Nivea Coconut&Monoi Oil Body Soufflé Teszt/Vélemény


A Nivea Coconut&Monoi Oil testápoló szuflé a márka egyik idei újdonsága, amire nagyon kíváncsi voltam.  Egyrészt, mert az utóbbi egy-két évben egyetlen kipróbált Nivea termék sem okozott csalódást, másrészt, mert nagyon szeretem a tégelyes kiszerelésű testápoló termékeket, harmadrészt pedig azért, mert mindent imádok, ami kókuszos. Ha kíváncsiak vagytok erre a testápolóra akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



A Nivea testápoló szuflé egy nagyon szép és mutatós tégelyt kapott. A kiszerelés 200ml, ami csak egy picivel kevesebb, mint a standard testápoló mennyiség, mégis ez a kis tégely, valahogy sokkal praktikusabb számomra. Egyrészt, kevesebb helyet foglal, egy közepes neszesszerbe és kényelmesen belefér, másrészt, a benne lévő termék, maradéktalanul kinyerhető, míg egy flakonos testápolónál ez sajnos nem így van, ha csak fel nem vágjuk a flakont.
Ha az árát nézzük, akkor a 2000 Forintos ár viszont már sokkal borsosabbnak tűnik, mint egy klasszikus flakonos testápoló tekintetében, akkor is csak a Nivea kínálatát vesszük figyelembe. Tehát az megállapítható, hogy magasabb összegért, kevesebb terméket kapunk, mint hogy ha a márka egy hagyományos termékét emelnénk le a polcról. Te vajon a Nivea Cononut&Monoi Oil Body Soufflé  többet tud egy átlagos testápolónál? 


A textúra érdekes, sűrűbb egy átlagos testápolónál, de könnyedebb, mint egy testvaj. A kis, halványsárga olaj gyöngyök nagyon érdekesek. Felkenéskor szinte azonnal "eltűnnek", vagyis pontosabban felolvadnak. A testápoló szuflé illata nagyon-nagyon kellemes, engem leginkább egy finom kókusz fagyira emlékeztet. A bőrre kenve picit vizes érzetű, egyáltalán nem ragacsos és azonnal beszívódik a bőrbe, nem hagy maga után zsíros érzetet, így akár egy reggeli zuhany után is használható, mert nem kell hosszasan várakozni, hogy beszívódjon. Számomra ez roppant praktikus.


Az ápoló hatását tekintve engem meggyőzött. Nincs extra száraz bőröm, így általában csak minden második nap használok testápolót. Nyáron jobb szeretem a hab és spray állagú termékeket, míg télen inkább a testvajak és klasszikus testápolók közül szoktam választani. A Nivea terméke engem teljes mértékben meggyőzött. Ápoló hatás tekintetében szerintem tudja azt teljesíteni amit egy átlagos testápoló, viszont anélkül, hogy ragacsos érzetet hagyna maga után, ami szerintem hatalmas pozitívum. 
Az ára ugyan borsosabb egy sima testápolónál, de én úgy gondolom, hogy megéri ezt az összeget. Én biztosan újra fogom vásárolni, ha elfogy. Egyébként a 200ml mennyiségből nekem három hét használat alatt picivel több mint a fele fogyott el. 
Szerintem érdemes tenni vele egy próbát, ha valaki könnyen beszívódó és praktikus kiszerelésű terméket keres.



Ti próbáltátok már a Nivea testápoló szufléját? Milyen testápoló termékeket kedveltek legjobban?

Megjegyzések