Clinique Take the day off arctisztító olaj Teszt/Vélemény


Nagyon szeretem az olajos arctisztítókat, mert úgy tapasztaltam, hogy ezek távolítják el leghatékonyabban a smink maradványait, anélkül, hogy kiszárítanák a bőrt. Ám mindeddig nem sikerült olyan terméket találnom, ami ki tudtam volna váltani a vattakorongos sminklemosást is. 
Most alkalmam volt kipróbálni a Clinique Take the day off termékcsaládjából az olajos arclemosót a Parfum Club webshop jóvoltából. Erről olvashattok részletes véleményt ebben a bejegyzésben. 


A Take the day off csomagolása nagyon praktikus és mutatós. A lila flakonon egyszerű, letisztult feliratok láthatóak, a fontosabb információkkal.A flakon átlátszó, így pontosan tudhatjuk, hogy még mennyi termékkel gazdálkodhatunk. A a pumpás arclemosókat kedvelem legjobban, bár az olajos konzisztenciák esetében néha körülményes ez az adagolás.  

A The the day off-nak nincs külön kupakja, a flakont a pumpás fej elcsavarásával tudjuk lezárni. Ez utazás szempontjából nem a legpraktikusabb, így én biztosan a Take the day off balzsamot vinném inkább magammal. 


A pumpás adagoló nagyon jól működik. Egy pumpálással épp a megfelelő mennyiséget juttatatja a kezünkbe. Maga az olaj folyékony, könnyen eloszlatható, nem ragacsos, szépen terül a bőrön és finom, körkörös masszírozó mozdulatokkal lehoz mindent. Vízálló szempillaspirál, Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade, teljes fedésű alapozó, mindezek meg sem kottyannak neki.

A lemosása is egyszerű és egyáltalán nem hagy olajos érzetet a bőrön, ugyanakkor nem is szárítja azt. Illata nincs és én nem tapasztaltam semmilyen irritáló hatást sem, sőt mióta használom, a bőröm sokkal puhább és hidratáltabb lett. 

A 200 ml-es kiszerelés szerintem jó pár hónapig elegendő lesz, hiszen két hét használat elteltével alig fogyott belőle valamennyi, így azt is elmondhatjuk, hogy nagyon gazdaságos termékkel van dolgunk.


Mindezeket összegezve, nekem nagyon bevált ez a termék, sőt azt kell hogy mondjam, ez az eddigi legjobb arclemosó olaj, amit valaha próbáltam. A makacs sminket is lehozza, nincs szükség külön sminklemosóra és vattakorongra. A teljes arctisztító rutint ugyan nem váltottam ki vele, nekem kell még egy lemosó termék, hogy teljesen tisztának érezzem a bőrömet, de ha valaki csak minimális sminket visel, akkor szerintem ez a termék önmagában is beválthat neki. Száraz és érzékeny bőrre nagyon ajánlom, szerintem a hideg hónapokban elkél egy ilyen darab a bőrápolási rutinunkba.
Sajnos jelenleg nem elérhető a webáruházban, csak a balzsam és arctisztító tej változata, amikre egyébként szintén nagyon kíváncsi vagyok.

Ti próbáltátok már a Clinique arctisztító termékeit? Mik a tapasztalataitok a márkával? Vannak kedvenceitek tőlük?

Megjegyzések

  1. Én az arckrémeit mind szeretem amiket eddig kipróbáltam. (-: Ennek a terméknek a balzsam változata van meg, de nem lett nagy kedvencem. Jól leviszi a sminket, de szemre nem tudom használni, mert nekem irritálja. Így oda még mindig a Bioderma micellás vize a kedvencem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arckrémek is nagyon jók. :) A Bioderma micellás víz nekem nem vált be annyira, a Garniert sokkal jobban szeretem.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)