Tavaszváró Yankee Candle Haul+Teszt


Pér hete volt egy nagyobb akció az Illatgyertya.hu webshopban és akkor Shebe ezeket a viaszokat. A télies illatok mellett már néhány tavaszváró darab is a kosaramba került. A már kipróbált és szeretett illatok mellett több olyat is kiválasztottam, amikhez még nem volt szerencsém. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



 
Ez az egyik örök kedvenc illatom. Tökéletes illat azokra a hetekre, amikor még ugyan tél van, de már érezhető a tavasz közelsége. A shea füstös krémes aromáját jól kiegészítik a virágos tónusok. Ez egy olyan illat, amit akár egy üzletben is el tudok képzelni és szerintem az év minden szakaszában megállja a helyét, ha valaki nem szereti a gyümölcsös vagy süteményes, esetleg fűszeres illatokat. Nagyon erőteljes illat, egy fél tart beillatosítja az egész házat.



Szintén nagy kedvenc, különösen a január-február hideg, néha havas időszakában. Édes, de nem émelyítő illat. Engem leginkább a pillecukorra emlékeztet. Szintén nagyon intenzív, érdemes elfelezni, kisebb helységekben akár negyedelni is. 



Ezt az illatot még sosem próbáltam, de hosszú ideje kíváncsi voltam rá. Egy nagyon karakteres, fűszeres illat, mondhatni picit férfias. Ugyanakkor van benne egy pici édeskés aroma is. Ha férfi rokonnak-ismerősnek keresünk ajándék gyertyát vagy viaszt, akkor ezt nagyon tudom ajánlani.



Egy igazi friss, üde illat ami szerintem tökéletes a tavasz kezdetére. Nagyon szépen érvényes benne a tea aromája, leheletnyi karcos citrussal kiegészülve. Ez egy olyan illat amit el tudok képzelni egy minimalista skandináv stílusú otthonban. Szintén nagyon intenzív illat és a akár négy olvasztásig is érezhető.



Ezt nem próbáltam ki élesben, mivel nyereménynek szánom majd egy játékban. Korábban üveggyertyában próbáltam és akkor nagyon tetszett. Egy finom krémes, epres sütire emlékeztet az illata. Tökéletes tavaszi aroma azoknak akik a sütis-édes gyümölcsös illatokat kedvelik.



Ez az illat most is akciós. A neve alapján én valamilyen koktélos, trópusi illatra számítottam és habár nem egészen olyan, mint vártam, egyáltalán nem vagyok csalódott. Egy nagyon kellemes, gyümölcsös illat, engem leginkább a mangóra és a baracklére emlékeztet. Egyáltalán nem mű, vagy túlzó aroma, nagyon élvezhető illat, olyasmi ami például vendégváráskor is bevethető mert nem csapja arcon az embert, ha belép valahová, csak lágyan belengi a helységet. 



Ez az illat is akciós és szerintem még fogok belőle rendelni, mert egy az egyben a tavaszi virágoskertek illatát idézi fel. Friss, melegséget árasztó aroma, ami mosolyt csal az ember arcára. Olyan illat, ami kedves kis ajándék lehet idősebb hölgy rokonnak vagy ismerősnek is. 



Szintén nagy kedvencem tavasszal, habár egyáltalán nem az aloe verára emlékeztet, inkább a cukordinnyére. Egy nagyon friss, légies, vizes aroma, ami kellemesen belengi az otthonunkat. Ha csak egyet ajánlhatnék a nyolc illat közül olyasvalakinek, aki még nem próbálta a YC tartokat, akkor ez lenne az.


Remélem, hogy hasznosnak ér érdekesnek találtátok ezt a kis leírást-jellemzést ezekről az illatokról. Figyeljétek az Insta oldalamat, mert a Strawberry Buttercream illatért hamarosan játék indul majd. 

Ti próbáltátok már valamilyen illatot a fentiek közül?

Megjegyzések

  1. Szia Anna! Nagy lelkesedéssel olvasom mindig a blogodat, mindig is a tiéd volt a kedvencem a kifinomult stílusoddal. :) Különösen ezek a YC-vel kapcsolatosak a szívem csücskei, a te hatásodra próbáltam ki őket és nem kellett csalódnom, azóta is imádom őket! :) Amikor új rendelést adok le, előtte elolvasom a te tesztjeidet róluk, és általában azok közül választok, most is adtál jó pár ötletet. :) Leginkább a Flowers in the sun fogott meg így a leírásod alapján, de ki fogom próbálni a Sunset breeze, White tea és Shea butter illatokat is. :) Pedig a shea vajról pont nem egy kellemes illat ugrik be, de így nagyon jól hangzik. :D
    Köszönöm a munkásságod, a sok energiát, amit a blogba fektetsz, remélem még sokáig folytatod ilyen lelkesedéssel! :)

    Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lia!

      Köszönöm, szépen a kedves szavaidat, nagyon jól esett ezen a borongós hétfői napon, munkából hazaérve ezt olvasni. :) A Shea Butter annyira különleges illat, ha tetszett például a Lake Sunset vagy az Autumn Pearl, akkor ez is be fog jönni szerintem.

      Törlés
    2. Örülök ha sikerült kicsit felvidítani. :) Mindkettőt próbáltam és tetszett, akkor ez is mehet a listámra, köszi :)

      Lia

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)