5 termék amit ki szeretnék próbálni idén télen






Tavaly, a tél kezdetén nem írtam kívánságlistát, mivel igazából úgy éreztem, hogy különösebben nincs szükségem semmire és ha vásároltam is, csak az elhasználódott termékeket vettem újra, illetve egy Colourpop rendelés "csúszott be" év végére, de abban is olyan darabok kaptak helyet, amik már szerepeltek korábbi kívánságlistákon. 
Viszont most az év elején újfent körülnéztem a "beauty világban" és összegyűjtöttem néhány olyan dolgot, amit az idei télen ki szeretnék próbálni. A listán a sminktermékek mellett parfüm és illatviasz is helyett kapott. Ha kíváncsiak vagytok rá, pontosan mik szerepelnek ezen a mini-kívánságlistán, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést. 




Hosszú ideje szemezgetek a Tangle Teezer fésűkkel, de azt hiszem most jött el az a pont, hogy tényleg szeretnék venni egyet. A Salon Elite vonalból a Midnight Black árnyalat tetszik leginkább. A rózsaszín és lila színekből én már kinőttem, de ez az elegáns, klasszikus fekete nagyon tetszik. Egyébként csak megsúgom, hogy a Notino webshopban, most 15% kedvezmény van minden hajápolási termékre. 😉  


A Revolution Conceal&Define korrektorát nagyon megszerettem és már a másodikat használom el belőle, így nagyon megörültem annak, hogy az alapozó változat is kapható végre itthon is. Habár ritkán használok alapozót, teljes fedésűt pedig még ritkábban, de mindenképpen ki szeretném próbálni, már csak az applikátoros kiszerelés miatt is, mivel ilyen alapozót még sosem használtam. A Conceal&Define alapozóból itthon csak tizenhárom árnyalat érhető el, főleg a világosabb színek, amit picit sajnálok. De még így is az egyik legjobb színválaszték a hazai piacon. 


A NYX ajaktermékei híresen szuperek, én magam is nagyon szeretem őket. A Soft Matte ajakkrémek nagyon kellemes viseletek, a Lingerie vonal rúzsai pedig szerintem a legszebb nude árnyalatok a piacon. Nagyon megtetszettek a Suéde matt rúzsok, amiknek a csomagolása is elképesztően cuki a rúzs színével megegyező szívecskével. Nekem elsőre a Lolita (a képen) és a Brunch Me árnyalatok tetszettek meg, de szerintem bárki talál kedvére valót az itthon elérhető 24 színből, amiknek a nagy része extrémebb árnyalat, tehát szürkék, lilák, zöldek és kékek, de van néhány nagyon szép nude és egy gyönyörű piros is köztük. A legjobbat a végére hagytam, az áruk mindössze 2990 Forint, ami szerintem teljesen korrekt ár egy jó matt rúzsért.


 A Lancome La vie est belle illata nem számít újdonságnak, nekem viszont tavaly őszig elkerülte a figyelmemet. Aztán az egyik rendelésem mellé kaptam belőle egy pici mintát és teljesen beleszerettem az illatba. Igazi melengető őszi-téli parfüm, de szerintem a tavasz első, hűvösebb felében is megállná a helyét. Mindenképpen szeretnék belőle egy kisebb üveggel.


Habár jelenleg dúskálok az illatviaszokban, mivel nemrég érkezett meg a legutóbbi rendelésem, a Yankee Candle tavaszi kollekciója már itthon is kapható. Ezek közül is a Belgian Waffles illatra fáj a fogam leginkább, elvégre ki ne imádná a frissen sült gofri illatát és szerintem tökéletes lenne a tél végére. 

Nos, ezek voltak azok a termékek, amiket szeretnék kipróbálni még az idei télen. Legközelebb szerintem egy nagyobb terjedelmi kívánságlistát hozok majd Nektek, mégpedig már a tavasz jegyében.  Addig is nagyon örülnék, ha leírnátok, hogy ti milyen termékekre ácsingóztok mostanában, vagy van e fentiek közül olyan, amit használtok, vagy épp ti is tervezitek a beszerzését. 😊

Csodás vasárnapot Nektek! 

Megjegyzések