Christmas Haul - Díszek, Csomagolás, Yankee Candle viaszok, stb


Ezt a bejegyzést eredetileg hét elején szerettem volna posztolni, de sajnos az utolsó két munkanapomon közbejött egy utazásos munka, aztán pedig összecsaptak a fejem fölött a hullámok a takarítással és egy alapos megfázással, így csak most volt időm befejezni. 
Múlt hétvégén készítettem egy Instagram live videót, amiben élőben is megmutattam ezeket a szerzeményeket, de ha valaki esetleg lemaradt róla, akkor most megnézheti, hogy idén miket szereztem be karácsonyra. 😊




A hópelyhes égősort ebayről rendeltem. Itthon is láttam hasonlót, de horror áron, ez pedig 2100 Forint volt összesen.


Szerintem nagyon jól mutat és eddig az összes ebayről rendelt égősor nagyon jó vételnek bizonyult, mert több év után sem volt velük gond.


A Pepcoban is vásároltunk néhány új díszt, amiből a kedvencem a rénszarvasos.


A csúcsdíszből több szín is volt, mi az ezüstöt választottuk.


A rénszarvasból többet is vettünk, szerintem nagyon cuki.


Néhány új gömbszettet is vásároltunk, szintén a Pepcoban.


Ezek a fehér csillámosak a kedvenceim.


Ez a piros-fehér is nagyon helyes szerintem.


Ez a piros szett gyönyörű és az árához képest nagyon jó minőségű.


Az idei színsémánk a fehér, ezüst arany és piros.


A kis égősort még ősszel szereztem be a Kikben. 1000 Forint körül volt.


Az ezüst és a hópelyhes csomagolópapírt a Kikben, az arany hópelyheset és az állatkásat pedig a Pepcoban vettük.


A csomagoláshoz kiegészítésként vettem ezeket a díszítőszalagokat. A hópelyhes szerintem nagyon cuki, többet is vettem belőle, így a fára is lehet, hogy teszünk majd. 


Természetesen karácsonyra és télre néhány illatviaszt is beszereztem. Régi nagy kedvenceket és az új illatokat is. Ezekről most bővebben is ejtenék néhány szót.


Melyik a ti kedvenc karácsonyi illatotok? Nekem a két abszolút kedvencem a Candy Cane Lane és a Christmas Eve.


A Candy Cane Lane illatból most több is van itthon, legutóbb egy kedves ismerős lepett meg vele, mivel említettem neki, hogy ez a kedvencem, így amikor magának vásárolt, rám is gondolt. :) 

Ez egy nagyon kellemes, édes, cukorkás, picit borsmentás illat.


A Christmas Eve illat számomra tökéletesen visszaadja a Szenteste hangulatát. Édes, gyümölcsös, fűszeres illat, ami leginkább egy édes puncsra emlékeztet.


A Christmas Memories sokak kedvence. Én is nagyon szerettem, szerintem az egyik legjobban sikerült karácsonyi YC illat. Mézeskalácsos, forraltboros, kellemesen fűszeres, melengető illat.


A Tarte Tatin nem kifejezetten karácsonyi illat, én inkább az őszi és téli időszakban kedvelem. Nagyon finom almáspite illata van. Szerintem valamikor januárban fogom majd olvasztani, amikor már nagyon elegem lesz a télből.


A Sparkling Snow illat engem egy havas fenyőerdő illatára emlékezet. Hideg, friss illat, nagyon kellemes.


A Winter Glow illatot is nagyon szeretem. Egy havas napra tartogatom. Friss, tiszta illat, így tökéletes azoknak akik nem szeretik a sütis és fűszeres téli illatokat.


Az All is Bright egy fantasztikus citrusos téli illat. Van benne valami krémesség és egy kis gyömbéres rafinéria.


A Snowflake Cookie szintén nagy kedvencem. Ez egy olyan illat, amit egész évben szeretek. Igazi tömény cukormázas sütiillat.


Az idei téli-karácsonyi kollekció. Nekem jobban tetszik mint a tavalyi.


A Christmas Magic szeritnem szintén nagyon népszerű illat lesz. Fűszeres, gyümölcsös, picit mentás, picit pikáns, amolyan igazi karácsonyi illat. Én nagyon szeretem, az egyik kedvencem lett.


A Spiced White Cocoa nem hozta az édes fehércsokis aromát, amire vártam. Sokkal karakteresebb, fűszeresebb illat, de érezni benne a fehércsoki édességét is. Szintén nagy szerelem lett.


A Crackling Wood Fire egy olyan illat, amit szerintem én egész évben kedvelni fogok. Ez egy picit pasisabb aroma. Édeskés, de ugyanakkor van benne fűszeresség és egy kicsit füstös, pézsmás. Nagyon kellemes illat. Szerintem ezt is januárban fogom majd olvasztani.


A The Perfect Tree tökéletes azoknak, akik műfenyőt használnak, de szeretnék érezni azt az igazi fenyőillatot, amit csak az élő fa tud biztosítani. Zöld, friss, gyantás fenyőillat. Szerintem nagyon kellemes.


Ezek voltak tehát az idei karácsonyra beszerzett termékek.

Ti vettetek idén új díszeket? Melyik a kedvenc karácsonyi gyertyátok vagy viaszotok? 😊

Megjegyzések