Anti-Haul - Avagy termékek, amiket biztosan nem fogok megvásárolni



Sok más bloggernél és vloggernél láttam már ezt a témát, amikor is kivételesen nem azokról a termékekről beszélnek, amiket meg szeretnének venni, vagy amiket épp beszereztek, hanem azokról, amiket valamilyen oknál fogva nem akarnak megvásárolni, bármekkora is körülöttük a hype. Most én is összegyűjtöttem néhány olyan szépségápolási terméket, amik bármennyire is népszerűek, én személy szerint nem venném meg őket. Hogy miért, az a bejegyzésből kiderül! 


Kezdjük, valami friss és ropogossal, az Anastasia Beverly Hills néhány nap múlva megjelenő Riviera palettájával. A csomagolás mesés. Amikor megláttam, azonnal hevesebben kezdett dobogni a szívem és boldogan küldtem el a képet drága Ágimnak, hogy vele is megoszthassam az örömömet. Aztán fény derült a paletta tartalmára és meglehetősen csalódott lettem, hiszen ez zsinórban a második ABH paletta, ami csalódást okoz. A Sultry szerintem nagyon unalmasra sikerült. A Riviera egy sokkal színesebb paletta, mint amiket megszokhattunk a márkától. Én magam a Norvinát vásároltam meg, amiről itt írtam részletesen és amit imádok, szeretek. Semmi bajom a színekkel, néha napján örömmel viselek egy kis lilát, zöldet, bordót is a szememen. Ráadásul ez a paletta azért is izgalmas, mert a szemhéjpúderek egy része nem sima szemhéjpúder, hanem préselt pigment. Félre értés ne essék, szerintem ez egy gyönyörű paletta, csodásak a színek, végre valami izgalmas a beauty világban a sok natúr paletta után, de ismerem annyira magamat, hogy ezeknek a mesés színeknek a feléhez hozzá sem nyúlnék, épp ezért biztosan nem fogom megvásárolni a Riviera palettát. Ennek ellenére csodása tavaszi-nyári darabnak tartom és ha valaki szeret a színekkel játszani, akkor érdemes beruházni rá.



A második paletta, ami nagy visszhangot kapott és vele együtt meglehetősen vegyes fogadtatást, az Urban Decay Naked Reloaded darabja, ami a beszüntetett eredeti Naked paletta utódja. Aki régóta követi a beauty világot, az biztosan tudja, hogy az UD Naked paletta volt a sminkimádók alfája és omegája. Igazi státusz-szimbólum volt, hasonlóan ikonikus darab mint a NARS Orgasm pirosító vagy akár a MAC Ruby Woo rúzs. Nekem sem az eredeti Naked, sem az "újragondolt" változata nem tetszett. Az eredetiben csak szimplán nem az én színeim voltak, a NAked Reloaded viszont nem lenne rossz, ha nem egy az egyben az Anastasia Beverly Hills Sultry koppintása lenne. Hát ide jutottunk? Az a márka, akiknek a high street brandek előszeretettel másolták a termékeit, most már saját maga is kopizni kényszerül? Sajnos úgy látom, hogy az US meglehetősen leszálló ágban van. Sem ez az új paletta, sem a Naked Cherry nem mozgatott meg. De ők legalább nem ZS-kategóriéás celebekkel kollaborálnak, mint a Too Faced... 



A Morphe Bronze Goals Artistry paletta gyönyörűséges. Ha valakinek nincsneke még ilyen színei, esetleg most kezd sminkelni, akkor nagyon megéri beszerezni. De az az igazság, hogy ha száz ilyen színem nincs, akkor egy sem. Rengeteg az "ismétlés" benne, a sok hasonló szín. Igen, tudom, hogy ez egy bronz paletta, de akkor is biztos vagyok benne ennek a felét nem használnám. A méretéből adódóan sem a hétköznapokon, sem utazáshoz nem tartom praktikusnak, pont emiatt nem vásároltam meg a Morphe JH palettát sem. Szóval tényleg nagyon szép paletta, de én nem estem hanyatt tőle. 



A Colourpop legutóbbi kollaborációját Zoellával egyszerűen nem értem. Zoella számomra abszolút a futottak még kategóriás youtuber. Régen imádtam a videóit, a saját brandje abszolút cukin indult, de a sok botrány a könyvével kapcsolatban (amit nem is ő írt) és a lehúzós adventi naptárjával, elvette tőle a kedvemet. Arról nem is beszélve, hogy a fő csatornáján kb. 8 hónapja nem posztolt videót, mostanra pedig törölte a csatornát, vagy deaktiválta, nyilván pont a kritika miatt, hogy miért kollaborál az egyik legtrendibb márka egy olyan beauty guruval, aki majdnem egy éve nem csinált értékelhető videót, a vlogjain kívül, amiben általában az étkezéseit, meetingjeit és bevásárlásait örökíti meg. Kapásból tíz olyan beauty gurut tudnék felsorolni, aki sokkal relevánsabb mint ő és aki sokkal több munkát fektet a csatornájába. Ott van például Ingrid Nilsen vagy Fleur, akik szintén régi motorosok, még sem lustultak el a sztárság miatt. 
A Bruch Date kollekció ráadásul szerintem nagyon gyerekes, bugyuta. A palettában egyedül a kék szín értékelhető, de én azt sem használnám. Az összes többi unalmas, ezerszer látott szín.


Ha már a gyerekes dolgoknál tartunk... akkor meg kell említenem Jeffree Star ecset kollekcióját a Morpheval. Imádom Jeffree-t, feldobja a napomat, ha új videót posztol. A márkája szerintem fantasztikus az Alien palettát nagyon szeretném megvásárolni és a folyékony rúzsai kb. felét. De ez az ecset készlet... szerintem úgy néz ki, mintha a Barbie Magazin mellé járó gyerekeknek való ecsetkészlet lenne. Hasonló ecseteket rendelhetünk az Ebayről is, 2000-3000 Forintért.






A Maybelline és Puma kollekció nagyon mutatós csomagolást kapott, de az én szememben ennyi az összes erénye. A rúzsok mind olyan árnyalat, amik az állandó kollekcióban is megtalálhatók. Ez a fura pirosító-highlighter stick állítólag használhatatlan, a kétvégű szemhéjpúder stickek pedig... szerintem utoljára 2012-ben voltak izgalmasak. Ha már egy sportmárkával kollaboráltak, piacra dobhattak volna izzadás álló setting spray-t, vagy szemöldökterméket, amivel lehet sportolni, esetleg egy bomba biztos tust, amivel le lehet nyomni egy 45 perces HIIT edzést is, anélkül, hogy elkenődne. Mégis ki áll neki edzeni folyékony rúzsban???


Végezetül pedig bármilyen termék a Foreo márkától. Érdekes módon, az áradozós posztok 110%-a olyan személyektől jött, akik tesztelésre kapták a kis kütyüket. Aki a saját pénzén vette, mind-mind azt írta róla, hogy cuki és klassz, meg puha bőrt csinál, de nem változtatta meg az életét, úgy ahogy azt azok állították, akik PR együttműködés keretein belül kapták kézhez. Szerintem borzasztóan túl van árazva. De a piacot lassan elárasztják majd az olcsóbb utánzatok, én már találkoztam néhánnyal. Lényeg a lényeg, tőlem nem fogtok róla posztot látni, mert szerintem nem én vagyok az egyetlen, akinek már a könyökén jön ki a Foreo. 

Ezek voltak tehát azok a termékek, amik bármekkora figyelmet és hypot kaptak, nekem nem nyerték el a tetszésemet és biztosan nem fogom őket beszerezni. Remélem hogy érdekesnek találtátok ezt a formabontó bejegyzést itt a blogon.. 

Nektek van olyan a fentiek közül amit szeretnétek beszerezni? Vagy épp, hozzám hasonlóan hidegen hagy titeket? Van olyan termék, amiről sokat hallotok mostanában de ti nem vásárolnátok meg?

Megjegyzések

  1. nagyon jóó lista, majdnem az összessel egyetértek. :D Az ABH paletta csodás, de kb. 5 színt használnék belőle, azért meg kár a 15 e Ft.. Nekem az eredeti Naked sorozat sosem tetszett.. a Naked Heat van meg nekem, azt imádom, a többivel sosem szimpatizáltam.. így az új Naked sem mozgatott meg. A CP új kiadása nekem kissé a Claire's boltban kapható cuccokra emlékeztet... :DD A Jeffree ecsetek... ugyan ilyen szögletes alakú ecseteim vannak ebay-ről, csak kék-rózsaszín, 15 db-os, és 1800 Ft volt... :DD nem értem ezt a kollabot a Morphe-val.. ez a Puma kollab engem elkerült eddig.. nem hallottam még róla, de számomra is kicsit vicc kategória, mert tényleg, ki megy full sminkben edzeni? Az insta-pózer lányokon kívül persze.. :D :S

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Foreo Play Plus van meg es teljesen megerte a 40 Eurot amiert vettem. Az arcborom szebb lett amiota hasznalom, napi 1x este. A porusaim tisztabbak, pattanasom mar csak ritkan van, de ez nem a termek erdeme, nem is pattanasok ellen lett kifejlesztve. Egy gyengedebb fizikai arcradirt is teljesen helyettesit. Mivel a Play Plus-t nem kell kidobni 100 hasznalat utan es fejeket se kell rajta cserelni, egy befektetes az ember arcborebe. Nekem megerte a 40 Eurot. Nem kell ra erzekelo, nem akarom naponta nezegetni, hogy vajon hany eves a borom aznap. Ez az alapgep teljesen jo onmagaban. Akinek bababore van alapbol, annal felesleges, de akinek mitesszerei vannak es tag porusai, annak ajanlom. (Nincs ekezetem.)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek azzal, amit a Foreo-ról írtál :D Én is hasonlóan vélekedtem, már látatlanban is sejtettem, hogy túl nagy a hype és hogy picit furcsa, hogy mindenki ajnározza, és ők pont véletlenül tesztelésre kapták... de azért hajtott a kíváncsiság és megrendeltem, de nem estem hanyatt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)