Tavaszi Drogériás Haul


Az elmúlt időszakban beszereztem néhány kozmetikumot, amik között van néhány izgalmas újdonság is, de voltak olyan termékek is, amiket már korábban használtam és szerettem, így újravettem őket. Ezekről olvashattok ebben a bejegyzésben. Ha pedig valamiről szívesen olvasnátok részletes véleményt, akkor írjátok le a kommentárban. 😊


 Idén nálam a Glamour és Joy napok szinte csak a háztartási termékekről szóltak, a kozmetikumok közül csak a jól bevált termékeket vásároltam újra, amiket már többször is megmutattam itt a blogon, így nem tervezek róluk külön bejegyzést. De beszereztem néhány újdonságot és a Notinoról is rendeltem pár dolgot. Ezeket összeszedtem most egy bejegyzésbe.


Vannak olyan termékek, amiket korábban már használtam és mivel beváltak, ezért újra vettem őket. Néhány termék teljesen impulzus vásárlás volt és pár újdonságot is beszereztem, amiket mindenképp ki szerettem volna próbálni.


 Az idei év az agyagos tusfürdők éve lesz. Több márka is a piacra dobta a saját verzióját, én a Nivea gyömbéres-bazsalikomos darabját szereztem be, ami egy igazán pikáns és frissítő illat. Tervezek róla egy külön posztot is, így ha valakit érdekel, akkor figyeljétek a blogot, mert pár napon belül kikerül róla a bejegyzés. 

Mivel áprilisban kicsit drasztikusabban lett szőkítve a hajam, ezért szerettem volna egy extra ápoló terméket a rutinomba. Az Argan Oil termékekkel eddig csak jó tapasztalatom volt, a kézkrémük egy álom, az arcszérumuk is szuper, így gondoltam teszek egy próbát a hajápoló hidratáló  koncentrátumukkal is. Első körben a kisebb, 50ml-es kiszerelést vásároltam meg, ami kipróbáláshoz szerintem ideális mennyiség. 

Szintén a szőkítés miatta szereztem be a L'Oréal Elséve hamvasító lila samponját is.






Néhány arcápolási terméket is beszereztem. 
Az egyik a Garnier új Bio vonalának citromfüves arctisztítója. Nagyon kíváncsi voltam rá és már elkezdtem tesztelni, ha érdekel titeket, lesz róla külön bejegyzés is. 

Szerettem volna egy szemkörnyékápolót is, mivel eddig csak időszakosan használtam. A Ziaja tengeri moszatos darabjára esett a választásom, ami száraz és normál bőrre készült és kisimító hatása van. Kifejezetten harminc év fölöttieknek ajánlják. Mivel (lekopogom) még nincsenek ráncaim, így a kisimító hatásával kapcsolatban nem hiszem hogy tudnék majd nyilatkozni, de de ha kíváncsiak vagytok rá, akkor erről is szívesen írok majd külön. 

A MakeMe Bio rózsavizes arcpermetét már használtam és nagyon szerettem, így nem is volt kérdéses, hogy beszerzem a tavaszi-nyári hónapokra.


A Clinique Lash Power szempillaspirál egy régi klasszikus, szerintem már több mint tíz éve kapható és korábban már használtam és szerettem, de valahogy feledésbe merült. Most viszont a Notino webshopot böngészve megpillantottam és rögtön meg is rendeltem. Szerintem ez az egyik legjobb hosszabbító szempillaspirál, ami ráadásul nagyon tartós is.


Végezetül pedig, rendeltem egy új Yankee Candle illatot is. Tervezek most egy nagyobb rendelést is viaszokból. 

Ti vásároltatok valamit mostanában? Miről olvasnátok szívesen külön bejegyzést?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)