Make Me Bio Rózsavíz Arcpermet Teszt/Vélemény


Már régóta szemezgettem a Make Me Bio márka termékeivel, mert nagyon szimpatikusak számomra. Úgy döntöttem, hogy elsőként a rózsavíz arcpermetükkel teszek egy próbát, mivel a tavaszi bőrápolási rutinomba szerettem volna beilleszteni egy extra lépést. 
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mennyire vált be ez a termék és mit is tud pontosan, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



A csomagolásba nem lehet belekötni. A flakon praktikus, jól záródik, mivel 100ml a kiszerelés mérete így egy közepes neszesszerben is kényelmesen elfér. A szórófej lágy, egyenletes permetet bocsát ki. 

Maga a permet 100%-os damaszkuszi rózsa hidrolátum. Hipoallergén, így az érzékeny bőrűek is bátran használhatják, sőt kifejezetten alkalmas az érzékeny, bőr ápolására, valamint fertőtlenítő hatása miatt a problémás bőrnek is segítséget nyújthat. 
A rózsavíz emellett ismert öregedésgátló hatásáról, így kijelenthetjük, hogy igazából bármilyen bőrtípus ápolásában remek választás lehet. 
Multifunkciós termék, hiszen tisztításra, tonizálásra és frissítésre is használhatjuk. 

Én elsősorban egy ápoló permetként használom még az esszencia és a szérum előtt, reggelente az arcmosás és tonizálás után. 

Az illata nagyon kellemes, az az igazi rózsaillat, amit én nagyon kedvelek. Ha valaki szagolt már rózsaolajat, akkor hasonlót érdemes elképzelni, talán egy árnyalatnyival kevésbé tömény változatban. Bőrre fújva is érződik egy ideig, de egyáltalán nem tolakodó. 

Amit tapasztaltam, hogy nagyon szépen enyhíti a pirosságot és a bőröm sokkal frissebb, üdébb lesz a használata után. Nem okozott semmilyen irritációt, sőt úgy vettem észre, hogy a tavaszi allergia okán kialakult pirosságot és szárazságot is szépen enyhíti. 

Az ára igazán baráti, hiszen a 100ml kiszerelés 1390 Forintba kerül és már jó előre látom, hogy hónapokig elég lesz ez a mennyiség. Itt tudjátok megrendelni. 


Összegzés:  Szerintem ez egy nagyon szuper kis extra ápoló lépés a bőrápolási rutinunkba és tényleg minden bőrproblémára tud segítséget nyújtani. A kiszerelése és a használata praktikus és még az ára is baráti. Én mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy szerezze be, szerintem a tavaszi-nyári hónapokra különösen jó barátja lehet a bőrnek.

Értékelés: 5/5

Ami jó az jó. És ami jó, annak nem kell feltétlenül egy vagyonba kerülnie. Ez a termék kiváló példája annak, hogy pénztárcabarát termékekből is ki lehet alakítani egy nagyon jó (és akár bio) arcápolási rutint. Én nagyon megszerettem és azt hiszem állandó darabja lesz a bőrápolási procedúrámnak.

Próbáltátok már a rózsavizet a bőrápolásban? Használtok valamilyen arcpermetet? 

Megjegyzések