Notino Summer Box és strandtáska


A Notino az idei nyárra piacra dobott egy szuper beauty boxot, ami a teljes méretű termékek mellett mini kiszereléseket, mintákat, illetve kuponokat is tartalmaz. Mindemellett maga a doboz is nagyon mutatós és mivel nagyon jó minőségű, így tárolásra is használhatjuk. Mindemellett egy nagyon mutatós strandtáskát is megálmodtak, rajta a boxon is szereplő szlogennel: Summer is yours, avagy tiéd a nyár. A Notino csapata volt olyan kedves, hogy nekem is elküldték a boxot és a táskát, így ebben a bejegyzésben  megosztom veletek a gondolataimat termékekről.



A doboz ára 5800 Forint, de ahogy azt más hasonló dobozoknál is megszokhattuk, a termékek összértéke jóval több, mint ez az összeg, valamint más boxokhoz képest itt sokkal több teljes méretű és mini kiszerelésű terméket kapunk. Engem mindig zavart, amikor a különféle beauty boxokat hangzatos márkákkal hirdetik és nem árulják el, hogy pontosan mi az a termék, aztán a kinyitáskor szembesülünk vele, hogy csupán egy 1-2 milliliteres mintát kaptuk az adott márkától. 

Nos, ebben az esetben ettől nem kell tartani, ugyanis a Notino summer box esetében megnézhetitek, hogy mit rejt a doboz. Négy teljes méretű terméket, öt mini terméket és rengeteg különféle mintát kapunk, valamint egy egész sor kuponkódot amikkel további termékeket rendelhetünk meg kedvezménnyel. 


A dobozban lapult egy klassz kis többnyelvű brossúra a termékekről, valamint egy kedves kis üzenet.


A teljes méretű termékek. 

A Nivea rebarbarás-málnás tusolóhabnak nagyon örültem, mert már régóta ki akartam próbálni. A márka hab állagú testápolóját nagyon szeretem, itt írtam róla bővebben. 
A Brush Art ecsetekkel még nincs tapasztalatom. A dobozban egy alapozóecset lapult. A Korika márkától rögtön két terméket is kapunk, az egyik egy fátyolmaszk, ami egyébként 3090 Forintba kerül, így lényegében a box árának felét már vissza is kaptuk vele. Nagyon kíváncsi vagyok, mert nem próbáltam még ilyen magas árkategóriájú fátyolmaszkot. 
A hidratáló szájmaszkot általában a felgyorsított instagram sminkes tutorialokban szoktam látni. Kíváncsi vagyok, hogy mit tud. 


A mini termékek mindegyik jó szolgálatot fog tenni nyaraláskor, mi több kettőt az egynapos Plitvicei kirándulásunkra is magammal vittem. A Vicky Mineral 89 booster szérumnak külön örültem, mert csupa jót olvastam róla.


A dodozban több minta is lapult, például a L'Oréal új cukor radírjai közül kettőt is kipróbálhatunk, három Lancome termékből is kapunk mintát. A Calvin Klein három parfümből kapunk ízelítőt, köztük a CK One-ból, ami az egyik leghíresebb uniszex illat. 
Az új Obsessed illatpárost is megszagolhatjuk. Sajnos az én boxomból kifelejtették a férfi illatmintát, így arról nem tudok nyilatkozni, de a női illat egy nagyon kellemes, friss nyári parfüm.


A strandtáska ára 4940 Forint és amellett, hogy szuper minőség, a mérete is épp megfelelő. Én bele tudtam tenni egy közepes törülközőt, egy könyvet, egy kis méretű neszesszert, egy pólót, a pénztárcámat, a hordozható töltőmet, a szemüvegtokomat és egy kis üveg ásványvizet, más szóval mindent, amire szükségem lehet egy strandolós napon. Épp ezért biztosan sokat fogom használni idén nyáron. 

Mit szóltok a Notino summer boxhoz? Szereitek az utazó méretű termékeket?

Megjegyzések