Notino Haul


A múlt héten érkezett egy Notino csomagom. Már picit az őszre hangolódva rendeltem néhány terméket, ezeket szeretném megmutatni Nektek egy bejegyzésben. 
Akad köztük olyan termék, amit újravásároltam és olyan is, ami számorma teljesen új, illetve olyan is, amivel régóta szemezgettem. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, olvassátok el a teljes bejegyzést. Ha pedig valamiről szeretnétek részletes tesztet olvasni, akkor kommentár formájában jelezzétek. 😊



A Bath &Body Works gyertyákkal régóta szemezgettem, de meglehetősen borsos az áruk, így ez eddig visszatartott attól, hogy kipróbáljam őket. Most viszont eldöntöttem, hogy igenis kíváncsi vagyok, tényleg megérik e a hatalmas hypot ami körülöttük van és beszereztem egy igazi őszi illatot, ami a Bath&Body Works Campfire Donut nevet viseli. 
A címkéje is nagyon cuki és meglehetősen nagy gyertyáról van szó. 

A Nivea Body Souffle Coconut&Monoi Oil testápoló a Nivea egyik legújabb terméke és mivel imádok mindent ami kókuszos, természetesen ezt is ki kellett próbálnom. Valami isteni lágy, kókuszos illata van és nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyivel jobb, mint egy átlagos testápoló.


 Rendeltem még egy Yankee Candle illatviaszt is, az Autumn Night illatot, ami az egyik kedvenc őszi illatom. 

A Missha Airy Fit Pomegranate  fátyolmaszkjára nagyon kíváncsi vagyok. Ígérete szerint bőrpuhító és frissítő hatása van. Ősszel és télen elég sok arcmaszkot használok és mindig keresem az új kedvenceket.


A Freeman Feeling Beautiful uborkás lehúzható maszkja szerintem a  legjobb lehúzható arcmaszk. A használata után a bőröm mindig nagyon puha és élettel teli lesz, ezért többször is újravettem már.

A Mizon Joyful Time arcmaszkok közül már többet is próbáltam és egyik mindegyik bevált, kíváncsi leszek, hogy ez a hidratáló és nyugtató arcmaszk is hasonlóan jól teljesít e. 


Remélem, hogy érdekesnek találtátok ezt a bejegyzést. Ha valamiről szeretnétek részletes tesztet, akkor kommentárban jelezzétek. 

Ti mit vásároltatok mostanában? Van kedvenc arcmaszkotok?

Megjegyzések