5+1 Kedvenc Téli Yankee Candle Illat


Minden évszakban szoktam vásárolni a Yankee Candle illataiból és ezekről szinte mindig írok véleményt itt a blogon is. Gondoltam érdekes és hasznos lehet egy ilyen kifejezetten egy évszakra jellemző kedvences bejegyzés, amiben megmutatom azokat az illatokat, amik nekem az adott évszakban legjobban bejöttek. Ezúttal a téli (Csupán téli és nem karácsonyi, az megérdemelne egy külön bejegyzést is.) kedvenceimet mutatom be. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. 



Azt meg kell említenem, hogy sajnos több kedvenc illatomat is kivonták a forgalomból az elmúlt pár hónapban, amik egyébként helyet kaptak volna a listán. Ilyen például a "Cosy by the Fire" és a "Candy Cane Lane". Nem akartam ezeket is beletenni a bejegyzésbe, hiszen már nem kaphatóak a webshopban.  



Ez az illat jelenleg üveggyertyában rendelhető csak. 

"A lágy, vaníliás krémen elhelyezett friss, bogyós gyümölcsök ínycsiklandó aromája." 

Ez egy nagyon gyümölcsös, de mégis télies illat, így tökéletes választás azoknak, akik a gyümölcsös illatokat kedvelik. Van benne egy pici krémesség is, ami tompít a bogyós gyümölcsök harsányságán. Igazi télies illat, nagyon intenzív, így érdemes darabolva olvasztani. 



" varázslatos fehér pézsma aromája elkalauzolja a nyugodt és békés hóesés csendes magányába".

Az egyik legrégebbi kedvencem. Szinte leírhatatlan illat, de a kedveli a tisztaság-illatokat, annak ez is tetszeni fog. Kicsit füstös, de mégis friss, pézsmás aroma ami tökéletes a téli, havas délutánokra. Egyetlen negatívuma, hogy legfeljebb háromszor lehet olvasztani, mivel utána van egy furcsa utóillata, emiatt én felezni szoktam, hogy minél tovább kihasználható legyen. 



"Egy új, karácsonyi édesség, ami biztosan elvarázsolja Önt… egy tökéletesen szép ünnepi sütemény, finoman díszített rózsaszín cukormázzal".

Ugyanabban a kollekcióban jelent meg, mint a Season of Peace, ami szerintem azóta is az egyik legjobban sikerült karácsonyi illatkollekciója volt a márkának. Habár karácsonyi illat, ennek ellenére én egész télen, sőt még tavasszal is szívesen olvasztgatom. 
Ez az igazi tömény, brutálisan édes, cukormázillat. Én imádom és ha valaki kedveli az édes sütis illatokat, akkor nem fog benne csalódni. 



"Meleg és kényeztető finomság örvénylő kakaóval, rajta egy réteg tejszínhabbal és egy csipetnyi szerecsendióval".

Az idei karácsonyi kollekció egyik darabja, ami nagy kedvencem lett. Édes, krémes, kellemesen fűszeres illat, tökéletes őszi-téli aroma. A fehér csokoládé csak halványan van jelen, így nem túl édes illat. Minden illatjegy tökéletes arányban van benne jelen így szerintem ez egy igazi jolly joker illat, amit mindenki kellemesnek találhat. 


Warm Cashmere

"Burkolózz luxusba a nyugtató hatású szantálfa és az egzotikus pacsuli pazar illatjegyeivel". 

Ez az illat az őszi kollekció egyik darabja, de én télre is beszereztem, mert annyira beleszerettem az illatába. Ez is egyike az ilyen megfoghatatlan illatoknak, amit nagyon nehéz körülírni. Kellemesen édes, de nem émelyítő. Érződik benne a szantálfa finom fűszeressége, de ez sem túl tolakodó. Egy nagyon kellemes nappalra való illat, ami szerintem nem csak ősszel vagy télen, de egész évben megállja a helyét. 



"A téli napsugarak által melegített, de még fagyos levelek ropogós illata a hóborította fákon".

A végére még egy régi nagy kedvenc, ami ráadásként került be a legjobbak közé, mivel nem tudtam csak ötöt választani. Szintén amolyan hűvös, friss tisztaságillat, de nem az a wc illatosító friss, hanem közben édes és lágyan pézsmás is. Akik kedvelik a Lake Sunset vagy Season of Peace illatokat, azoknak ez is el fogja nyerni a tetszését. 


Ezek voltak tehát a 2018-as év telének kedvenc Yankee Candle illatai. Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést és esetleg segítségetekre is volt a választásban. Én februárban már tavaszi illatokból tárazok be, így legközelebb ezekről olvashattok majd a témában. 

Melyek a ti kedvenceitek? A fentiek közül van olyan, amit ti is kedveltek? 😊

Megjegyzések

  1. Alig vártam már, hogy kipróbálhassam a Spiced White Cocoa-t, de nekem hatalmas csalódás volt. Nem tudom, hogy csak az enyémnek van-e valami baja, de konkrétan annyira fullasztó volt számomra, hogy a meggyújtás után kb 3 perccel már nyitottam is ki az ablakot. Pedig szeretném szeretni, de nem merek még egyszer próbálkozni vele. :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)