Inspiration #4

Az idei nyár inkább amolyan pót-tavasznak tűnik. Nem volt még igazán jó idő huzamosabb ideig, talán emiatt nincs is igazán nyári hangulatom, még így június végére sem. Ha ti is így vagytok ezzel, akkor remélhetőleg ez a képválogatás jobb kedvre derít majd titeket, nekem már maga a képek kiválasztása is mosolyt csalt az arcomra. 
A június hónappal nem vagyok maradéktalanul elégedett, egyrészt mert a hónap elején annyira maga alá temetett a munka, hogy nem igazán jutott időm sem a blogra, sem az egyéb teendőkre, másrészt, mert az edzéstervemet sem sikerült teljes mértékben betartani. Ez viszont annál nagyobb motivációt ad a következő hetekre és itt a blogon is több izgalmas bejegyzéssel készülök Nektek, többek között két utazásos beszámolóval. De most jöjjön a lényeg, vagyis a képek. 😊


Hová utaztok idén nyáron? Mi idén bejárjuk a Krk-szigetet, Punat, Baska, Krk és Vrbnik vannak betervezve, de szeretnék még eljutni idén Tihanyba, mivel már nagyon régen jártam ott, valamint Bécsbe is, mert nyáron egészen más hangulata van, mint például az adventi vásár idején. 


Csini


Nagyon tetszik ez a mani.


Tökéletes nyaralós szett.


Egy kis zöld...


Teljesen odavagyok ezért a mintáért, már be is szereztem egy ilyen ruhát.


Nagyon tetszenek az ilyen nyitott konyhapolcok.


Dögös szett.


Az én ízlésemnek picit túl modern ez a ház, de egyébként tetszik a letisztultsága.


Az új kattanásom a cukkini-tészta. Ami tulajdonképpen cukkini a tészta helyett. Finom és gyorsan elkészül, ráadásul egészséges is.


Idevele!


Csodás darab.


Imádnivaló ez a ruha.


Nagyon tetszik ez a hálószoba.


Táska-szerelem.


Hangulatos


Csini és biztosan kényelmes is.


Bejönnek ezek a pizsi-overálok.


Én málnával is el tudnám képzelni.


Mindegyik szín mesés.


Ki imádja még a levendulát?


Ez valami csoda! 😍


Hercegnős


Flamingó-imádat.


Csodaszép ez a smink.


Mutatós


Az a ruha! 😍


Kis cukiság!

Képek: Pinterest

Nektek hogy telt a nyár első hónapja? Mik a terveitek júliusra? Melyik volt a kedvenc képetek? 😊

Megjegyzések

  1. Én júniusban voltam nyaralni, mert júliusban van a legtöbb melóm. Fel kell töltődnöm előtte 😊 azok a körmök 😍 Állandóan pálmaleveles cuccokat nézek, de még nem találtam meg az igazit. A cukkinispagettivel már régóta szemezem...Nagyon guszta 😍 Gratulálok a képekhez! Gyönyörű válogatás!

    VálaszTörlés
  2. Nekem április közepe óta nyár hangulatom van, itt legalábbis hetekig csak nagyon jó idő volt, a mostani esős hülyeségig :/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)