
Itthon legkönnyebben a Notino-ról szerezhetjük be őket, mivel egyelőre csak egyetlen fővárosi Müllerben kaphatóak. 
A Bahama Mama bronzosító évek óta kívánságlistás darab volt számomra. Most erről szeretnék Nektek írni, hogy beváltotta e a hozzá fűzött reményeket. Ha kíváncsiak vagytok rá, olvassátok el a teljes bejegyzést. 




A csomagolás nagyon mutatós és jópofa. A bronzosító egy kis papír tokban van, amin ugyanaz a minta szerepel, mint magán a bronzosítón. Mivel mágnessel záródik, így én mindig visszateszem ebbe a külső tokba is. 
A design hipercuki, igazi gyűjtői-darab ebből a szempontból. 

Az ára 6260 Forint. 

Az árát tekintve inkább a felsőbb árkategóriájú drogériás terméknek nevezném, de egyáltalán nem a megfizethetetlen kategória és szerintem egy jó bronzosítóért megéri ennyit kiadni, főleg, hogy multifunkciós termékről van szó, mivel kontúrozáshoz is használható és sokan szemhéjpúderként is kedvelik. 

Én személy szerint azt vallom, hogy inkább legyen egy tökéletes darab a gyűjteményemben, mint 2-3 "ok vagy épp elmegy" darab, amikért talán épp annyi vagy több pénzt fizettem ki, mint azért a bizonyos egyért.


A márkáról egyébként érdemes tudni, hogy nem tesztelnek állatokon és a termékeik parabén menetesek. 

Drogériás viszonylatban nehéz szép bronzosítót találni, főleg, ha az ember lányának fehér bőre van. A legtöbb darab ugyanis túl sötét és narancsos, kontúrozáshoz pedig egyáltalán nem használhatóak. A Bahama Mamáról sokan állítják, hogy tökéletes kontúrozó darab, így emiatt is került fel a kívánságlistámra. Ha nyáron van egy kis színem, akkor a legtöbb kontúrpúder már túl szürkés, viszont a sötétebb árnyalatúak már túl sötétek és narancsosak. 



A bronzosítót kinyitva a púder mellett találunk egy kis tükröt is. Az első gondolatom az volt, hogy alaposan mellé lőttem, mert ez bizony elég narancsos és sötét. 


Már a panben látható volt, hogy nem az a krétásan matt formula, amivel nehéz dolgozni. 


Van egy nagyon finom, lágy fénye. 


A textúra kellemes, nem porol, de a termék nagyon pigmentált, így érdemes óvatosan bánni vele. 


Felvitelkor megnyugodtam egy picit, mert habár jóval sötétebb, mint a megszokott kontúrszínem, de mégis valahogy olyan szépen belesimul a bőrbe, hogy a hatás mégis természetes lesz. Nagyon-nagyon könnyű eldolgozni, az eredmény nem lesz foltos és még a legnagyobb melegben is kitart legalább 8 órát. 


A finishe természetes. Ad egy kis egészséges fényt a bőrnek, de egyáltalán nem csillámos. Kontúrszínként és sima bronzosítóként is megállja a helyét és a pigmentáltsága miatt használható szemre is. 

Én azt gondolom, hogy megéri az árát és biztosan el fogom használni, sőt mióta megvan, szinte minden nap ő kerül elő a reggeli sminkelésnél. 


Összegzés: Egy nagyon igényes csomagolású multifunkciós terméket kapunk. Ideális kontúrszín azoknak, akik valahol a világos és természetesen kreol bőrtónus között vannak, akár csak a nyár erejéig. Az árát tekintve picit mélyebben kell a zsebünkbe nyúlnunk, de azt hiszem a felsorolt előnyök miatt érdemes beszerezni ezt a terméket.

Értékelés: 5/5

Ezúttal felülök a hype vonatra, mert a Bahama Mama mindent teljesített, amit ígért és tényleg azt kaptam, amit szerettem volna. Azt hiszem ezek után a highlightereiknek és pirosítóiknak is adok majd egy esélyt. 😊

Ti próbáltátok már valamit a márkától? Van tőlük kívánságlistás darabotok?  

Megjegyzések

  1. Pinkpandán is lehet rendelni, bár nem tudom mennyiért.

    És igen, a The Balm Balm Jovi palettát...a szemfestékek minősége meglepően gyenge, a színek csodásak, eldolgozni is könnyű őket, jó az állaguk (puhák, de minimálisan porzanak), még az intenzitás is oké, bár többre számítottam, viszont a tartósság siralmas...A sokat ajnározott Mary Lou-Manizer (rel elvileg egyező) highlighter harmat gyenge, a pirosító (ami elvileg a Frat Boy "kicsiben") egy katasztrófa...nem lehet normálisan eldolgozni, nem tartós, és akármennyire óvatosan érintem bele az ecsetemet egy nagy erőteljes körvonalakkal rendelkező paca lesz...de legalább intenzív. A két krémes termék a legjobb, azokat pirosítóként is szeretem, illetve nagyon tartós rúzsként is - ami meglepett egy ilyen kezdet után...na meg szép a csomagolás, és imádnivaló az egész koncepció, legyünk pozitívak, jól néz ki a polcon. xD

    A szemfesték palettákkal(Meet Matte "család", Nude tude, Nude dude) szemeztem egy darabig, de nem igazán érzem úgy, hogy megérik...egy árából is kijön három Sleek paletta, ami 36 szín és sokkal jobb minőség. Szóval néha az olcsóbb, és "több" jobb is...és én inkább veszek három Sleek-et - nem mintha, szükségem lenne szemfestékekre. :D

    VálaszTörlés
  2. A mai napig nem merek sem bronzosítót, sem pedig pirosítót használni. Pedig van . Nézegettem videókat, de akkor sem. Nem tudom eldönteni az arcformám sem. Azt meg pláne, hogy melyiknek hol lenne a helye. Talán ha valaki élőben megmutatná rajtam.
    A név amugy nem imeretlen. A Nude Tude paletta képét szoktam nézegetni. Tetszik nagyon. Még a csomagolása is. Csak ott van nekem az MUR Iconic2, MUR MermaidvsUnicornis, Sleek Enchanted Forest, meg pár apróság. Sleek palettát még akarok. Csak jussak el Müllerbe. Oh So Specialra kíváncsi vagyok élőben. Illetve nézem még MUR Fortune Favours The Brave és Flawless Matt pallettákat.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. én sajnos hajlamos vagyok elcsábulni a csomagolásoktól. :D őszintén mondom, szeretek a neten thebalm cuccokról teszteket olvasni, sminkek, videók, hú azta' tényleg lenyűgöz, de szerintem drága. annyit nem hiszem, hogy ér, amennyi. persze, ez csak a kis hazánkban drága, külföldiában ez a "drugstore" kategória a youtube-osok körében. :D nálunk az a kategória inkáb a rimmel és ezek. mindegy, sokallom az árát. sosem láttam élőben állványt, a nálunk lévő egyetlen müllerben csoda, hogy sleek van. :D de ez a pinup csomagolás nagyon jóó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)