Avon Distillery Clean Break Arctisztító Balzsam Teszt/Vélemény


Nagyon megörültem, amikor megláttam az Avon új Distillery termékcsaládját, amiben csupa vegán, alkohol mentes, illóolaj mentes, illatanyagmentes termék kapott helyet. Ezek a termékek egy speciális lepárlásos technikával készülnek, amely eltávolítja a szennyeződéseket és felesleges anyagokat, csak tiszta összetevőket hagyva maga után. Elég jól hangzik, ugye? 
Az Avonnak hála kipróbálhattam a kollekcióból az arctisztító balzsamot. Mivel próbáltam a márkától már egy hasonló terméket, ami nagy kedvencem lett, így természetesen elég magasak voltak az elvárásaim. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mennyire vált be nekem a Distillery Clean Break arctisztító balzsam, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 



Az arctisztító balzsam egy nagyon szép kartondobozban érkezett. A tégely nehéz üveg, bronzos műanyag kupakkal, ami jól záródik. Szeretem a tégelyes termékeket, hiszen ezekből maradéktalanul el tudunk használni mindent. A kissé borsos ár (5000 Forint) a csomagoláson is meglátszik. Szép, igényes, letisztult külsőt kapott. Habár csak 50ml terméket tartalmaz, tapasztalatból tudom, hogy ezek a balzsamok nagyon sokáig elegendőek, a márka másik balzsam állagú arctisztítóját én hónapokig használtam, mivel nagyon kevés elegendő belőle. 


Ígérete szerint hatékonyan tisztít, miközben hidratája a bőrt. 
Sárgabarackolajat, kakaóvajat, mangóvajat és uborkakivonatot tartalmaz.


Az állaga szilárd, de amint hozzáérünk a bőr melegétől, krémessé, olajossá válik. Száraz arcbőrre kell felvinni, majd körkörös mozdulatokkal a bőrbe masszírozni. Nekem körülbelül egy babszemnyi mennyiség elegendő a teljes arc megtisztításához. Van egy minimális illata, ami nagyon kellemes, tiszta, picit az uborkára emlékeztet. 


Langyos vízzel lemosható és nem hagy olajos érzetet a bőrön. Az alapozót, szemhéjpúdert, szemöldök pomádét, folyékony rúzst nagyon szépen lehozza, de a szempillaspiráloknál a makacsabb, sötétebb spirálokkal nem tud maradéktalanul megbirkózni. 
A használata után a bőröm puha és hidratált érzetű. Nem okozott semmilyen irritációt. 
Nekem nagyon bevált, de lehetséges hogy azért is, mert szeretem a balzsam lemosókat és volt már velük tapasztalatom. Tény, hogy utazáshoz nagyon praktikusak.  Nekem nagyon szimpatikus, hogy az Avon létrehozta ezt a mindenmentes vonalat és remélem idővel bővíteni fogják még egyéb termékekkel, vagy akár sminktermékekkel is. Szerintem lenne rá kereslet.


Összegzés: Nekem nagyon bevált ez a termék és szívesen használom. Az ára kicsit borsos, de mivel tudom, hogy körülbelül fél évig elegendő, így szerintem megéri ezt az összeget. Remek alternatíva azok számára, akik érzékenyek az illatanyagokra, alkoholra, stb. így nehezen találnak maguknak arcápolási termékeket. Alaposan tisztítja a bőrt, lehozza a sminket, bár a makacsabb szempillaspirálokkal nem bír el. ( Ezen nem lepődtem meg, a 8000 Forintos arctisztító balzsam se hozta le őket.) 

Értékelés: 5/5 

Weel done Avon! Nagyon klassz termék, csak ajánlani tudom, hogy próbáljátok ki. A sokat utazóknak is nagyon praktikus, illetve az érzékeny bőrűek is szeretni fogják szerintem. 

Próbáltátok már az Avon Distillery termékeket?

Megjegyzések