Matrózos Hangulatban


 Nagyon szeretem a csíkos, matrózos stílusú ruhákat és kiegészítőket, különösen nyáron. Szerintem egyszerre vagányak és csajosak, miközben árasztanak magukból egyfajta klasszikus bájt is, amik tökéletesen visszaadják a nyár és a nyaralás hangulatát. 
Ebben a bejegyzésben a kedvenc kiegészítőimet válogattam össze, amiket ezen a nyáron viseltem. 


Az ÉkszerSziget webáruháztól két csodaszép vasmacskás karkötőt kaptam kipróbálásra, amiket azóta is szívesen viselek. Nagyon jópofa, mutatós kiegészítők, amik ráadásul uniszex darabok.


A másik két kedvencem, egy csíkos, vállvillantós H&M ruha amit most ráadásul leárazva tudtok beszerezni és egy fonott háncs táska, amihez egy csíkos kendő is jár. A kendőt rá lehet tenni a táskára is de önálló kiegészítőként is hordható.


A karkötők állítható méretűek, így mindenkire passzolnak.  A zsínór strapabíró, erős anyagból készül, fürödni is lehet vele, a horgony pedig nemesacél. 
Nekem mindkét változat nagyon tetszik, hétköznap is szívesen hordom őket egyszerűbb szettekkel, de egy elegánsabb outfithez is nagyon jól illenek. 
A webshopban kaphatóak még bőrszíjas változatok is, illetve a zsinóros verziókból elérhető még több szín.






Nekem ez a csíkos-matrózos trend volt az egyik kedvencem az idei nyárról és amíg csak be nem köszönt az őszi idő, biztosan fogom még ezeket a darabokat viselni. Ráadásul a matrózos ihletésű holmik a divatvilág szinte állandó kedvencei közé tartoznak, így attól sem kell félni, hogy a következő évben már nem számítanak trendinek. 

Ti milyen darabokat viseltetek szívesen ezen a nyáron? Volt olyan trend amit nagyon kedveltetek? Szeretitek a matrózos-csíkos holmikat?

Megjegyzések