Makeup Revolution "I Heart Chocolate" Chocolate Nudes Paletta Teszt/Vélemény


Az idejét sem tudom mikor vásároltam utoljára Makeup Revolution palettát. A márka folyamatosan fejlődik, egyre több saját termékük van, sorra nyomják ki a kollaborációkat, de megmaradtak a jó öreg high end dupeok is a kínálatban. Nekem ezzel semmi bajom nincs, és valljuk be láttunk már nagy márkák között is koppintást. Nem mindenki engedheti meg magának a Too Faced, KVD és UD termékeit, a Makeup Revolution pedig nagyon korrekt hasonmásokat dob piacra. A drogériában meglehetősen fel van árazva, így én mindenképpen a Notinot javasolnám, ha be akartok szerezni tőlük valamit. 
Tehát, ott tartottam, hogy régóta nem fogott meg egyetlen palettájuk sem, aztán megláttam ezt a nude csodát és nem tudtam kiverni a fejemből, így novemberben meg is rendeltem. Jöjjön tehát a Chocolate Nudes tesztje.



A márkának ez már a sokadik "csokis palettája". Elsőként a Too Faced dupejaival kezdték, de az évek során saját kreációkat is piacra dobtak. A Notino kínálatában ebből összesen 14(!!!) változatot találunk, amik közül szerintem mindenki talál olyat, amit tetszik neki. 
A régebbi palettákban 16 szín található, az újakban már tizennyolc. 

A paletták kinézetre olyanok, mint egy vaskos tábla csokoládé. A csomagolás is a 90-es évek német táblacsokijaira hasonlít.  Szerintem nagyon cuki. A paletta jól záródik, eredeti doboza nélkül is biztonsággal szállítható.


 Az ára általában 4000 Forint köröl mozog, de most épp akciós, így 3490 Forintért tudjátok beszerezni. Ez szerintem egy extra csomagolású (tehát nem csak egy átlátszó műanyag pan) palettáért, amihez van tükör és ami 18 színt tartalmaz, nagyon baráti ár. nekem személy szerint tetszik, hogy kihagyták belőle a semmire sem használható szivacsos applikátort és inkább két plusz árnyalat került a palettába, valamint végre láthatjuk az árnyalatok neveit is.


Amíg kézhez nem kaptam a palettát és alaposabban meg nem vizsgáltam, csak pozitív gondolataim voltak vele kapcsolatban. Igen, tényleg nagyon szép, masszív, jól záródik, van tükör, tizennyolc szín, árnyalatok nevei a panben, ahogy kell... de ahogy elkezdtem próbálgatni a színeket, rá kellett jönnöm, hogy több szinte teljesen ugyanolyan árnyalat van a palettában, ergo sok az ismétlés. Ez egy picit már a kedvemet szegte. Én szeretem azokat a palettákat, amik önmagukban is jól kihasználhatóak. Legyen bennük highlight, crease, satírozószín és sötét színek a füstös sminkekhez. De köszönöm szépen nem kérek, két ugyanolyan bronz és barna árnyalatot. Én ezt pazarlásnak tartom, hiszen két szinte teljesen ugyanolyan szín helyett bele lehetett volna tenni két teljesen más árnyalatot, például egy matt feketét vagy esetleg egy izgi duochrome színt. 
De most elsőként nézzük meg a színeket kicsit alaposabban.


Az első 9 árnyalat. 


És a második kilences. 


A palettában 12 matt árnyalat található. Ezek közül van olyan, amikben vannak apró mikrócsillámok is. A többi szín szaténfényű vagy csillámos. A színek és a finishek összeállítása miatt szerintem ez egy olyan paletta, ami egész évben jól kihasználható és minden alkalomra készíthetünk vele sminket. Készíthető vele teljesen natúr, visszafogott smink és látványos alkalmi smink is. A színek inkább melegebb árnyalatok és nagyon sok benne a most annyira népszerű narancsos, karamelles, terrakottás árnyalat. 
Akkor nézzük is meg a színeket soronként. A swatchok egyetlen húzással készültek, alap nélkül. Benti és kinti természetes fényben is lefotóztam őket.

 

Bare It All: Pirosas matt terrakotta. Jól pigmentált, minimálisan porzik, szépen satírozható. 
Stripped Down:  Rose goldba hajló bronzos csillámos szín. Meglehetősen potyog, de nagyon szépen pigmentált. 
French Girls: Matt karamell szín. Közepesen pigmentált, de lehet építeni. Minimálisan porzik. 
In The Sheets: Hideg tónusú sötétbarna. Gyengébben pigmentált, de építhető, egy picit foltos, így türelem kell a satírozásához. 
Pillow Talk: Selymes, bronzos arany szín. Nagyon szépen pigmentált, nem potyog, álom vele dolgozni. 
Candelit: Szinte ugyanaz, mint a Stripped Down, csak szaténban és kevésbé potyog. Rose goldba hajló bronz. Szépen pigmentált és könnyen satírozható. 


Az első sorból a kedvencek: Bare It All (első), Pillow Talk (ötödik) és Candlelit (utolsó). 
Mélypont: Stripped Down (második) és In The Sheets (negyedik). 


Ez volt tehát az első sor. Eddig vegyesek az érzéseim, mert voltak nagyon jó és nagyon problémás színek is. 


Jöjjön a középső sor, elsőként benti, természetes fényben. 

In The Nude: Szaténos pezsgőszín. Nagyon szépen pigmentált, gyönyörű árnyalat. 
Secret: Nagyon pigmentált matt tejeskávé szín. Álom vele dolgozni, tökéletes satírozószín. 
Birthday Suit: Lágy szaténfényű korallos barack. Szépen pigmentált, nagyon jól satírozható. 
Flustered: Matt csontszín, csodaszép arany mikrocsillámokkal. Nagyon pigmentált. Tökéletes highlight szín. 
Lovestruck: Barnás-pirosas bronz. Szépen pigmentált, nagyon jól satírozható. Olyan szín, ami önmagában is tökéletes az egész mozgó szemhéjra. 
In The Buff: Hideg tónusú rózsaszínes nude árnyalat, ami tökéletes crease árnyalat lenne egy picit pigmentáltabban. Így viszont elég sokat kell építeni és meglehetősen porzik is.


A középső sor legjobbjai: Secret (második), Flustered (negyedik) és Lovestruck (ötödik). 
Mélypont: In The Buff (utolsó).


A középső sor nagyon jól teljesített. Kaptunk egy klassz satírozószínt, egy csodaszép highlightot és egy olyan árnyalatot, ami önmagában is nagyon szépen mutat. 


Jöjjön az utolsó hat árnyalat. 

Au Naturel: Na ezt nevezem pigmentáltságnak. Ez a matt padlizsánszín egy álom. Annyira különleges, merész szín. Nem porol és szépen satírozható. Csodásan mutat a rose goldos bronz színekkel párosítva. 
Undressed: Matt csokibarna. Szépen pigmentált, minimálisan porzik. 
Bodacious: Szinte teljesen ugyanaz mint az Undressed csak picit narancsosabb. Szintén matt, szintén jól pigmentált, de egy kicsit foltos. 
Skimpy: Matt bézs. Sötétebb bőrhöz highlightnak nagyon világos bőrhöz satírozó színnek is tökéletes. Közepesen pigmentált, de építhető. 
After Dark: A panben szinte teljesen ugyanolyan, mint az In The Buff, de majd megmutatom a kettőt egymás mellett. Ez a szín inkább narancsosabb. Jó kis crease árnyalat és szépen pigmentált. 
Brazen: Matt sötétbarna. Sajnos ez is eléggé foltos és sokat kell építeni. 


 A legjobbak: Au Naturel (első), Undressed (második) After Dark (ötödik). 
Mélypont: Brazen (utolsó)


Ebből a hatosból nekem az Au Naturel volt a leglegleg. Egyszerűen mesés árnyalat. Ebben a palettában a matt sötétbarnák nem akartak összejönni. Örültem volna, ha legalább az egyik nagyon jól működik. 

Nézzük meg akkor néhány hasonló színt egymás mellett. 


Első kettő:  Stripped Down és Candlelit 
Szinte teljesen ugyanazok, de a Candlelit nem potyog. 

Második kettő: French Girls és Bodacious
A French Girls narancsosabb egy kicsivel. 

Utolsó kettő: In The Sheets és Brazen
Szinte ugyanaz a kettő. Az egyik helyett simán lehetett volna egy matt fekete.

 
Mit gondoltok erről? Titeket zavar, ha egy palettában ismétlődnek a színek?


Végül itt van a panben ugyanolyannak tűnő In The Buff és After Dark. 
Itt már látszik, hogy az ITB sokkal rózsaszínesebb, míg a AD inkább narancsos. 


Összegzés: Ha az árat nézzük és ehhez viszonyítva, hogy egy tükrös, tizennyolc árnyalatot tartalmazó palettát kapunk négyezer Forintért, akkor szerintem nagyon jól járunk. Ha valakinek még nincs nude palettája és/vagy kezdő sminkelő, akkor is csak ajánlani tudom. Viszont ha valaki nem szereti, ha több hasonló szín is van egy palettában, akkor a Chocolate Nudes bosszantani fogja, mert ebben meglehetősen sok az ismétlés. A paletta inkább a matt árnyalatok kedvelőinek kedvez. Egyébként nagyon jól összerakott darab, hétköznapi és alkalmi sminkek is készíthetők vele és szerintem egész évben jól kihasználható. Egy jó satírozóecsetet érdemes beszerezni hozzá, mert van benne pár problémásabb szín. Ettől eltekintve nem bántam meg, hogy megvettem, bár biztosan nem ez lesz a kedvenc palettám. 

Értékelés: 5/4 

Egy pont levonás jár részemről a sok hasonló szín miatt és mert a két ugyanolyan barna közül egyik sem működik túl jól. Egyébként teljesen korrekt paletta és szerintem megéri az árát. Lánytesónak, barátnőnek még karácsonyra is tökéletes ajándék lehet, vagy magatoknak csak úgy. 😉

Mi a véleményetek erről a palettáról? Kedvelitek a Makeup Revolution palettáit? Számotokra milyen a tökéletes nude paletta?

Megjegyzések