Elizavecca Bubble Clay Felhőmaszk Teszt/Vélemény


 Miután a fátyolmaszk őrület végigsöpört a beauty világon, most mindenki a felhőmaszkokért van oda. A Felhőmaszk webáruház jóvoltából most én is kipróbálhattam az eredeti Elizavecca felhőmaszkot. Két hétig teszteltem a terméket, így most már részletes véleményt tudok írni róla.(Múlt héten terveztem kitenni ezt a bejegyzést, de sajnos a vihar miatt több napig nem volt internetünk) Ha kíváncsiak vagytok rá, olvassátok el a teljes bejegyzést. 




 Mi is pontosan a felhőmaszk? Egy különleges agyagmaszk, ami a széndioxidos víz komponensnek köszönhetően habzani kezd, amikor a bőrre kerül. Ez a pezsgő-habzó folyamat kitágítja a vérereket és serkenti az oxigén és tápanyagellátást. A pezsgő szénsav segít a bőr regenerálódásában és erősíti a kötőszöveteket. 
A maszk matcha zöld teát tartalmaz, amiben rengeteg antioxidáns van. Antibakteriális hatású és sebgyógyító hatása is van. 
A bentonit agyag segít a faggyútermelés szabályozásában, így segítséges nyújt a zsíros és pattanásos bőr kezelésére, anélkül, hogy kiszárítaná azt.
 Az aktív szén gyulladásgátló és pórustisztító hatású és segít a méreganyagok eltávolításában, mindemellett arctisztító hatással is felruházza a maszkot. 
A maszk kellemes friss, gyógynövényes illatáért, a levendula, menta és rozmaring felel. A menta tonizáló hatású és többek között magnéziumot és b vitamint is tartalmaz. Rozmaring pedig sebgyógyító és heg halványító hatású gyógynövény.


 Összegezve tehát ez a maszk elsősorban a zsíros, pattanásos, tág pórusú és mitesszeres bőrűek számára lehet segítség.


 A csomagolás nagyon cuki és jópofa. A tégely egy kartondobozkában érkezik. A 60 alkalmas kúra ára most 5990 Forint ingyenes szállítással. Itt tudjátok megrendelni.


 A tetejét levéve egy újabb fedelet találunk, amiben egy kis fehér spatula van rögzítve. Ennek segítségével tudjuk felvinni a maszkot a bőrre.


 Fontos, hogy felvitel után azonnal zárjuk vissza a tégelyt, hiszen a levegő hatására kezd el felhabosodni. Az állaga egyébként nyúlós-zselés. Az illata gyógynövényes és agyagos, szerintem nagyon kellemes és friss.


 A felvitele nagyon egyszerű. Megtisztított száraz bőrre kell felvinni a spatula segítségével. A hatóideje 10-15 perc. A lemosásához szükséges egy arctisztító szivacs vagy kendő.


 Felvitel után azonnal érezhető a kellemes bizsergető, pezsgő érzés. Szinte érezni, ahogy a maszk "dolgozni kezd" és stimulálja a bőrt, bejuttatva azt a sok szuper hatóanyagot ami benne van. Pár perc elteltével (ahogy a középső képen láthatjátok) már habzani kezd, ami nagyon vicces érzés és látvány. 
Tíz perc elteltével pedig teljesen felhabzik, kis felhőcskévé változtatva a használóját. 
Nagyon mókás a használata, szerintem tökéletes csajbulis kence és szerintem egy olyan termék, amit a pasik is szívesen kipróbálnak a nem mindennapi élmény miatt. 

A lemosása meleg víz és egy kis arctisztító szivacs segítségével egyszerű. Használata után a bőröm tiszta, puha, élettel teli és sima lett. Nem szárította kis és nem irritálta a bőrömet. Okozott egy kis pirosságot, de ez fél óra alatt el is múlt. 
Heti két alkalommal használom és ezalatt észrevettem, hogy szépen begyógyított néhány pattanás utáni foltot és a bőröm is sokkal kevésbé fényesedik ki mint korábban, így nagyon elégedett vagyok a hatásával és remélem, hogy hosszú távon is beválik majd.


Összegzés: Habár nem olcsó termék, de mivel 60 használatra elegendő így szerintem megéri az árát, ráadásul a drogériás agyagmaszkok és elég borsos áron vannak és azok nem adnak egy ilyen extra élményt, mint a felhőmaszk. Én nagyon megszerettem és szerintem így télen, év végén kell egy kis extra kényeztetés a bőrnek. Karácsonyi ajándéknak is szuper, hiszen nem egy átlagos termék. 

Értékelés: 5/5 

Jár az öt pont, mivel eddig maximális teljesített minden ígérete és tényleg jó móka a használata is. Ha zsíros-problémás bőrre kerestek valóban hatásos terméket, akkor tegyetek vele egy próbát. 😉

Ti próbáltátok már a felhőmaszkot?

Megjegyzések

  1. Hát ez übercuki :) Kisfiam jót röhögne rajta, mindig jól szórakozik ha maszkot rakok fel.

    VálaszTörlés
  2. bahaha, erről eddig instán láttam csak képeket, de sosem néztem utána annak, hogy nálunk is kapható-e, meg hogy mi ez pontosan... de ez!! :D sajnos így 25 felé közeledve is olyan a bőröm, mint egy 15 évesnek, valahogy most megint elleptek a pattanások (bár tény, elég sok édességet eszek mostanság.. :S) szóval ráférne a bőrömre egy ilyen.. szerintem kipróbálom, köszi a posztot! :)

    VálaszTörlés
  3. Pont black friday alkalmával vettem ilyet, nekem is nagyon bevált. Mókás a maszk, de tényleg nagyon szuper hatása van!

    VálaszTörlés
  4. De vicces ez a cucc, én nem is hallottam róla addig, amíg az utóbbi pár napban nem láttam mindenkinél hasonló képet :D A hatására kíváncsi lennék, érdekesnek tűnik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)