Avon True Bronzosító Teszt/Vélemény (Updated)


Néha előfordul, hogy egy termék eredeti funkciójában nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, de valamilyen módon mégis el tudom használni. Használtam már primert highlighternek, és krémes szemhéjfestéket szemöldökfixálásra is. 
Az Avon True bronzosítójával is hasonlóképp jártam. Ha kíváncsiak vagytok a történetünkre, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



Sajnos az online webshopban már nem találtam a terméket, helyette jelenleg a Luxe paletta kapható, de ha valakinek megtetszene, akkor érdemes a tanácsadónőket megkérdezni, mert ők lehet, hogy tudnak még belőle szerezni. 

A bronzosító egyébként egy nagyon mutatós és igényes csomagolást kapott. Ha kinyitom, simán el tudnám hinni róla, hogy egy magasabb árkategóriájú terméket tartok a kezemben. Gombos zárat kapott, így biztosan nem kell attól félnünk, hogy kinyílik a neszesszerben, így utazáshoz is tökéletes választás, főleg mert tükör is van benne. 


Első látásra tudtam, hogy az én hófehér bőrömhöz ez az árnyalat túl narancsos lesz. Ez a szín inkább a sötétebb és sárgásabb, olívásabb bőrtónusúaknak lett tervezve. 

Viszont nem ez volt a legnagyobb gondom vele, hanem, hogy nagyon-nagyon csillámos. 


Én kifejezetten kedvelem, hogy ha egy bronzosítónak van egy pici egészséges fénye, hiszen így a hatása is természetesebb, de ez a termék nekem egyszerűen túl sok. Értem én, hogy "glow"de konkrétan a highlighteremnél is fényesebb. Nem is mertem eredeti funkciójában használni, viszont olyan szép ez a szín, hogy gondoltam teszek vele egy próbát pirosítóként és whaooo! Egyszerűen tökéletes nyári pírt kapunk. nem kell mellé highlighter sem. Simán lekörözi a Milani Luminoso-t is. 


A pigmentáció erős közepes, így érdemes leütögetni az ecsetről a felesleget, mielőtt elkezdenénk felvinni. 


A színmintán láthatjátok, hogy egészen nagy csillámok is vannak benne és emiatt nekem bronzosítóként nem vált be, de egy kis extra munkával pirosítóként nagyon szépen el lehet dolgozni. Ehhez mindenképp egy tömöttebb ecsetet ajánlanék, máskülönben hajlamos foltosodni. 


Én nagyon szeretem a bronzosabb, natúrabb pirosítókat, így ez a szín is abszolút kedvenc lett. 


Eldolgozva látszik, hogy nem kell mellé highlighter sem. A tartósságát tekintve rajtam a legnagyobb melegben 5-6 órát bírt ki, utána elkezdett egy picit foltosodni. 


Sikerült elkapni  a gyönyörű arany fényét is.


Update: Élesben, pirosítóként viselve így mutat. Egy kedves olvasó kérésére fotóztam le. Sajnos, mivel hetente csak egy nap tudok a blogra a fotózni, így ritkán tudom a termékeket élesben is megmutatni, de ezentúl igyekszem legalább utólag kiegészíteni egy-egy ilyen fotóval. 


Összegzés: Habár, mint bronzosító egyáltalán nem vált be, de pirosítóként használva nagyon megszerettem. A tartóssága átlagos, de szerintem az idei nyár bőven 30 fok fölötti hőmérséklete, még egy high end terméket is próbára tett volna. A pigmentációja erősebb, emiatt mindenképp gyakorlott kézbe ajánlanám, mivel az eldolgozása igényel egy kis ügyességet. Minden más, a csomagolás, a külseje szerintem nagyon rendben van.

Értékelés: 5/4

Természetesen le kell vonnom egy pontot, hiszen eredeti funkciójában nem tudtam használni a terméket, de mint pirosító nagyon megszerettem. Én nem bánnám ha az állandó kínálatba is bekerülne, mert nagyon nehéz szép bronzos-natúr pirosítót találni a drogáriás árkategóriában.

   *A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 


Próbáltátok már az Avon bronzosítóit? Van olyan sminkterméketek, amit nem az eredeti funkciója szerint használtok? 

Megjegyzések

  1. miért nem látni soha az arcodon is kompletten az aktuálisan tesztelt termékeket? :((( neharagudj, de számomra (bár ez csak én vagyok) a kézfejre szvaccsolás továbbra sem hiteles :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Korábban már kifejtettem ezt.
      Sajnos hiába fotózom le, mivel nem profi géppel dolgozom, ezért a kép ritkán adja vissza a valóságot és emiatt sem lenne hiteles. Ráadásul nagyon ritkán fordul elő, hogy van időm fotózni és még ritkábban adódnak hozzá megfelelő fényviszonyok. Ha mégis minden klappol, akkor szoktam feltenni élesben-képeket is.

      Törlés
  2. persze, érthető.. de így viszont okafogyottá válik a sminktesztelős poszt, hiszen nem a kézfejen érdekes az, hogyan működik a termék. tényleg nem bántásból, de a teszt lényege ez lenne.. - énszerintem - ;/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Steff! Kiegészítettem a bejegyzést egy fotóval, amiben élesben is látható a termék, pirosítóként viselve. :)

      Törlés
  3. Nekem bevált :) igaz már nem hófehér a bőröm,össze szedtem némi színt. Van h pirosítónak is használom ,meg nagyon bevált a CT eldolgozására is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is barnultam egy picit, de bronzosítónak még mindig túl narancsos nekem.

      Törlés
  4. Én is hasonló okokból nem szoktam tudni még egy szempillaspirálról sem élesben képet csinálni, mert egyszerűen semmi nem látszik belőle, nem szép a kép, azt meg felesleges mutogatni, szóval én megértem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spirált mindig élesben mutatom meg, de nyilván, ha nem tudnék értékelhető fotót csinálni róla, akkor nem csinálnék, bár az tény és való, hogy szempillaspirálról máshogy nem nagyon lehet írni, hiszen nem tudjuk bőrön swatcholni sem.
      De az mindig nagyon dühít, amikor egy rúzsról például még kézen sincs színminta. Szájon egyébként szerintem nem sok értelme van, kivéve ha teljes fedésű, hiszen a száj alapszíne is befolyásolja, hogy milyen lesz az eredmény. De például a folyékony rúzsoknál rajtam teljesen máshogy mutat pár szín, mint más bloggereken, sőt köztük is nagy különbségek vannak, hiszen ezek a termék oxidálódnak is, mint az alapozó.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)