Spring Haul - Tavaszi Szerzemények 1.


Néhány dolgot sikerült kipipálnom a tavaszi kívánságlistámról. Többek között ezeket mutatom meg ebben a bejegyzésben, illetve a drogériákból is vásároltam néhány dolgot és sikerült beszereznem néhány Yankee Candle viaszt is, amiknek a nagy része teljesen új illat. 
Továbbá a DM új webshopos szolgáltatásával kapcsolatos élményeimet is megosztom veletek a bejegyzésben. Ha kíváncsiak vagytok minderre, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. 




Talán már tudjátok, hogy elindult a DM webshopja. Habár még nem érhető el a teljes kínálat, de a saját márkás termékeik már kaphatóak, illetve még néhány nagyobb márka is. Mivel nem városban élek, így nekem nagyon praktikus lenne a rendelés, főleg mert a kiszállítás, körülbelül 500 Forintba kerül. 

Első körben főleg tisztítószereket, mosószereket és a háztartás alapvető kellékeit rendeltem, de ezeket nyilván nem fotóztam le, mert a blog szempontjából nem lényegesek. (És Glamour-Napok sincs. Khm...😉) 
Ráadásul nem egyedül rendeltem, hanem anyukám is betársult, így szép kis listát hoztunk össze ketten. 

A szállítást 1-3 munkanapnak írták. Eddig két rendelésen vagyunk túl, az első alkalommal több mint egy hetet kellett várunk a kiszállításra. A futár állítása szerint hívott, de foglalt volt a telefonom, majd habár látta, hogy autó áll a házunk előtt és csengő is van, hagyott egy szelvényt, mert a saját elmondása szerint HANGOSAN UGATOTT A KUTYÁNK. Nem viccelek, tényleg ez volt a kifogása. 
Másnap megkértem, hogy kicsit határozottan lépjen fel az ügy érdekében, ekkor pedig a beígért 20 perc helyett 1,5 óra késéssel érkezett meg. 

A rendeléssel egyébként minden rendben volt, bomba biztos csomagolás, alaposan bélelt doboz, az egyes flakonok külön leragasztva, szóval ebbe nem lehet belekötni. 

A második rendelésünknél, 2 munkanap volt a szállítás, viszont a futár minősíthetetlen modorát muszáj megemlítenem. Nyilván nem várható el tőlük, hogy mindenkinek az ajtóig cipeljék a rendelését, de egy közel 30 kilós dobozt (mosószerek, tejek, nagy flakonok) igazán elvihetett volna legalább az utcai bejáratig. A kedves futár viszont végignézte, ahogy az idős hölgy alkalmazott cipeli át az úton (mert nem a kapubejáróba állt be) a nehéz csomagot, miután azt, az autóból kivéve konkrétan a földre dobott. 

Szóval két rendelés után kénytelen vagyok levonni a következtetést, hogy a Sprinter Futárszolgálat, hiába olcsó, de egyáltalán nem ügyfélközpontú és emiatt mind a két rendelés kellemetlen élménnyé vált, ami természetesen nem a DM hibája, de én személy szerint hajlandó lennék több pénzt fizetni azért, hogy egy pontos, megbízható, segítőkész és udvarias futárokat alkalmazó cég hozza ki a csomagot, mert nekem ez így nem ér meg ennyi stresszt. Mástól nem hallottam hasonlóakat, ezek csupán az én tapasztalataim, de emiatt félek újabb rendelést leadni. Korábban egy futárszolgálatnál sem tapasztaltam ilyet, sőt a nehezebb csomagoknál minden egyes esetben felajánlották, hogy egészen az ajtóig hozzák azt. 

Ezek tehát az én tapasztalataim és újra el kell mondanom, hogy maga a webshop funkció szerintem nagyon klassz dolog, de a futár cég hozzáállása nekem teljesen negatívvá tette az egészet. Most egyelőre gondolkodom rajta, hogy rendeljünk e még, mert jelenleg úgy érzem, hogy kevesebb stresszel jár beülni az autóba,bemenni az egyik városba, majd saját magam megkeresni mindent az üzletükben. 

De most jöjjön a lényeg, vagyis hogy miket vásároltam mostanában. 


A DM webshopból rendeltem ezt a Balea kézkrémet, pont mielőtt a tél végi nagy hidegek beköszöntöttek volna. Egy extra tápláló kézkrém és az ára is baráti, ha jól emlékszem 600 Forint körüli összegbe kerül. 

A Catrice Slim Matic szemöldökceruza nálam állandó darab. Általában kettőt szoktam belőle venni, mivel sajnos nagyon gyorsan fogy. ha napi szinten használom, akkor egy ceruza egy hét. Most, az ABH pomade mellett általában egy hónapra elég a két ceruza. Az áruk egyébként 1000 Forint körül van a Rossmannban. 


Szintén DM webshopos szerzemény a Balea szedres-bodzás borotvahabja, aminek fantasztikusan finom illata van. Remélem, hogy állandó termék lesz. 

Már régóta szerettem volna kipróbálni a Mixa arclemosóit és mivel múltkor akciósak voltak a Rossmannban, így a kosaramban landolt ez a kifejezetten érzékeny, kipirosodásra hajlamos bőrre készült habzó lemosó. Most kezdtem el használni, de azt hiszem lesz majd róla részletes bejegyzés is. 


Februárban újra elkezdtem súlyzókkal edzeni, így szintén állandó termék lett nálam a Tetesept izom és ízület fürdősója, ami mind az edzések után, mind a másnapi izomláznál nagy segítség, de egy hosszú fárasztó nap után is nagyon jól tud esni egy forró kádfürdő vele. 


A H&M webshopban többször is volt ingyenes kiszállítás az elmúlt hetekben. Még a leárazások is tartanak, illetve időközben újabb termékek is kerültek a leárazott darabok közé. 
Ezt a farmer dzsekit teljes áron rendeltem meg, de akkor épp volt 20% kedvezmény is, így nagyon megérte. Kívánságlistás volt egy ilyen darab. Végül a világos szín mellett döntöttem. 


A tavaszi kívánságlistában említettem, hogy oda meg vissza vagyok a mintás ruhákért mostanában. Ezzel a ruhával és mintával már tavaly nyár óra szemezgettem. Ebben a mintában egyébként van tunika és kimono is és mindegyik leárazott termék. 
A kisebb méretekből még van raktáron. Most akciósan 1790 Forint és itt tudjátok megrendelni. 


Egy sima basic csíkos pólóra is vágytam és a H&M pólóit nagyon szeretem, így le is csaptam egyre. 
Itt tudjátok megrendelni, most szintén akciós, csak 890 Forintba kerül. 


Tavaszra betáraztam Yankee Candle viaszokból is. Sok új illat kapható most az aktuális tavaszi kollekció mellett. Lesz majd róluk részletes bejegyzés is a napokban. 

Ez volt tehát az idei tavasz első zsákmányos bejegyzése. Hamarosan lesz majd folytatás, hiszen néhány lakberendezési darabot is beszereztem, valamint volt egy Colourpop rendelésem is. 

Ti miket vásároltatok mostanában? 😊


Megjegyzések

  1. A kedvenc kézkrémem, amikor meglátom a boltban kb. 3-4 landol is a kosárban :D A Tetesept fürdősót én is megvettem, segített valamennyit de nem annyit, mint gondoltam volna.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a Rossmanban azt hiszik, hogy kenyérre kenve eszem a Himalaja Herbals extra ápoló kézkrémét. Kis kiszerelést kettesével veszem, nagyot havonta.
    Kedvenc parfümöm Play Boy Play It Sexy még mindig féláras volt, vettem. Furán alacsony, 416 forintos árat kapott a kedvenc Essence rúzsom. Matt matt matt 03. Mintha kifutó termék lenne, így vettem egy tartalékot. Pedig januárban is vettem, mert akkor fogyott ki az első.
    Nutrivetsumnál összeghatár nélküli ingyenes kiszállításvolt. Így rendeltem 4 kis kisueteléses fehérjét próba szempontjából és 1500 mg-os L-carnitine tablettát. Januárban névnapomra vettem a Lidlben akciósan sportmelltartót és futónadrágot.
    Múlthéten pedig szabadidős kártyával megvettem életem első, igazi futócipőjét, egy Adidas AX2 személyében.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)